מצחיק מאודלטענתך הלוגו הוא דמוי לוגו
וגם העסק הוא דמוי עסק
כי הוא לא כמו אפל ומייקרוסופט
כך שזה די מתאים...
ואסכם את הרעיון במשפט קצר.
לוגו זה פילוסופיה, לא ציור או איור.
והצלחת העסק תלויה ביכלתו לפזר את רעיון הפילוסופי שלו, היינו יחודיותו ומעלתו
כפי שאמר נשיא אפל "אפל זו דת לא מוצר"
ורק לאחר שנתגבשה הפילוספיה על כל צדדיה, מחפשים להביע זאת בצורה אשר תשקף אותה.
ועל לוגו כזה חברות מוכנות לעיתים לשלם הון.
אך רוב הלקוחות שלכם שמבקשים דמוי לוגו, אינם יודעים אפילו מה זה לוגו, והם רק רוצים איזה לוגו כי החבר שלהם שגם הוא אינו מבין בזה כלום יש לו "דמוי לוגו".
היי אשמח לשמוע אם למשהו קרה שהוא עיצב לוגו ופתאום הוא רואה אח"כ שיש את הלוגו הזה במאגר לוגואים/תמונות.
כמעצבת הדבר הכי הכי גרוע בשבילך, זה לשאול אותו מה דעתו על שאטרסטוק, זה כמו שתעצבי לוגו למישהו ובמקרה נחה עלייך הרוח והצלחת לעשות לו לוגו בחצי שעה (זה לא קורה , אבל ניתן דוגמא),היי אשמח לשמוע אם למשהו קרה שהוא עיצב לוגו ופתאום הוא רואה אח"כ שיש את הלוגו הזה במאגר לוגואים/תמונות. כפי שזכור לי שהמעצב @meir rosh ראה בזמנו לוגו שדומה ללוגו שהוא עיצב למסעדה האיטלקית טורטליני (וכאן יש לציין שהמורה שלי [לא בפרוג] כבר לקחה השראה להראות לנו - התלמידות)
ואני שמחה שברוך ה' התקדמתי מעט בנושא הלוגואים כיוון שעכשיו התחלנו ללמוד זאת.
ואני כן חושבת שאם מדובר בלקוח לא מן הגדולים ולא אכפת לו כל כך איך יראה הלוגו אלא רק שהוא יביא לו לקוחות וייצג רשמית את החנות ואם הוא מספיק טוב וקולע ניתן לקחת משאטרסטוק והייתי מבקשת רשות.
אך מנגד אם זה מעצב ברמת על אז אצלו זה כבר משהו אחר כי זה מוריד מערכו.
אבל מעצבת לוגואים בשנים הראשונות שלה (ולא בלוגו הראשון שלה כמובן) לדעתי ראויה לקחת אם זה קולע למה שאמרתי למעלה.
אבל בסופו של דבר לכל אחד יש את שיקולו שלו.
שימו לב חשוב לי להדגיש עוד פעם. מעצב ברמה של 2-3 שנים ניסיון ברגע שהוא מסביר ללקוח מה זה אומר לקחת מ'שאטר' ושואל אותו אם לדעתו זה בסדר, וכן ראוי שיעשה קצת שינויים לדעתי זה בסדר גמור אם זה קורה פעם פעמיים.
מעצב ברמה יותר גבוהה שרוצה לעלות עוד ועוד כן יקח לתשומת ליבו ולא יעשה זאת כי אחרת כפי שאמרו פה על האחד ההוא נאה תוקע לעצמו תעסק.
אה זוהי עניות דעתי של מעצבת מתלמדת אולי זה ישתפר במשך השנים
ולי מה שחשוב שהלקוח יהיה מרוצה ויקבל תוצאה יפה.
את מלמדת?
אז כדאי ללמד את התלמידות מה המטרה הנכונה של לוגו.
ולא לחטוא למטרה....
לוגו הוא לא "תוצאה יפה"
לוגו הוא דבר ראשון-
נכון לעסק / משווק את העסק / מדויק למסרים של העסק.
רק אח"כ הוא צריך להיות "יפה"
ולגבי ה"לקוח המרוצה":
כשלקוח מבין מה עומד מאחורי כל שייקול בייצירת הלוגו.
אם הוא שותף בתהליך ומקבל הסברים על מה שהלוגו מייצג ביחס לעסק שלו.
הוא תמיד יוצא "מרוצה"-
כשהוא יודע שהתוצאה היא לא סתם "יפה" אלא "מדויקת ונכונה" לעסק שלו.
בהצלחה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: