ולעניין הסקר, מסכימה עם @גרפיקה יהלום לגבי האופציה שלא נתת (לשנות לוגו קיים...)
תודה @לוטוס !
עניתי לה על כך:
בגדול, מה שכתבת הוא לקחת השראה ולעצב לוגו חדש לחלוטין. מכיוון שזה יוצא מגדר ה"שימוש בלוגו ממאגר תמונות", לא כללתי אפשרות זו בסקר.
ולעניין הסקר, מסכימה עם @גרפיקה יהלום לגבי האופציה שלא נתת (לשנות לוגו קיים...)
בגדול, מה שכתבת הוא לקחת השראה ולעצב לוגו חדש לחלוטין. מכיוון שזה יוצא מגדר ה"שימוש בלוגו ממאגר תמונות", לא כללתי אפשרות זו בסקר.
קראתי בעיון.היי מלפפון,
אני מעריך מאוד דעתך, וחושב שהיא מגיעה מניסיון עשיר ולא מהאוויר, אך כמובן שאבקש את סליחתך כשאחלוק עלייך. לוגו, הוא הרבה מעבר לצורה, לצבע או לפונט. לוגו הוא מרכז התדמית של המותג.
מודעה נעלמת אחרי כמה ימים. לוגו, נשאר לנצח גורם מספר 1 להחלטות הרכישה של לקוחות המותג.
מספיק להכיר מחירים של פרויקטי מיתוג גדולים, כדי להבין שמותגים כבדים וגדולים מבינים ומכירים בערך הלוגו, ולא זורקים כסף מפני שאיזה איש מכירות שכנע אותם שלוגו הוא חשוב:
1. הלוגו של חברת הסייבר סיימנטק, עלה $1,280,000,000.
2. הלוגו של חברת החדשות BBC, עלה $1,800,000
3. הלוגו של פפסי, עלה $1,000,000
ואלו רק מחירי הלוגואים בלבד, ללא כל פרויקט המיתוג שכולל שם, סלוגן, שפה, וכללל מה שמסביב.
מודעה היא כלי שרואים את התוצאות שלו מיד. לוגו ומיתוג הם כלים הרבה יותר עמוקים, והרבה יותר רווחים ומשפיעים לטווח הארוך.
לא אוכל שלא להפנות אותך בשמחה לקרוא את החלק הראשון שבספרי, "חכמים יותר".
תודה על העלאת הנושא! מעריך מאוד את דעתך!
הייתי "עורך" את ההודעה הזו...
אני רוצה להפך,
סיקור על חברה קטנה כיום, או נכון יותר- עסק.
שאחד המעצבים הטובים כאן יעצב לו לוגו מנצח,
ונחזה יחד בעלייתה המטאורית.
בגדול אני מסכימה עם הדברים שלך @אליהו פריד , פחות עם התוקף.
בהחלט...
הדיון מתקדם לאיבוד שליטה.
אני חושבת שאפשר לפרק את השאלה הזו ל2 מישורים.
וכל אחד יתן על הנושא זות ראיה קצת אחרת- אך המסקנה בשתיהם אחת.
תסלחו לי אבל תפסיקו לבלבל ת'סכל!!
כשמעצב לוגואים או גרפיקאי מעצב לוגו הוא מעצב אותו עבור הצרכנים הפשוטים שלא משנה להם מהיכן נלקח הלוגו שלהם אלא שהוא יפה וקליט והאנשים אוהבים אותו
זה כמו ששף אף פעם לא יהיה מרוצה כשילך למסעדה וכו' גם במקרה הנ"ל כך.
ברור לי שזו טעות הקלדה.1. הלוגו של חברת הסייבר סיימנטק, עלה $1,280,000,000.
ברור לי שזו טעות הקלדה.
סתם שלא יטעו בטוח שיש פה 3 אפסים מיותרים.
והלוגו של נייקי עלה 35 דולר.
סליחה, אבל הייתי חייבת....
אולי חיכית, אבל...חחח, חיכיתי לזה:
בגדול סיימנטק קנתה בסכום הזה את חברת "VeriSign" כדי להשתמש ב'וי' שבלוגו שלה.
נשמע הזוי, אבל הסיפור אמיתי.
התשלום במקרה זה הוא עבור המוניטין והתדמית שה-V הזה מייצג
נו נו...זה בדיוק העניין - "ה-V הזה", כפי שאצבעותיך הקלידו, הוא לוגו, ועבור מה שהוא מייצג (תדמית המותג) בוצע התשלום האסטרונומי הזה
הם די הפכו לבדיחה אחרי זה, ולא קשה להבין למה.
נו נו...
גם אם הלוגו הזה היה משאטר הוא אולי היה נמכר באותו הסכום.
אין כאן משמעות לאיכות הלוגו בטח שלא ביחס לסכום ששולם "עבורו".
כך שודאי זו דוגמה לא נכונה להמחשת חשיבות של לוגו באמצעות סכום ששולם תמורתו.
וכל מה שהם הפכו לבדיחה זה כי כנראה לא הצליח להם הסיבוב שהם תכננו לעשות על וולסטריט.
עם זה היה מצליח זה היה נחשב לגאונות והיה נכתבים על זה פוסטים רבים ה"מוכיחים" על משמעותו של לוגו בעולם הטיפשי בו אנו חיים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: