זרקור מקומי רמת בית שמש ד4

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מה עם ציטוט 2 ו3 שמובא שם רב עולא לבד ללא תואר נוסף
[נכון שהוא מובא בתור אבא לאמורא אחר, אבל הוא היה אמורא עצמאי]
אבל בכלל מה כל זה קשור לנושא האשכול רמה ד' 4?
בדקתי את זה בתוכנת 'תא שמע', והא לא הביא לי את הציטוטים האלה
טוב כנראה שהוא לא יודע את כל הש"ס.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
בר קפרא הינו תלמיד חבר של רבינו הקדוש, (ולכאורה בעצם חבר, ומשום מעשה שהיה וקפידת רבינו הקדוש עליו הוגדר כתלמיד חבר ולא כחבר, חבר דהיינו בן דורו).
היו כמה ריב"ל, הידוע שבהם הינו תנא.
(ומה עם ר' יצחק נפחא?)
 

מושמוש!

משתמש חדש
talmodbavlif:)gmail.com
פתחתי מייל כרגע לכל רוכשי וולפסון מתחם F
יש מתחמים נוספים של וולפסון שעכשיו מתאכלסים?
 

חסידישער יוד

משתמש צעיר
מי שרוצה אפשר להצטרף לקבוצה גוגל צאט של רוכשים בגרין הילס
ויכול לפתוח קבוצה? ואני יבי את האנשים
 

בלבן

משתמש חדש
שואל שוב מישהו ידע להגיד לי מחירים של גן פרטי בד' 4 מ8:00 עד 4:00 בלי יום שישי כמה בדרך כלל לוקחים 1300 זה מחיר סביר??? אני צריך לדעת דחוף!!!
 

די

משתמש סופר מקצוען
פורסם בעיתון זריחה

תגובה שקיבלנו מלשכת הר' פרנקל בקשר למצב בד'4.

תושבי רמה ד'4 היקרים

אנו מכירים את מצוקת התחבורה הציבורית בשכונה,
יחד עם שאר האתגרים שאתם מתמודדים אתם כשכונה חדשה ומתאכלסת. במפגשים שעשינו עם התושבים ברמה ד' פגשתי עשרות מנוסעי ונוסעות התחב"צ והם העלו את כל מה שהם מתמודדים יום יום בתחבורה בדרך לשכונה והחוצה. קיבלנו גם עשרות פניות ללשכה ואנו עובדים על הדברים ועושים את כל המאמצים להביא פתרונות בהקדם האפשרי.

בתחילת השבוע סיירנו שוב בשכונה עם משרד התחבורה וצוות אב לתחבורה ע"מ להראות להם את המצב ולגבש יחד פתרונות.
במהלך הסיור אושר הקמת מסוף זמני שייתן מענה לפתיחת הקווים הנוספים בשכונה (כדלהלן)

-קו 23 שפועל כעת בשכונה
-והתלונות לגבי יעילותו:
לקו 23 האריכו מס' פעמים את המסלול בגלל מענים זמניים מידיים שנצרכו וכיום הוא אורך כשעה ו-40 דק'!
כשלשם השוואה - קו עירוני רגיל הוא בין 30-40 דק' בממוצע.
מה שגורם שכל האטה בנסיעה בגלל פקק תנועה הולכי רגל בשעות העומס פינוי אשפה וכדו' גורם לעיכובים גדולים בשרשרת לכל ההמשך וחוסר יציבות בקו, אי הגעה, איחורים, חוסר ביציאות וכו' משרד התחבורה מטפלים כעת בקו ועושים את מירב המאמצים לעשות בו סדר לקצר ולייעל אותו, בכך יינתן המענה של עמידה בזמנים וביציאות.

-באופן כללי יהיו 3 קווים פעילים בשכונת רמה ד'4. כבר אושרו לשכונה כניסה של 3 קווים,
הם עדיין לא פועלים בגלל שאין בשכונה מסוף ומשרד התחבורה לא מאשר להכניס קווים חדשים לשכונה שאין בה מסוף.
אסור למשרד להכניס קווים לשכונות בארץ שאין בהם מסוף (אחרי בג"ץ נהגי אוטובוס שהיה בעניין).

המסוף (מתחת רחוב רבי חנינא) אמור היה להיות כבר מוכן בפסח השנה ובגלל המלחמה וחוסר בפועלים לא הושלם. כעת אנו פועלים להקמת מסוף זמני בשכונה ע"מ שנוכל להפעיל את הקווים החדשים מהר יותר.

בתחילת השבוע (יום שני) היה לנו סיור עם משרד התחבורה וצוות אב לתחבורה בשכונה עברנו על כל הבעיות שהעלתם ואתגרי התחבורה. במהלך הסיור אושר הקמת המסוף הזמני שיתן מענה כרגע עד לבנית המסוף הקבוע ונתחיל כעת מיד לעבוד עליו שיהיה מוכן בעז"ה עוד הקיץ.

-לגבי התחנות בכניסה לשכונה (בחוץ על שדרות האמוראים): יש בתוכנית 2 תחנות בצמוד לכיכר הכניסה לשכונה מ-2 הצדדים על ה"איים", כרגע כמו כל הנתיב של שד' האמוראים בגלל הבעיות עם הנת"צ במרכז הכביש ואי היכולת לפתוח אותו עדיין, נכנסנו לתכנון מואץ כדי לפתור את הנושא ולכן כרגע כמו בכל הרחוב יש תחנות זמניות והם יותר רחוקות מהכניסה לשכונה. בחודשים הקרובים יהיה פתרון ויעברו לתחנות הקבועות שסמוכות לכניסה לשכונה.

-לגבי תחבורה ציבורית שיכנסו לרח' רב חנינא:
רח' מר ינוקא שמחבר את רח' רבי יצחק נפחא לרח' רב חנינא הוא חלק מרמה ד'5 ולכן בעיקרון עתיד להיבנות רק יחד עם השכונה בעוד יותר משנה. בגלל הבעיה הקשה שלא ניתן להכניס ככה תחבורה ציבורית לרח' רב חנינא, אנחנו מחפשים פתרון זמני ומהיר לזרז את המעבר לרחוב.
מקווים לבשר לכם בהקדם על פתרון לטובת רחוב רב חנינא.
(ההדגשות לא במקור)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה