שאלה למומחי אקסס

ממוו

משתמש רשום
עשיתי לעצמי טבלה באקסס עם שדה שמצרפת 2 שדות לשדה אחת ב2 שורות כלומר [שדה 1]&(Chr(13&[שדה2] (למשל יש לי טבלה עם רשימת שמות ומספרי טלפון ניד וניח וברצוני לקבל טבלה מסודרת שמכילה את רשימת השמות + מספרי הטלפון כשעל כל שם מופיע רק מספר אחד. ולכן עשיתי שדה שמכילה את 2 המספרים עם מעבר שורה ואז אני מקבל רשימה שליד כל שם יש רק מספר טלפון אחד.)
הבעיה שלי היא שכשאני מעתיק את השדה לקובץ "מסמך טקטס" הוא מוסיף לי בתחילת השדה ובסופה את הסימון " (דווקא בהעתקה לסוג קובץ כזה. = בהעתקה לוורד אקסל וכדו' מעתיק לי מצוין)
אשמח אם מישהו יודע פיתרון לבעיה אין אני עושה שלא יהיה את הוספת הסימון הזה.
תודה רבה לכל העונים
 

iFax

משתמש רשום
בלי להיכנס לעומק נראה שזה בעיית קידוד תנסה לעבוד עם chr(10)
או שפשוט תוותר על מעבר שורה ותעשה פסיק
ההסבר לזה (שוב לא לעומק) שכשאתה מדביק בקובץ טקסט המחשב מזהה שהקובץ לא יודע להכיל מעברי שורה ולכן מחליף את זה בתו אחר ומקיף לך את זה במרכאות
 

ממוו

משתמש רשום
תודה
אבל באפשרות הזו ג"כ התוצאה אותו דבר שהוא נותן לי " בתחילת השדה ובסוף השדה
בקשר להסבר שנתתם לא הבנתי. כי ה" מגיע בתחילת השדה ובסוף השדה בנוסף לכך שבאמת הוא מקבל את מעבר השורה שיש לי שנמצא באמצע השדה ומחלק לי את השדה ל2.
הוא רק מוסיף לי עוד סימון
 

iFax

משתמש רשום
אולי במקום העתק הדבק תעשה יצוא לקובץ טקטס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה