וסליחה על הבורות אבל מה פרוש ראשי התבות?בלת"ק.
וסליחה על הבורות אבל מה פרוש ראשי התבות?בלת"ק.
בלא לקרוא תגובות קודמות.וסליחה על הבורות אבל מה פרוש ראשי התבות?
הבעייה הזאת מוכרת לכולם....אין צורך לשלוח!!!(את האמת כבר התלוננו)נראה לי שכדאי לשלוח לינק של האשכול הזה לחברי הכנסת החרדים, שיעזרו לאלו ששלחו אותם.
אפשר פשוט לפנות אליהם, כמו שבאמת עשינו,הבעייה הזאת מוכרת לכולם....אין צורך לשלוח!!!(את האמת כבר התלוננו)
וגם עם אתה חושב ...יכול להיות שיש כאן פעילים או עסקנים שאולי קוראים.....
חבל שלא ידעתי קודםבלא לקרוא תגובות קודמות.
כנ"ל אין שום משמעות לקביעת התור לבדיקה (לאחר קבלת הפניה) בב"ב ניתן לבוא בכל שעות היום ולהיבדק מנסיון.כנ"ל אצלי במכבי.
ואגב, לגבי תורים. קבעו לי תור ליומיים אחרי. הגעתי באותו יום, עשו לי בדיקה ולא שאלו אותי על תור...
תשובה קבלתי עוד לפני התור שקבעו לי...
כל כך צודקת!!!!!!תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
סוף סוף לשמוע קול מהצד השניתקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
וואותקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
אני רק אוסיף ואומר (בתור נציגת שירות גם כן) שאיזה טוב שקראתי את האשכול הזה פשוט הראה לי את הצד השני של האנשים בשיחה שמאחורי הצעקות והתסכול נמצאים אנשים חסרי אונים שבאמת לא יודעים מה לעשות.תקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
מסכימה עם כל מילה, אני עבדתי בשרות לקוחות וזה היה פשוט זוועה ופשוט עזבתיתקשיבו אני עובדת במכבי ממש לא עוזר שאת מאיימים לעבור קופה!!! אני שונאת שעושים את זה וגם הנציגות לא יכולות לעשות כלוווום אנחנו ממוטטות מהעבודה יש לנו עומס מטורף אפילו לשירותים אסור לנו לצאת וכל בנ"א חושב שניפתור לו את כל הבעיות אז שימו לב שאתם מדברים עם נציג אתם מדברים עם בנ"א שיושב 9 שעות על הכיסא ורק עונה לשיחות גם לנו אין כוח כבר ובמקום שתעודדו את הנציגים שעובדים כפול רק צורחים וצועקים עלינו ומקללים ודורשים מנהל כל אחד שיחשוב טוב לפני שהוא משגע נציג או מאיים עליו תדעו שיש מלאאא נציגים { אפילו גברים } שבוכים {כן כן בוכים} אחרי שיחות ועוזבים את העבודה רק בגלל אנשים אז בבקשה יש בנ"א מעבר לקו תתחשבו ותקילו עלינו את העבודה ובבקשה לא להתלונן על זמני ההמתנה זה מתסכל אותנו יש לנו מלאאא עבודה גם ככה זה כל הזמן לדבר עם אנשים מבוגרים שלא מבינים זה לדבר עם אישה שיש לה לקבוע תורים לעשר ילדים והיא רק צועקת כל השיחה ובאלי לנתק לה בפרצוף בבקשה תהיו מהאנשים הנחמדים שכיף לנו לתת לכם שירות מקווה שעזר ובזכות זה גם נעבוד על המידות שלנו מב"ה אה... ולא לשכוח להגיד תודה בסוף השיחה ולארגן הכל מראד ולהיות החלטיים מקווה שזה עזר שיהיה בריאות לכולנו בעז"ה.
את זה צריך להגיד לרופא לא לנציגהאם זה ממש קריטי אפשר לומר להם שאתם לא יכולים לצאת מהבית עקב התסמינים במקרה כזה עש כמה שידוע לי הם שולחים הפנייה לבדיקה בבית
זה נכון, כי את ההפניה נותן הרופאאת זה צריך להגיד לרופא לא לנציגה
לך זה ברור שהרופא נותן הפניה אבל משום מה להמון אנשים שאני מדברת איתם זה לא ברור... אנשים אמורים להבין שנציג שירות לא בעל סמכות ולא מביא הפניה! רק רופא...זה נכון, כי את ההפניה נותן הרופא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: