שאלה במחירי ביטוח לרכב

Idjdjdjshjs

משתמש מקצוען
מה הקשר לביטוחי בריאות? לא ברור לי!
אני טוען כך; לגבי ביטוחי חיים, רכב, משכנתא אפשר לעשות בביטוח ישיר
כי זה או שמגיע לך או שלא אין הרבה שטח אפור

לגבי בריאות ותכולה זה קצת שונה ועדיף כן סוכן ביטוח יש שם שטחים אפורים

בהצלחה לכולם
בדרך כלל עושים את כל הביטוחים במקום אחס, ככה אם הבאת הצעה נגדית זולה יותר יש לסוכן אינטרס להוזיל לך.
נניח ברכב הבאת זול יותר והוא לא יכול להוריד שם אז תקבל את ההנחה בדירה.
מעבר לזה שזה נוח למבוטח ומגדיל את התיק אצל הסוכן.
תסכים איתי שמבוטח שיש לו דירה+רכב+בריאות, לא יקבל יחס שווה לעומת מישהו שיש לו רק צד ג' לרכב והכי בסיסי, ככה גם בישיר וזה תמימות לחשוב אחרת.
ב. במו עיניי ראיתי תביעות מיותרות שפתחו למבוטחים בישירים למיניהם, רוצה דוגמה?
לקוחה שהציגה דוח תביעות רכב ל-3 שנים עם 3 תביעות, היה נשמע לי חשוד אז תיחקרתי אותה מה היו התביעות, והיא ענתה ככה:
הראשונה הייתה תביעה שפגעו בה אבל התכחשו אז בישיר אמרו לה תתבעי אותנו ונתקן וזהו (הם כמובן עושים אח"כ תביעת שיבוב ולכן לא ישלמו את הנזק, זה שהיא נפגעת אחר כך בפרמיה ל-3 שנים לא מפריע להם ולא אמרו לה כמובן).
התביעה השניה הייתה, לא תאמין! בתיקון בתביעה הראשונה לא סיימו פחחות כמו שצריך, כעבור חודשיים היא חזרה למוסך הסדר שלהם והוא הציג את זה להם כתביעה נוספת! אף אחד לא טרח לברר שהיא שוחחה עם נציג מיד לאחר התיקון והצהירה שיש בעיה בתיקון וזה המשך טיפול. תביעה מיותרת ושקרית לחלוטין.
תביעה שלישית, הייתה פגיעה בפנסים שהייתה מסתכמת בתיקון של 1500 ₪ שלרוב סוכן ממליץ לא לפתוח תביעה על כזה סכום כי אח"כ הפרמיה עולה ל-3 שנים, הם אמרו לה ממילא יש לך ביטול השתתףות עצמית מעל 1500 ₪ אז נציג את זה כתביעה של 1501 ₪ ונתקן לך אצלנו, ושוב כאמור אף אחד לא טרח לציין לה על התייקרות הפרמיה לאחר מכן.

מה שיצר מצב שלעוד 3 שנים היא חייבת לבטח אצלם כי אף אחד אחר לא ירצה לבטח אותה גם כשהחליפה רכב, וגם בישיר היא במעין "רשימה שחורה" עם ריבוי תביעות מטורף, אבל נציג אחד לא יודע מנציג אחר ולכן זה המצב.

אצלם זה שיטת מצליח, לפעמים תהיה מרוצה ולפעמים לא, אין אמינות קבועה.

עכ"פ לאור תאורך מעלה כדאי שתבדוק שלא פתחו לך תביעה לפוליסה כשלא היית אשם, אין שום היגיון אם צד שלישי פגע בך בחניה שתפתח לך תביעה לפוליסה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לב

א לְדָוִד מַשְׂכִּיל אַשְׁרֵי נְשׂוּי פֶּשַׁע כְּסוּי חֲטָאָה:ב אַשְׁרֵי אָדָם לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה:ג כִּי הֶחֱרַשְׁתִּי בָּלוּ עֲצָמָי בְּשַׁאֲגָתִי כָּל הַיּוֹם:ד כִּי יוֹמָם וָלַיְלָה תִּכְבַּד עָלַי יָדֶךָ נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה:ה חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ וַעֲוֹנִי לֹא כִסִּיתִי אָמַרְתִּי אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה:ו עַל זֹאת יִתְפַּלֵּל כָּל חָסִיד אֵלֶיךָ לְעֵת מְצֹא רַק לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים אֵלָיו לֹא יַגִּיעוּ:ז אַתָּה סֵתֶר לִי מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה:ח אַשְׂכִּילְךָ וְאוֹרְךָ בְּדֶרֶךְ זוּ תֵלֵךְ אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי:ט אַל תִּהְיוּ כְּסוּס כְּפֶרֶד אֵין הָבִין בְּמֶתֶג וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם בַּל קְרֹב אֵלֶיךָ:י רַבִּים מַכְאוֹבִים לָרָשָׁע וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה חֶסֶד יְסוֹבְבֶנּוּ:יא שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ צַדִּיקִים וְהַרְנִינוּ כָּל יִשְׁרֵי לֵב:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

אומנות הנייר • אתגר 58

לוח מודעות

למעלה