שאלה בענין כיבוי המחשב

יוחנן

משתמש צעיר
עימוד ספרים
רציתי לשאול אם מי שהוא יודע פתרון לבעיה שקרתה לי, קניתי מחשב חדש וכאשר אני מכבה אותו כיבוי גמור דרך הווינדוס הוא מכבה ומיד מדליקו שנית היכן הבעיה בחומרה או בתוכנה, להבהרה אם אני מכבה דרך הכונן לחיצה ארוכה אז זה מתכבה לגמרי,
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
הבעיה בתוכנה. תנסה לעדכן את הדרייבר של הכ. מסך. אם היית אומר שאתה משתמש ב-win98 ('מעמד בתג' לא? הכל יכול להיות אצליכם) הייתי כותב בוודאות שזה הדרייבר של הכ. מסך או המודם (נדיר). אם זה לא עזר, תנסה לעכן את הדרייברים של הלוח אם. בהצלחה.
לחיצה ארוכה על הלחצן כמוה כהוצאת המחשב מהשקע.
 

Deena

משתמש פעיל
לי זה קרה והטכנאי שהגיע אמר שזה "קצר" בחיבור החשמל.
לא היה שווה לנו לתקן ולכן לא תיקנו מיד (עד שעשינו קניה גדולה וטיפלנו גם בזה ואכן זה פתר את הבעיה).
מה שעשיתי בינתיים, עד שתיקנו, מיד אחרי הכיבוי - כשהמסך כבר נכבה - סגרתי גם את הסוויטש שממוקם בד"כ מאחורי המחשב למעלה (מעל כל החיבורים) לכיבוי סופי.

כמובן שלפני ההפעלה מחדש יש להסיט אותו שוב.
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
לא בכל הספקים (-ספק כוח- שנאי המקבל מתח של 220v וממיר אותו לצרכי המחשב, 12v ו-5v לכוננים, ועוד מגוון חיבורים ללוח אם) יש את הסוויצ', במידה ואין יש להוציא מהשקע, או ללחוץ לחיצה ארוכה על הכיבוי.
 

Sagi

משתמש רשום
מעבר לתקלה, רצוי להצטייד באל-פסק וכמובן כמובן ספק טוב, וספק טוב עולה כסף.
לצערי לא תמיד אנשים מבינים את רמת החישוב של ספק המחשב. חושבים שזהו רק המוצר שמפעיל וקונים ב-80 ש"ח ספק. ספק טוב עולה בסיבות 300 שקלים ומעלה, זהו אחד הרכיבים החשובים ביותר למחשב וששומרים עליו בחיים. ספק טוב מעניק למחשב חיי מדף ארוכים ואיכותיים יותר ומעט תקלות. מעבר לזה, לגביי התקלה באופן אישי לא זכור לי שנתקלתי בכך. הייתי כן בודק חומרתיות ואחרי זה במאפייני צריכת חשמל ואכן את דרייבר כרטיס המסך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה