שאלה קטנה ב asterisk, שני TRUNK מאותו IP

  • פותח הנושא bris
  • פורסם בתאריך

bris

משתמש סופר מקצוען
אני יודע שזה לא בדיוק הנושאים הרגילים כאן , אבל אני מאמין שיש כאן כמה שמבינים טוב ב PBX

רציתי שהקוים שלי (העסק והבית) יהיו במרכזיה אז ניידתי אותם לחברה תחת סלקום כדי לקבל קו SIP אמיתי (ברפוליקת הבננות שנקראת ישראל , אין אפשרות למשתמש ביתי לקבל חשבון SIP רק לחברת תקשורת)
הרמתי ELASTIX ב VMWARE , הגדרתי TRUNKים , וכו' והכל פצצה. עשיתי ROUTים וכו' - זה פעם ראשונה שלי , אז לקח כמה שעות , סהכ זה ממשק לינוקס טיפוסי וכשמבינים איך עובד פרוטוקול SIP זה פשוט.

עכשיו, נתקלתי בבעיה. כיוון שהקווים שלי הם לא באמת SIP TRUNK אלא כל אחד הוא שלוחת SIP באיזה שרת אחר של חברה , הם מוגדרים בנפרד. דהיינו יש לי 2 TRUNKים.

אבל הבעיות התחילו בגלל ששתי השלוחות מאותו IP הוא לא הצליח לרשום אחת מהם (דווקא את הראשונה שהכנסתי) , הצלחתי לסדר דווקא לשיחות נכנסות , עי הוספה של
insercue=very
אבל שיחות יוצאות הוא מוכן להוציא רק משלוחה אחת.

מי יכול לעזור ?
 

פרסומון

משתמש סופר מקצוען
ראשית, ברוך הבא לעולם הivr'ים... תעשה חיל.
שנית, לא מומלץ להקים מערכת כזו כמערכת וירטואלית. המלצה שלי, קח מחשב ישן, תתקין עליו centOS ועליו אלסטיקס, שלא יהיה מבוסס תחת מחשב נוסף. (אחרי ההתקנה אתה כבר לא צריך מסך אפילו, הוא עובד לבד כשרת).
לעצם הבעיה- לא הבנתי, שני הקווים בסלקום? איך הם מוגדרים שם? כשני סיפים נפרדים? או כסים אחד עם שני מספרים?

הכתובת כאן בפורום לשאלות בנושאים אלה הוא: chaim1989, על אף שלא דיברתי איתו על הנושא, אני חושב שהוא מבין כאן הכי טוב בתחום.
בהצלחה.
 

bris

משתמש סופר מקצוען
בקשר לוירטואליזציה , לא תוכל לשכנע אותי , אני מריץ 5-7 מחשבים בו זמנית במילא על התחנה שלי (בדכ , SBS2011 , אקסציינג , אפאצי ועוד כמה) אז חבל להרים מחשב רק לזה . עובד מעולה גם ככה.

כן הכוונה , שיש לי לי שתי שלוחות SIP (זה מה שכתבתי , הם לא באמת TRUNK כי הם רק לקו אחד, אבל למערכת לא משנה SIP זה SIP והפקודות והניתוב זהים) כל אחת בחשבון נפרד. ה IP של השרת המארח זהה רק שם המשתמש של השלוחה שונה.

כאמור, היה לי בעיה בהתחלה בעיה ברישום של ה TRUNK השני בכלל גם בקבלת שיחה , אבל זה סודר אחרי קצת גוגל עם INSECURE הנל , רק משום מה להוציא לא מצליח.
 

פרסומון

משתמש סופר מקצוען
לא יודע איך לפתור את זה.
אני מצרף לך את ההגדרות שלי (בחברה אחרת, אבל עד כמה שזכור לי סלקום עובדים אותו הדבר):
type=friend
dtmfmode=rfc2833
context=from-pstn
canreinvite=no
insecure=very
disallow=all
allow=alaw
qualify=yes
nat=yes

דבר אחד עוד לא הבנתי, למה זה לא מוגדר בסלקום תחת אותו sip רק כשני מספרים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלה

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת שֵׁם יְהוָה הַלְלוּ עַבְדֵי יְהוָה:ב שֶׁעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בְּחַצְרוֹת בֵּית אֱלֹהֵינוּ:ג הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב יְהוָה זַמְּרוּ לִשְׁמוֹ כִּי נָעִים:ד כִּי יַעֲקֹב בָּחַר לוֹ יָהּ יִשְׂרָאֵל לִסְגֻלָּתוֹ:ה כִּי אֲנִי יָדַעְתִּי כִּי גָדוֹל יְהוָה וַאֲדֹנֵינוּ מִכָּל אֱלֹהִים:ו כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ יְהוָה עָשָׂה בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ בַּיַּמִּים וְכָל תְּהוֹמוֹת:ז מַעֲלֶה נְשִׂאִים מִקְצֵה הָאָרֶץ בְּרָקִים לַמָּטָר עָשָׂה מוֹצֵא רוּחַ מֵאוֹצְרוֹתָיו:ח שֶׁהִכָּה בְּכוֹרֵי מִצְרָיִם מֵאָדָם עַד בְּהֵמָה:ט שָׁלַח אֹתוֹת וּמֹפְתִים בְּתוֹכֵכִי מִצְרָיִם בְּפַרְעֹה וּבְכָל עֲבָדָיו:י שֶׁהִכָּה גּוֹיִם רַבִּים וְהָרַג מְלָכִים עֲצוּמִים:יא לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן וּלְכֹל מַמְלְכוֹת כְּנָעַן:יב וְנָתַן אַרְצָם נַחֲלָה נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַמּוֹ:יג יְהוָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם יְהוָה זִכְרְךָ לְדֹר וָדֹר:יד כִּי יָדִין יְהוָה עַמּוֹ וְעַל עֲבָדָיו יִתְנֶחָם:טו עֲצַבֵּי הַגּוֹיִם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:טז פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:יז אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יַאֲזִינוּ אַף אֵין יֶשׁ רוּחַ בְּפִיהֶם:יח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:יט בֵּית יִשְׂרָאֵל בָּרְכוּ אֶת יְהוָה בֵּית אַהֲרֹן בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כ בֵּית הַלֵּוִי בָּרְכוּ אֶת יְהוָה יִרְאֵי יְהוָה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה:כא בָּרוּךְ יְהוָה מִצִּיּוֹן שֹׁכֵן יְרוּשָׁלִָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

השירים שאהבנו • אתגר 20

לוח מודעות

למעלה