כבר עניתי-את רואה, את לא צריכה אותי אלא להתבונן בדבר. פיתאום מגלים שהפרספקטיבה שנראת פשוטה מתגלה כעמוקה ביותר. זה הגדלות של הגדולים. עכשיו, מה לגבי השאלה הראשונה?
לגבי המרחקים - ברור שהמרחק באריחים הולך ומצטמצם ככל שזה מתקרב למגוז
כבר עניתי-את רואה, את לא צריכה אותי אלא להתבונן בדבר. פיתאום מגלים שהפרספקטיבה שנראת פשוטה מתגלה כעמוקה ביותר. זה הגדלות של הגדולים. עכשיו, מה לגבי השאלה הראשונה?
לגבי המרחקים - ברור שהמרחק באריחים הולך ומצטמצם ככל שזה מתקרב למגוז
וצריך לדעת איך מחשבים את הגדלים השונים. מוכנה?כבר עניתי-
ממש אשמח לשמוע!וצריך לדעת איך מחשבים את הגדלים השונים. מוכנה?
פיצי כבר ענתכנראה שאדון ורמיר חשש לחורר את הציור שלו יותר מידי.
את צודקת @ronitg . לפעמים מרב קווים לא רואים קווים...צפה בקובץ המצורף 460767
למרות שזה לא נראה שהוא נצמד לרשת הזו, או שהקווים שלי לא מדויקים.פיצי כבר ענת
אשמח להסבר על הרשת הזאתלמרות שזה לא נראה שהוא נצמד לרשת הזו, או שהקווים שלי לא מדויקים.
תודה!איך מודדים מרווחים שווים בפרספקטיבה?
1.קובעים את המרווח הראשון (למשל, רוחב המרצפת) A, B
2.מותחים שני קוים מאונכים לעבר קו האופק- A-A, B-B
3.מודדים את נקודת האמצע באמצעות שני אלכסונים - (קווים ירוקים)
4.מותחים קו מאוזן מהנקודה החדשה לעבר נקודת המגוז (במקרה שלנו ימינה) C-D - (קו צהוב)
5. מעבירים אלכסון משמאל למטה, דרך מפגש הקו המאוזן החדש, בימין ועד לקו האופק, (קו כתום)
ומורידים שוב אל הרצפה.
6. ממשיכים למתוח אלכסונים ולהוריד לרצפה (קווים אדומים)
7. מהנקודות שנוצרו, מותחים קווים לעבר נקודת המגוז השניה (קווים תכולים)
צפה בקובץ המצורף 461456
נו את רואה שלא צריכה אותי! פסח כשר ושמח.תודה!
אלופה
אבל מה שאני רציתי,נו את רואה שלא צריכה אותי! פסח כשר ושמח.
אהבתי גאומטריה,איך מודדים מרווחים שווים בפרספקטיבה?
1.קובעים את המרווח הראשון (למשל, רוחב המרצפת) A, B
2.מותחים שני קוים מאונכים לעבר קו האופק- A-A, B-B
3.מודדים את נקודת האמצע באמצעות שני אלכסונים - (קווים ירוקים)
4.מותחים קו מאוזן מהנקודה החדשה לעבר נקודת המגוז (במקרה שלנו ימינה) C-D - (קו צהוב)
5. מעבירים אלכסון משמאל למטה, דרך מפגש הקו המאוזן החדש, בימין ועד לקו האופק, (קו כתום)
ומורידים שוב אל הרצפה.
6. ממשיכים למתוח אלכסונים ולהוריד לרצפה (קווים אדומים)
7. מהנקודות שנוצרו, מותחים קווים לעבר נקודת המגוז השניה (קווים תכולים)
צפה בקובץ המצורף 461456
אז תתקשרי כשאת צריכה ותשאלי שאלה ספציפית. יותר קל לי.אבל מה שאני רציתי,
זה כללים ליישום בציורים פחות ראליסטיים / מושקעים / מדוקדקים
נגיד, לדוגמא,
פעם @דבורה קוטובסקי נתנה לי טיפ ששווה זהב-
לבדוק תמיד יחס של אובייקט לקו האופק, ככה בגדול (מעל, מתחת, הרבה מעל, הרבה מתחת, צמוד לקו האופק)
ולפי זה לבנות את הפרספקטיבה של החפץ.
ז"א לפי זה לצייר מה רואים - את החלק העליון של החפץ, את החלק התחתון של החפץ, כמה רואים וכו'
כאלה אני מחפשת
ובתור מישהו שמצייר שנים עם הקפדה על פרספקטיבה נכונה, בטוח שיש לך כמה כאלו
נכון אבל לא נכון. משהוא אמר פעם:" אתם צריכים ללמוד טכניקה, להבין אותה ואחר כך לשכוח"... ברגע שאת שולטת בדבר אז את יכולה ללכת יותר הללאה (כל פעם שוכח איך כותבים אהללה. טוב אני עולה חדש) ואז הכייף מגיע.אהבתי גאומטריה,
אהבתי ציור,
אבל לא את החיבור ביניהם.
מזה כל הידע הזה, אדריכלות?
לא, באמת, מישהו מצייר ככה?
זה לא מוציא את כל ההנאה מהציור???
זהו זה, זאת האמת... לצערנו לייקינכון אבל לא נכון. משהוא אמר פעם:" אתם צריכים ללמוד טכניקה, להבין אותה ואחר כך לשכוח"... ברגע שאת שולטת בדבר אז את יכולה ללכת יותר הללאה (כל פעם שוכח איך כותבים אהללה. טוב אני עולה חדש) ואז הכייף מגיע.
אגב ה "C" לא עוזר הוא רק מבלבל את הסטודנטים של פרוג. אפרופו (זה מילה צרפתית "אפרופו) לא מלמדים אתכם פרספקטיבה בפרוג?איך מודדים מרווחים שווים בפרספקטיבה?
1.קובעים את המרווח הראשון (למשל, רוחב המרצפת) A, B
2.מותחים שני קוים מאונכים לעבר קו האופק- A-A, B-B
3.מודדים את נקודת האמצע באמצעות שני אלכסונים - (קווים ירוקים)
4.מותחים קו מאוזן מהנקודה החדשה לעבר נקודת המגוז (במקרה שלנו ימינה) C-D - (קו צהוב)
5. מעבירים אלכסון משמאל למטה, דרך מפגש הקו המאוזן החדש, בימין ועד לקו האופק, (קו כתום)
ומורידים שוב אל הרצפה.
6. ממשיכים למתוח אלכסונים ולהוריד לרצפה (קווים אדומים)
7. מהנקודות שנוצרו, מותחים קווים לעבר נקודת המגוז השניה (קווים תכולים)
צפה בקובץ המצורף 461456
אז מה כן?אגב ה "C" לא עוזר הוא רק מבלבל את הסטודנטים של פרוג.
בדיוק ככה אני עובדת.אני מתקשה יותר לקבוע איפה לשים את 2 נקודות המגוז- בתוך/ מחוץ לדף, כמה רחוק מהדף וכו',
הרבה פעמים אני מציירת את אחד העצמים כך שיראה נכון לפי העין, ולפי זה קובעת את מקומן של נקודות המגוז, ולפי זה ממשיכה את הציור כולו.
איך אתם עובדים?
יש לכם טיפים בנושא?
מצטרפת גם.בדיוק ככה אני עובדת.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: