יש לי שאלה כזו:
הזמנתי מוצר מסוים בשווי של בערך 22 דולר, ב25/06
המוצר היה רלוונטי לי לקיץ
המוצר לא הגיע.
ב02/09 כשהמוצר עדיין לא הגיע, פתחתי סכסוך, ונימקתי כדלהלן:
I ORDERED IT FOR THE SUMMER THE KIDS SHOULD HAVE FUN I STILL DIDNT RECIEVE IT THE SUMMER IS OVER I DONT NEED IT ANYMORE
וביקשתי לקבל החזר מלא, מה גם, שלא היה שום מידע על המוצר בדואר ישראל,
המוכר הציע למחרת, ב03/09 שאתאזר בסבלנות, כי החבילה עדיין בדרך, וכמובן לא רצה לשלם את ההחזר הוא כתב כך:
Hello, the package has been sent and is being actively transported, please be patient
כמובן שאני דחיתי את הצעת המוכר, כבר לא האמנתי שזה יגיע.
ב08 /09 אליאקספרס התערבו:
AliExpress stepped in to help
וב11/09 נקבע שאקבל את מלוא הסכום בחזרה:
AliExpress' Judgment
Proposal:Refund US $ 21.60
השבוע, קיבלתי הודעה על דבר דואר, ובדקתי מה זה, מתברר שמדובר במוצר הנ"ל...
בעלי טוען שאסור לי לקחת את זה, אם זה היה מגיע לי עד הבית, אז היה מותר, אבל ללכת לקחת את זה זו בעיה לטענתו,
אלא אם כן אני שואלת את הנוכר מה לעשות והוא מאשר לי,
לכן אני שואלת, אם מישו נתקל במקרה כזה, ואם אכן אסור, לא יודעת למה אני מבינה שאליאקספרס שילמו לי את זה, ולא המוכר עצמו, מי באמת נשא בנזק? המוכר הספציפי או אליאקספקס כחברה? מישו יודע לעזור לי?
אולי ה
@הכלבויניק?