רכבים חסכוניים בדלק

שמואל גרינשטיין

יותר מעצב מגרפיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
צילום מקצועי
D I G I T A L
נכתב ע"י המקצוען;1728075:
נתונים מרחיקי לכת. ממש.
ברכב כזה; *מנוע 1000, אתה מגיע בעליה ברביעי ל110-130? *לא יודע מה זה 'ירידה', אבל לתת לרכב כזה 150, זו התעללות בחסר ישע...! וברצינות-זה רוצח את האוטו.

והיות שמשהו כאן לא ברור, ממילא גם נתוני הדלק מבחינתי לא יכולים לשקף כלום. מה גם ש'חסכוני' זה יחסי למה שאתה מקבל. כלומר- מבחינתי, יאריס הוא אוטו לא חסכוני בעליל.

סליחה שאני מפקפק בדבריך :)

אין לי מושג מאיפה ההשגות שלך. אני מוכן לתת לך אותו לסיבוב...

בכביש 443 לכיוון דרום, (ממודיעין לירושלים) בין שתי המחסומים, זה מספיק עליה?!

אם אני מגיע (מהירידה שמיד אחרי מחסום מכבים), במהירות של 130+, הרכב מצליח להשאר על המהירות הזו.
אם יש משאיות שתוקעות שם, אז אני מאיץ בשלישי עד 100+, ונשאר על זה ברביעי.

לא הבנתי למה זה נקרא התעללות, אם הוא לא עובר את 5K סל"ד. (הקו האדום שלו ב-6.5K).

טפו, טפו, טפו.


הערה קטנה.
בדרך כלל אני לבד. אם הרכב מלא (5), אז זה משפיע ב-20% על צריכת הדלק, וב-10% על המהירות. הערכה מהזכרון, לא בדוק.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה