קצת אדריכלות. יאללה, סוגר את הסטודיו לפורים.חג שמח :)!

ronitg

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
את רואה, את לא צריכה אותי אלא להתבונן בדבר. פיתאום מגלים שהפרספקטיבה שנראת פשוטה מתגלה כעמוקה ביותר. זה הגדלות של הגדולים. עכשיו, מה לגבי השאלה הראשונה?
כבר עניתי-
לגבי המרחקים - ברור שהמרחק באריחים הולך ומצטמצם ככל שזה מתקרב למגוז
 

פיציקטו

מהמשתמשים המובילים!
איור וציור מקצועי
סאונד והפקות אולפן
איך מודדים מרווחים שווים בפרספקטיבה?
1.קובעים את המרווח הראשון (למשל, רוחב המרצפת) A, B
2.מותחים שני קוים מאונכים לעבר קו האופק- A-A, B-B
3.מודדים את נקודת האמצע באמצעות שני אלכסונים - (קווים ירוקים)
4.מותחים קו מאוזן מהנקודה החדשה לעבר נקודת המגוז (במקרה שלנו ימינה) C-D - (קו צהוב)
5. מעבירים אלכסון משמאל למטה, דרך מפגש הקו המאוזן החדש, בימין ועד לקו האופק, (קו כתום)
ומורידים שוב אל הרצפה.
6. ממשיכים למתוח אלכסונים ולהוריד לרצפה (קווים אדומים)
7. מהנקודות שנוצרו, מותחים קווים לעבר נקודת המגוז השניה (קווים תכולים)
מדידת רווחים שווים.png
 

ronitg

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
איך מודדים מרווחים שווים בפרספקטיבה?
1.קובעים את המרווח הראשון (למשל, רוחב המרצפת) A, B
2.מותחים שני קוים מאונכים לעבר קו האופק- A-A, B-B
3.מודדים את נקודת האמצע באמצעות שני אלכסונים - (קווים ירוקים)
4.מותחים קו מאוזן מהנקודה החדשה לעבר נקודת המגוז (במקרה שלנו ימינה) C-D - (קו צהוב)
5. מעבירים אלכסון משמאל למטה, דרך מפגש הקו המאוזן החדש, בימין ועד לקו האופק, (קו כתום)
ומורידים שוב אל הרצפה.
6. ממשיכים למתוח אלכסונים ולהוריד לרצפה (קווים אדומים)
7. מהנקודות שנוצרו, מותחים קווים לעבר נקודת המגוז השניה (קווים תכולים)
צפה בקובץ המצורף 461456
תודה!
אלופה
 

ronitg

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נו את רואה שלא צריכה אותי! :) פסח כשר ושמח.
אבל מה שאני רציתי,
זה כללים ליישום בציורים פחות ראליסטיים / מושקעים / מדוקדקים

נגיד, לדוגמא,
פעם @דבורה קוטובסקי נתנה לי טיפ ששווה זהב-
לבדוק תמיד יחס של אובייקט לקו האופק, ככה בגדול (מעל, מתחת, הרבה מעל, הרבה מתחת, צמוד לקו האופק)
ולפי זה לבנות את הפרספקטיבה של החפץ.
ז"א לפי זה לצייר מה רואים - את החלק העליון של החפץ, את החלק התחתון של החפץ, כמה רואים וכו'

כאלה אני מחפשת
ובתור מישהו שמצייר שנים עם הקפדה על פרספקטיבה נכונה, בטוח שיש לך כמה כאלו
 

ליקי ;)

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
איך מודדים מרווחים שווים בפרספקטיבה?
1.קובעים את המרווח הראשון (למשל, רוחב המרצפת) A, B
2.מותחים שני קוים מאונכים לעבר קו האופק- A-A, B-B
3.מודדים את נקודת האמצע באמצעות שני אלכסונים - (קווים ירוקים)
4.מותחים קו מאוזן מהנקודה החדשה לעבר נקודת המגוז (במקרה שלנו ימינה) C-D - (קו צהוב)
5. מעבירים אלכסון משמאל למטה, דרך מפגש הקו המאוזן החדש, בימין ועד לקו האופק, (קו כתום)
ומורידים שוב אל הרצפה.
6. ממשיכים למתוח אלכסונים ולהוריד לרצפה (קווים אדומים)
7. מהנקודות שנוצרו, מותחים קווים לעבר נקודת המגוז השניה (קווים תכולים)
צפה בקובץ המצורף 461456
אהבתי גאומטריה,
אהבתי ציור,
אבל לא את החיבור ביניהם.
מזה כל הידע הזה, אדריכלות?
לא, באמת, מישהו מצייר ככה?
זה לא מוציא את כל ההנאה מהציור???
 

ג'קי ירחי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אבל מה שאני רציתי,
זה כללים ליישום בציורים פחות ראליסטיים / מושקעים / מדוקדקים

נגיד, לדוגמא,
פעם @דבורה קוטובסקי נתנה לי טיפ ששווה זהב-
לבדוק תמיד יחס של אובייקט לקו האופק, ככה בגדול (מעל, מתחת, הרבה מעל, הרבה מתחת, צמוד לקו האופק)
ולפי זה לבנות את הפרספקטיבה של החפץ.
ז"א לפי זה לצייר מה רואים - את החלק העליון של החפץ, את החלק התחתון של החפץ, כמה רואים וכו'

כאלה אני מחפשת
ובתור מישהו שמצייר שנים עם הקפדה על פרספקטיבה נכונה, בטוח שיש לך כמה כאלו
אז תתקשרי כשאת צריכה ותשאלי שאלה ספציפית. יותר קל לי.
אהבתי גאומטריה,
אהבתי ציור,
אבל לא את החיבור ביניהם.
מזה כל הידע הזה, אדריכלות?
לא, באמת, מישהו מצייר ככה?
זה לא מוציא את כל ההנאה מהציור???
נכון אבל לא נכון. משהוא אמר פעם:" אתם צריכים ללמוד טכניקה, להבין אותה ואחר כך לשכוח"... ברגע שאת שולטת בדבר אז את יכולה ללכת יותר הללאה (כל פעם שוכח איך כותבים אהללה. טוב אני עולה חדש) ואז הכייף מגיע.
 

ronitg

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכון אבל לא נכון. משהוא אמר פעם:" אתם צריכים ללמוד טכניקה, להבין אותה ואחר כך לשכוח"... ברגע שאת שולטת בדבר אז את יכולה ללכת יותר הללאה (כל פעם שוכח איך כותבים אהללה. טוב אני עולה חדש) ואז הכייף מגיע.
זהו זה, זאת האמת... לצערנו לייקי
 

ג'קי ירחי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
איך מודדים מרווחים שווים בפרספקטיבה?
1.קובעים את המרווח הראשון (למשל, רוחב המרצפת) A, B
2.מותחים שני קוים מאונכים לעבר קו האופק- A-A, B-B
3.מודדים את נקודת האמצע באמצעות שני אלכסונים - (קווים ירוקים)
4.מותחים קו מאוזן מהנקודה החדשה לעבר נקודת המגוז (במקרה שלנו ימינה) C-D - (קו צהוב)
5. מעבירים אלכסון משמאל למטה, דרך מפגש הקו המאוזן החדש, בימין ועד לקו האופק, (קו כתום)
ומורידים שוב אל הרצפה.
6. ממשיכים למתוח אלכסונים ולהוריד לרצפה (קווים אדומים)
7. מהנקודות שנוצרו, מותחים קווים לעבר נקודת המגוז השניה (קווים תכולים)
צפה בקובץ המצורף 461456
אגב ה "C" לא עוזר הוא רק מבלבל את הסטודנטים של פרוג. אפרופו (זה מילה צרפתית "אפרופו) לא מלמדים אתכם פרספקטיבה בפרוג?
 

טווס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אני מתקשה יותר לקבוע איפה לשים את 2 נקודות המגוז- בתוך/ מחוץ לדף, כמה רחוק מהדף וכו',
הרבה פעמים אני מציירת את אחד העצמים כך שיראה נכון לפי העין, ולפי זה קובעת את מקומן של נקודות המגוז, ולפי זה ממשיכה את הציור כולו.
איך אתם עובדים?
יש לכם טיפים בנושא?
 

הגיבן

משתמש סופר מקצוען
אני מתקשה יותר לקבוע איפה לשים את 2 נקודות המגוז- בתוך/ מחוץ לדף, כמה רחוק מהדף וכו',
הרבה פעמים אני מציירת את אחד העצמים כך שיראה נכון לפי העין, ולפי זה קובעת את מקומן של נקודות המגוז, ולפי זה ממשיכה את הציור כולו.
איך אתם עובדים?
יש לכם טיפים בנושא?
בדיוק ככה אני עובדת.
טיפ: בדרך כלל מקסימום נקודת מגוז אחת בתוך הדף.
דבר ראשון לומדים איך לחשב מתמטית. מתרגלים.

אח"כ כשניגשים לצייר תכל'ס:
במקרה ששתיהן בחוץ, את "שוכחת" את מה שלמדת ומשתמשת באומדן. מצאתי שעוזר לנופף סביב עם הידיים במגוון תנועות מושכות תשומת לב. תנסו את זה בבית.

במקרה השני עלייך לחשב מתמטית רק את הנקודה שבדף, אבל לא חייבת.
את הנקודה שבחוץ- אומדן שוב. הרבה פעמים אין צורך להתחשב בה כמעט כי הקווים אליה נראים ישרים.

איך את בודקת אם מותר לך להתעלם מהחישובים ולצייר רק בערך את נקודת המגוז שנמצאת בדף?
כשכבר לא תשאלי את עצמך את השאלה הזו. זה הסימן.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה