כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבעה ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, לייתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

רק במכבי? התנהלות מקוממת של אי הנפקת הפניה לבדיקה בייתית ורק במוקד?

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
נראה לי שכדאי לשלוח לינק של האשכול הזה לחברי הכנסת החרדים, שיעזרו לאלו ששלחו אותם.
הבעייה הזאת מוכרת לכולם....אין צורך לשלוח!!!(את האמת כבר התלוננו)
וגם עם אתה חושב ...יכול להיות שיש כאן פעילים או עסקנים שאולי קוראים.....
 

אילה מינה

משתמש מקצוען
הבעייה הזאת מוכרת לכולם....אין צורך לשלוח!!!(את האמת כבר התלוננו)
וגם עם אתה חושב ...יכול להיות שיש כאן פעילים או עסקנים שאולי קוראים.....
אפשר פשוט לפנות אליהם, כמו שבאמת עשינו,
היה נראה לי חסר אחריות לצאת עם תסמינים מובהקים(טעם, ריח, שיעול וכו')
מקווה שהם באמת יבואו יום ראשון כמו שהובטח לנו
 

אילה מינה

משתמש מקצוען
משרד הבריאות אומרים שקופת החולים אחראית על עצמה אז אין להם מה לעשות בנידון(!!!!!!!)
 

א.ר.ז.

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תגובת מנהל קשרי קהילה:
'תהיי בטוחה שמכבי לא עוברים על החוק'.

צחוק מהחוק.



ועוד צחוק עצוב:
מחייבים את בעלי התסמינים ובעלי הסיכון להיותם מאומתים להגיע למרפאה להבדק. כן?
הם לא נכנסים פנימה למרפאה (ח"ו...), אלא עומדים בשורה, במרחק שני מטר (?) אחד מהשני, לאורך הרחוב.
עוברי אורח שרק רוצים לעבור על המדרכה, נאלצים לעבור בין שני אנשים או יותר, שכל אחד מהם יש סיכוי שהוא בהגדרת 'מדביק' [הרי לא מגיעים לעשות בדיקה סתם, נכון?]

כך מונעים מהתחלואה להתפשט.
בני ברק. אב תשפ.
 

שאף

משתמש מקצוען
כנ"ל אצלי במכבי.
ואגב, לגבי תורים. קבעו לי תור ליומיים אחרי. הגעתי באותו יום, עשו לי בדיקה ולא שאלו אותי על תור...
תשובה קבלתי עוד לפני התור שקבעו לי...
כנ"ל אין שום משמעות לקביעת התור לבדיקה (לאחר קבלת הפניה) בב"ב ניתן לבוא בכל שעות היום ולהיבדק מנסיון.
 

ספלאש - עיצוב בשפריץ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
לא עברתי על כל האשכול
רק יכולה לומר שלאומית עברו כל חוצפה אפשרית
לא רק שאין להם שירות
הם גם חוצפנים מעל ומעבר

כבר שבוע שאנחנו מחכים לבדיקה ביתית
אין לנו דרך להגיע להבדק בעיר אחרת
יש תסמינים
כבר חלק מהמשפחה (ללא תסמינים) שנמצאים בקופות אחרות-
גם עשו את הבדיקה וגם קיבלו תוצאות. חלק יצאו חיוביים...

אנחנו-
חלק מאיתנו עם תסמינים
לא מעניין אף אחד!!!
עם כמה נציגות שדיברנו לא עוזר
ראש בקירררררר

שורה תחתונה, אנחנו כבר בדרך למעבר לקופה אחרת!
 

אודליה גבאי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
 

שושי פוגרס

משתמש פעיל
תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
כל כך צודקת!!!!!!
מבינה אותך לחלוטין.
 

yosros

משתמש פעיל
תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
סוף סוף לשמוע קול מהצד השני
תודה
תודה
תודה
נשתדל להיות יותר אדיבים בשיחה הבאה!
 

עובדת על המידות

משתמש מקצוען
תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
וואו
הארת את עיניי!!!
צודקת בכל מילה
כ"כ נכון
 
תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
אני רק אוסיף ואומר (בתור נציגת שירות גם כן) שאיזה טוב שקראתי את האשכול הזה פשוט הראה לי את הצד השני של האנשים בשיחה שמאחורי הצעקות והתסכול נמצאים אנשים חסרי אונים שבאמת לא יודעים מה לעשות.
ואיזה טוב שעכשיו הבנתם סוף סוף מה עובר עלינו מעבר לקו. כן, בזמן של הקורונה רוב העובדים לא רוצים לעבוד עם כל הצעקות. שתדעו שהשיחות ממשיכות איתנו ואנחנו זוכרות את המחמאות וגם את הצעקות, ואת הצעקות במיוחד! הגיע הזמן שמישהו באמת ירים את הכפפה! הרבה יותר קל לצעק מאחורי הטלפון ולדרוש את מה שבא כי אני ממילא לא מכירה אתכם! אז תזכרו לכל נציג שירות יש לב! יש לו 8-9 שעות שלמות שהוא שומע צעקות, בקשות, דרישות... הנציג שירות בא לעזור לכם, ולפעמים גם לו אין תשובה! לא תמיד הוא יודע מה לענות לכם! את תכעסו סתם!!! וחוץ מזה בזמן של הקורונה כולנו חיים באי ודאות, כל יום משתנות ההנחיות ואנחנו צריכים כל יום לדעת הנחיות חדשות, בלי סוף... תתחשבו בנו ובלחץ שיש עלינו... וכן, אני מבינה אתכם מאוד שאתם מחכים רבע שעה או חצי שעה בטלפון, זה באמת מתסכל לחכות מלא זמן, אבל בזמן הזה אני לא משחקת... אני עונה לשיחה אחרי שיחה (כמו שאודליה ציינה בלי שום הפסקה בין השיחות אפילו לשירותים אנחנו מחכות!) אז פליז, תתחשבו בנו ותהיו אדיבים כלפינו, ואני מצידי אשתדל להבין ולהכיל גם את הצעקות מתוך הבנה ברורה שזה באמת לא כוונה אישית...
 

אילה מינה

משתמש מקצוען
תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
מסכימה עם כל מילה, אני עבדתי בשרות לקוחות וזה היה פשוט זוועה ופשוט עזבתי
וחבל מאוד שצריך לדרוש מנהל כדי שדברים יזוזו ולא נותנים לכם יותר סמכויות ומידע נורמלי
תמיד לנציגים במכבי חסר מידע או שיש להם מידע מוטעה וזה ממש טיפשי מצד המנהלים שלכם וגורם ללקוחות להיות עוד יותר עצבניים, חבל מאוד
 

דודי ה.

משתמש פעיל
אם זה ממש קריטי אפשר לומר להם שאתם לא יכולים לצאת מהבית עקב התסמינים במקרה כזה עש כמה שידוע לי הם שולחים הפנייה לבדיקה בבית
 

אודליה גבאי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אם זה ממש קריטי אפשר לומר להם שאתם לא יכולים לצאת מהבית עקב התסמינים במקרה כזה עש כמה שידוע לי הם שולחים הפנייה לבדיקה בבית
את זה צריך להגיד לרופא לא לנציגה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בכללית יש 2 הפניות או לבדיקה בקופה/הבדק וסע או הפניה למד"א
 
זה נכון, כי את ההפניה נותן הרופא
לך זה ברור שהרופא נותן הפניה אבל משום מה להמון אנשים שאני מדברת איתם זה לא ברור... אנשים אמורים להבין שנציג שירות לא בעל סמכות ולא מביא הפניה! רק רופא...
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה