אם עוד יש מה להוסיף אחרי כל התגובות...
השער מוצלח ביותר (ואני אומרת בתור מי שלא ממש נמנית על הסגנון הזה. אבל נהנית לראות עבודות טובות. השער ממש ממש טוב.) זה הצד החזק שלך, נכון? לך עם הצד החזק שלך עד הסוף. תקח רק אותו.
אני הייתי מציעה לשים רק את השער. למה צריך שם גם את השושנה?
תדגיש את הייחודיות שלך.
ומבחינת המקומות לפירסום - מנסיוני (שהוא לא רב מדי בתחום הפרסום העצמי...) כרטיסי ביקור שמחולקים לחברים / מכרים / שכנים שיש להם שייכות כלשהיא להפקות דפוס וכד', למצוא בישיבות שבאזור והסגנון שלך את הבנאדם שאחראי על הוצאת ספרים וכד' - לאט לאט הכרטיסים פועלים את פעולתם. באמת צריך פשוט את האומץ לקפוץ למים הקרים, להתגבר על הבושה לחלק כרטיסי ביקור (או אפילו פרוספקט. תלוי במהות העבודות שלך. אפשר לתת לחבר טוב לעשות את העבודה הזאת. (אצלנו בעלי הוא ה'מפיץ' שלי. בלעדיו עד היום הייתי עושה עבודות רק לאחים שלי...)
השער מוצלח ביותר (ואני אומרת בתור מי שלא ממש נמנית על הסגנון הזה. אבל נהנית לראות עבודות טובות. השער ממש ממש טוב.) זה הצד החזק שלך, נכון? לך עם הצד החזק שלך עד הסוף. תקח רק אותו.
אני הייתי מציעה לשים רק את השער. למה צריך שם גם את השושנה?
תדגיש את הייחודיות שלך.
ומבחינת המקומות לפירסום - מנסיוני (שהוא לא רב מדי בתחום הפרסום העצמי...) כרטיסי ביקור שמחולקים לחברים / מכרים / שכנים שיש להם שייכות כלשהיא להפקות דפוס וכד', למצוא בישיבות שבאזור והסגנון שלך את הבנאדם שאחראי על הוצאת ספרים וכד' - לאט לאט הכרטיסים פועלים את פעולתם. באמת צריך פשוט את האומץ לקפוץ למים הקרים, להתגבר על הבושה לחלק כרטיסי ביקור (או אפילו פרוספקט. תלוי במהות העבודות שלך. אפשר לתת לחבר טוב לעשות את העבודה הזאת. (אצלנו בעלי הוא ה'מפיץ' שלי. בלעדיו עד היום הייתי עושה עבודות רק לאחים שלי...)