כללי שיעורי הבית פוטושופ

  • פותח הנושא JOW
  • פורסם בתאריך

JOW

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
שיעורי הבית הם להכין כרזה המפרסמת רכב כלשהו.
על הכרזה לכלול תמונת רכב, סלוגן (משפט מכירתי על הרכב)
וסמל הרכב.
 

קבצים מצורפים

  • BMW.jpg
    KB 730.2 · צפיות: 21
  • אאודי איתך בכל דרך.jpg
    1.6 MB · צפיות: 16
  • גיפ בין החומות.jpg
    1.2 MB · צפיות: 13
  • ניסן בים כולל טקסטור.jpg
    3.6 MB · צפיות: 13
  • מרצדס.jpg
    KB 474.3 · צפיות: 14

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מדהים.

צריך רק לטפל בפונטים.
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ראיתי כמה עבודות שמעלים בסיום פרויקטים בפרוג הם לא מספקים לכם פונטים??? (לפחות במחשבי הלימודים.)
ללמוד עיצוב בלי פונטים ושילובם זה קצת...
 

אוהב0ישראל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
התמונה הראשונה מעולה.
הבעיה אכן בפונטים.
אין צורך לעשות הבלטה לאותיות! רק גורע!
 

אסתי ב

משתמש רשום
בפרסומת של אאודי, ההשתקפות אינה נכונה.
אין השתקפות עקומה במים.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
את השיעורים אמורים לעשות בבית וכל אחד צריך לספק לעצמו פונטים.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L

יגאל לוי

משתמש חדש
ביקורת סדרת מודעות רכב,

ערב טוב כבודו,
ראשית קבל התנצלותי על התגובה המאוחרת, אני אחרי יומיים עמוסים (6 הרצאות, כאבי גרון, ראש ואיפה לא).
מודעת ג'יפ:
צודק כבודו בסיסמה- אכן ג'יפ הוא רכב השטח עם השם המפורסם ביותר בתחום 4x4.
הפונט שבחרת למודעה לא מתאים- שנה את הפונט (את ה-x נא להקטין) ואת השורות לצופף.
את הרכב יש להרים מעט כדי שהגלגלים לא יחתכו.
ייש לי תחושה שצריך לבצע שינוי צבע במודעה שידגיש יותר את הרכב. למשל להפחית את רוויית הצבעים של הרקע (שכבת התאמה של Hue/Saturation וגרירת מכוון ה-Saturation שמאלה).
על ההבלטה של הלוגו אפשר ורצוי לוותר (לכל היותר להוסיף צל נופל להבלטה).
מעבר לכך מודעה נאה עם פוטנציאל טוב.
מודעת ניסאן SkyLine:
הפונט שבחרת (פרנק ריהל) הואפונט מסורתי עתיק יומין שעדיין יעיל כמלל רץ בכתבות בעיתון. ככותרת הוא לא מתאים, בפרט לרכב חדשני משוכלל.
צבע הכותרת חייב להיות שונה מצבע הרקע (מה רע בלבן או בשחור?)
מעבר לכך נאה (לא נסתר מעיניי ההשתקפות על הרכב- בהחלט מוסיף).
מודעת BMW:
התמונה, ההשתקפות על הרכב והחלונות השקופים בהחלט מעידים על מודעה מושקעת ומוקפדת וזה כבר טוב.
גם כאן הפונט בעייתי (הימנע מפונט חלול, לבטח לא בסמלילים ובסמלים)
יש לצופף בין השורות. את הסמל של BMW הייתי מוריד מראש המודעה
וממקם באיזור אחר.
מודעת אאודי:
דווקא כאן ויתרת על ההשתקפויות על הרכב וזה בולט.
הפונט של הכותרת לא מתאים והכותרת עצמה גדולה מדי.
אגב, כותרת לא חייבת למעלה או למטה והיא לא חייבת לתפוס נפח במודעה.
ההשתקפות של הרכב במים לא נכונה, אבל אי אפשר להאשים אותך- טרם למדת את החוקיות בנושא. הלוגו של אאודי גדול מדי (לא גדול אלא עצום!). הבט במודעות רכב הלוגו לרוב בפינה השמאלית התחתונה ובגודל סביר. המודעה עצמה יפה והסיסמה מתאימה לסיטואציה.
מספר שיפורים ויש לך מודעה ראויה.
מודעת מרצדס:
לא ברור מה ניסית להעביר. המסר לא ברור ואין שום דבר שמדבר בעד עצמו.
המרצדס הזאת לא מטיילת במדבר ואףאחד לא מצפה ממנה לניסים בתחום.
מכונית כזאת בעלת קלאסה והיא ראויה לרקע אחר וסיסמה המעידה על אחת מהתכונות שלה או על מה שחושים עליה או על המותג.
בהצלחה ולילה טוב
סוף שבוע נעים
 

JOW

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
ראשית תודה רבה. שנית הש"ב מופיעים גם בפורום של הכיתה. שבוע טוב ושוב תודה, פנחס.
 

עששית

משתמש רשום
רגע רגע....
זה שיעור בית או פרוייקט או מה בדיוק?
אם זה שיעור בית לתחילת פוטושופ זה סבבה.
אם זה פרוייקט גמר - זה ממש רע
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה