עזרה רוצה העלאה במשכורת, הגיוני?

פופקורן- עיצוב מקפיץ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
לפי כל הנתונים של ההודעות שלכם פה
מדובר על מעסיק עם לב רחב שמשלם הרבה יותר מהמצופה
וכמו שכתבת כל עובד/ת רוצה העלאה מדי פעם
ולכן כמובן שעדיף לעלות בצורה יותר עדינה (לא 0.7) אלא של כמה שקלים כל פעם ככה שאם כל שנה עולה ב2 שח מגיעים ל50 אחרי 7+ שנים
מרויחים גם את העלאה השנתית שגורמת לעבוד סיפוק פי כמה וגם שאפשר יותר לבקש מהעובד תוצאות וכמובן כמובן שהעובדים מרוצים ומועילים

בהצלחה

נכון. אבל כאן היא העלתה המון יחסית ב-3 שנים.
ולא נשמע שמתחשק לה להעלות לה עכשיו שוב.,
כי אם לא הייתה לה שום בעיה היא לא הייתה מתייעצת...
 

Roi.eba

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
הרצון להעלאה במשכורת לא תמיד נובע מצרכים כלכליים.
לעיתים מדובר בצורך של העובד להרגיש מוערך.
סוג של מדד כזה.
וזו משוואה די פשוטה: אני מוערך - אני משקיע יותר!
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הרצון להעלאה במשכורת לא תמיד נובע מצרכים כלכליים.
לעיתים מדובר בצורך של העובד להרגיש מוערך.
סוג של מדד כזה.
וזו משוואה די פשוטה: אני מוערך - אני משקיע יותר!
המציאות היא- ואת זה מלמדים בכל קורסי ניהול :
שהעלאה במשכורת לא תמיד (וכמעט תמיד לא) גורמת לעליה במוטיבציה.
העובד שוכח אותה בחודש שאח"כ ומתרגל אליה וזו המשכורת נהפכת לבסיס ולעוגן.
מבחינת מוטיבציה של עובד שמרגיש מוערך יש דרכים יותר שוות ויותר זולות לצ'ופרים
 

sl הנהלת חשבונות וחשבות שכר

משתמש סופר מקצוען
נכון. אבל כאן היא העלתה המון יחסית ב-3 שנים.
ולא נשמע שמתחשק לה להעלות לה עכשיו שוב.,
כי אם לא הייתה לה שום בעיה היא לא הייתה מתייעצת...
דיברתי בכלליות ברור שבמקרה פה
לדעתי לא צריך לעלות
אלא לתת תחושה טובה שהעבודה חשובה ויש תנאים מעולים
כמו שכתבתם וכתבו למעלה
 

במשרה מלאה

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
לא מובן מדבריך האם את משלמת לה השעות שהחסירה, או שמחסירה הרבה וזה מפריע לך
יש לך אפשרות לערוך כעת מיני חוזה ולרשום על הבונוס שיתוגמל באם לא יהיה איחורים יותר מX בחודש וחיסורים יותר מY בחודש.
כמו כן השאלה היא האם את מוכנה להחליף את העובדת ולחפש עובדת אחרת במקומה? או שאת צריכה אותה בעסק, זה שהיא מבקשת העלאת שכר היא עושה את תפקידה אבל את צריכה לחשוב מה תפקידך
 

ערב פסח

משתמש רשום
תודה לכל העונים
באמת טוב לראות את הצד השני ללא נגיעות אישיות
אני הסתכלתי על זה כסוג של חוצפה
הייתי טובה איתה ורציתי שתרוויח טוב אז נתתי את זה מיד במקום במרווחים גדולים, ובסוף אני מקבלת עובדת לא מרוצה כי לא העלו לה...
דבר שני, האיחורים לא על חשבוני היא גומרת לעבוד את השעות שלה אבל אני רוצה שיהיו בזמן שקבענו עם אפשרות לאיחור של עד 15 דקות, והיא ממש לא עומדת בזה.
דבר שלישי- כל פעם שאני מביאה לה עבודה פחות נוחה מיד יש טענות והפגנות על זה, למרות שכך זה העבודה שלה , פעם נוחה יותר ופעם פחות (כמו שיש סוג בד נוח יותר ופחות לעבוד איתו)
אם לעובדת חדשה אני נותנת עבודה נוחה כי היא מתחילה מיד אני אשמע ממנה טענות, והיא גם מתעצבנת על העובדת השניה ואומרת לה שזה לא בסדר...
 

לווים

משתמש מקצוען
תודה לכל העונים
באמת טוב לראות את הצד השני ללא נגיעות אישיות
אני הסתכלתי על זה כסוג של חוצפה
הייתי טובה איתה ורציתי שתרוויח טוב אז נתתי את זה מיד במקום במרווחים גדולים, ובסוף אני מקבלת עובדת לא מרוצה כי לא העלו לה...
דבר שני, האיחורים לא על חשבוני היא גומרת לעבוד את השעות שלה אבל אני רוצה שיהיו בזמן שקבענו עם אפשרות לאיחור של עד 15 דקות, והיא ממש לא עומדת בזה.
דבר שלישי- כל פעם שאני מביאה לה עבודה פחות נוחה מיד יש טענות והפגנות על זה, למרות שכך זה העבודה שלה , פעם נוחה יותר ופעם פחות (כמו שיש סוג בד נוח יותר ופחות לעבוד איתו)
אם לעובדת חדשה אני נותנת עבודה נוחה כי היא מתחילה מיד אני אשמע ממנה טענות, והיא גם מתעצבנת על העובדת השניה ואומרת לה שזה לא בסדר...

מה שנתת לה זה יפה מאוד!!
שוב אני מנקודת המבט שלי אומרת שחסרים כאן המון פרטים חשובים.. אי אפשר להגיד יש איחורים לתת לכולנו להבין שהאיחורים על חשבונך ובסוף לכתוב הפוך! חוץ מזה שיש חשיבות לעמידה בלוחות הזמנים.... אבל הדברים כאן לא הוצגו לדעתי בשלמות וחבל....

מה זה עבודה פחות נוחה??? גם לוותק יש פה מקום- נכון שעובד צריך לעשות כל מה שמביאים לו אבל צריך גם סוג של העלאת מקצועיות גם בסוג עבודה......את אולי מנקודת מבטך אומרת פחות נוחה.... לא יודעת מה זה "פחות נוחה" (לא קשור לזה שיתכן שאת צודקת אבל להגיד דברים בכלליות ולכוון למקום מסוים שנשמע שאת רוצה לשמוע זה נוטה בסוג של "גנבת דעת")

בלי קשר לשמוע מרמור מעובדים זה כבר לא נעים....
דעתי היא ואני גם למדתי ניהול -ומתעסקת בזה - זה לשמוע מהעובדים מה הם אומרים ממה הם מרוצים יותר ממה םחות, לשמוע מה הם רוצים... ולעשות חושבים אמיתי- לפעמים טוב לצפר בתנאים זה כבר עושה הרבה

בהצלחה!
 

חוה ש

משתמש מקצוען
עובד ממורמר - יכול לגרום לפגיעה בעסק.
נשמע שלעובדת יש תנאים מעולים. שכר ממוצע בשוק 35 והיא מקבלת 50.
לדעתי, יש לדבר עם העובדת להסביר לה את התנאים שהיא מקבלת.
להסביר לה שעם מרמור ותלונות לא מרויחים כלום וניתן גם להפסיד הכל.
בטוחה שיהיו הרבה קופצות על המשרה.
לתת לעובד הרגשה שהוא מוערך מילה טובה, צופרים פה ושם תמיד מועילים.
 

לווים

משתמש מקצוען
ואגב כמובן מצטערת אם אני נשמעת תקיפה.

אני בעד שקיפות מלאה.

אם אין יכולת לשקיפות מלאה (וזה בסדר) קשה לענות לעניין....
 

לווים

משתמש מקצוען
עובד ממורמר - יכול לגרום לפגיעה בעסק.
נשמע שלעובדת יש תנאים מעולים. שכר ממוצע בשוק 35 והיא מקבלת 50.
לדעתי, יש לדבר עם העובדת להסביר לה את התנאים שהיא מקבלת.
להסביר לה שעם מרמור ותלונות לא מרויחים כלום וניתן גם להפסיד הכל.
בטוחה שיהיו הרבה קופצות על המשרה.
לתת לעובד הרגשה שהוא מוערך מילה טובה, צופרים פה ושם תמיד מועילים.

אם אכן זה נכון בוודאות שכר ממוצע בשוק זה 35...
 

cherry c

משתמש סופר מקצוען
הייתי טובה איתה ורציתי שתרוויח טוב אז נתתי את זה מיד במקום במרווחים גדולים, ובסוף אני מקבלת עובדת לא מרוצה כי לא העלו לה...
אכן כמו שאמרו לך, הנותן מתנה צריך להודיעו... ברור שעובד מסתכל על זה בתור בסיס. (אם כי בשיקול שלה האם לעזוב, היא תעשה חושבים רציני האם שווה לה להפסיד משכורת מעל הממוצע ולרדת באיכות חיים)
דבר שני, האיחורים לא על חשבוני היא גומרת לעבוד את השעות שלה אבל אני רוצה שיהיו בזמן שקבענו עם אפשרות לאיחור של עד 15 דקות, והיא ממש לא עומדת בזה.
מצאי סיכום שיהיה ברור שאי אפשר להשלים שעות מיום ליום, או בסגנון כמו שכתבתי לך בהודעה הקודמת שלי זה יצור לה מוטיבציה אישית שלא לאחר.
דבר שלישי- כל פעם שאני מביאה לה עבודה פחות נוחה מיד יש טענות והפגנות על זה, למרות שכך זה העבודה שלה , פעם נוחה יותר ופעם פחות (כמו שיש סוג בד נוח יותר ופחות לעבוד איתו)
מותר להתלונן בצורה מינורית, השאלה האם היא עושה את העבודה.
בנוגע לתלונה שלה באוזני אחרים. תקראי לה לשיחה אישית, ותגידי לה שחשוב לכולנו לשמור על סביבת עבודה נעימה ותלונות ומרמורים באויר רק מעכירים אוירה, אם יש לה תלונה שתפנה אליך. בנוגע לתלונה אישית, תגידי לה שאת מעריכה את עבודתה ולכן... או שאכן את משתדלת שלא לתת לה עבודות לא נוחות אבל יש זמני לחץ ואת מצפה מעובדת עם מוטיבציה להצלחת העסק שתבין שכל העבודה צריכה להתבצע.

כל הדברים שכתבת מובילים אותי לכתוב לך שאת צריכה יותר לזום לדבר עם העובדות שלך שיחות משוב. שבהם כמובן תחמיאי ותפרגני אבל גם תגידי להם למה את מצפה מהם
 

לווים

משתמש מקצוען
מצאי סיכום שיהיה ברור שאי אפשר להשלים שעות מיום ליום, או בסגנון כמו שכתבתי לך בהודעה הקודמת שלי זה יצור לה מוטיבציה אישית שלא לאחר.

אם מדובר בעובדת חודשית- זה נוגד את החוק.

לפי החוק- צריך להגיע למכסה חודשית!

אא"כ זו הנחיה אישית שלך.....

האם היא מאחרת באופן קבוע?? אם כן, יתכן שהיא שינתה את שעות העבודה שלה בלי להודיע לך :)
 

Geula-Arc

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב ואדריכלות פנים
לדעתי עם עובדת ותיקה צריך לנהוג בזהירות יותר
אם תנסי להחזיר את הגלגל של האיחורים אחורה ע"י הערות וגערות זה רק יגרע
לא לרדת לקטנות זה מוריד מהאמון...כן לעודד לתת עוד שעות כי צריך אותך!
כל עובד ותיק מרשה לעצמו יותר ומצפה יותר להבנה כי כבר מכירים את הצרכים אחד של השני
יש אמון והא צריכה פחות להוכיח את עצמה והתועלת שלה בעבודה...
לכם הכל צריך להעשות עם דיבור נעים ובגובה הענייים
להזכיר שהשכר שלה גבה מהממצוע והיא יכולה לבדוק ,
אולי אם קשה לכם עכשיו העלות לומר לה דוגרי ,ולדבר על עוד כמה חודשים
לבדוק לפני כמה זמן העלו לה -אם עברה שנה וחצי מהפעם האחרונה יש מקום להעלות
מעלים באחוזים -מינימום 5% (עד 10% בערך)
ולזכור -שזה חלק מהדרבון של עובד , כמעט כל אחד רוצה להרגיש השוא מתקדם הלאה ולא נשאר באותו מקום וזה מוליד את הצורך להעלות משכורת מידי שנה שנתיים...
 

cherry c

משתמש סופר מקצוען
אם מדובר בעובדת חודשית- זה נוגד את החוק.

לפי החוק- צריך להגיע למכסה חודשית!

אא"כ זו הנחיה אישית שלך.....
היא נותנת לה מתנה כל יום של 10 דקות.
אם היא מאחרת יותר מ10 דקות מתבטלת המתנה.
היא יכולה להשלים חודשית אבל כל דקה שהיא החסירה, בלי המתנה היומית.
ככה זה לא נוגד את החוק.
 

לווים

משתמש מקצוען
היא נותנת לה מתנה כל יום של 10 דקות.
אם היא מאחרת יותר מ10 דקות מתבטלת המתנה.
היא יכולה להשלים חודשית אבל כל דקה שהיא החסירה, בלי המתנה היומית.
ככה זה לא נוגד את החוק.

ממה שאני הבנתי אין מתנות חינם- האיחורים על חשבונה...
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני חושבת שחייבים לשמוע גם צד שני לפני ששופטים.
לפעמים מה שנראה בעין של מעסיק או לחילופין בעין של עובד, הם 2 דברים שונים.
 
  • תודה
Reactions: B&B

cherry c

משתמש סופר מקצוען
אני חושבת שחייבים לשמוע גם צד שני לפני ששופטים.
לפעמים מה שנראה בעין של מעסיק או לחילופין בעין של עובד, הם 2 דברים שונים.
אנחנו לא חורצים משפט, המעסיקה רוצה לקבל עוד תמונות מבט, וזה בהחלט מה שהיא מקבלת פה.
את ההתאמה לפרטי העסק שלה היא תעשה כמובן לבד, ובאחריותה.
 

מולטיגרפיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני ביקשתי תוספת במשכורת
אחרי חצי שנה של כאב לב
העלו לי בשקל!
התביישתי בשבילם
ובשביל הכבוד שלי ושלהם
היה עדיף לא להוסיף בכלל..
(אה, ואני אחת העובדות המעולות, ו 3 שנות ניסיון, ולא מאחרת ולא מחסירה..)
נושא בעייתי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה