דרוש מידע קנס גבוה מהמעון

מצב
הנושא נעול.

ששל

משתמש מקצוען
בחמישי האחרון, סיימתי לעבוד מוקדם ממש (בסביבות 10 בבוקר)
והחלטתי בהתייעצות עם בעלי להשאיר את הילדה במעון ולבוא במיוחד לאסוף ב 4,
לא לקחתי בחשבון את הפקקים.
כשהבנתי שאני הולכת לאחר התקשרתי להודיע שאני מאחרת קצת ושאני מתנצלת.

כשהגעתי, באיחור של 35 דק', מתנשפת ומתנצלת, הסייעת צעקה עלי בעצבים.
למרות הברוטאליות הגבתי בעדינות הבנתי אותה והתנצלתי שוב.

היום קיבלתי מכתב לדרישה לתשלום (כמו פקחים עירוניים) ע''ס 250 שח!
ודרישה למכתב התנצלות באורך שני דפי A4 שבו אני מתנצלת למטפלת, מסבירה מה קרה ומה אני עושה כדי שלא יחזור על עצמו.
נראה שאת לא מבינה את רמת העוגמת נפש שגרמת למטפלת אם מיום חמישי עד היום לא בררת בעצמך איך לפצות אותה.
 

ששל

משתמש מקצוען
בסוף החורף קרו לי שני פנצ'רים שלא באתי לעבודה, ואחיינית שלי לא אספה בזמן את הילדה כמסוכם.
לא ציינת כמה זמן איחור.

אני מאד מבינה את המעון
הם מרגישים שאת סולחת לעצמך בקלות על האיחורים אז צריכים להציב גבול ברור.
 

טורינו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מאיפה המידע?
מה זאת אומרת?
במעון שאני שולחת את הילדים שלי הקנס לכל דקת איחור הוא 2 ש"ח כמדומני.וצוין שם שזה ישולם מיידית ע"י ההורה למטפלת שנשארת .
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
לדעתי זה מאוד תלוי אני פעם איחרתי ב30 דק', אבל כל הזמן הייתי עם המטפלת על הקו ואמרתי לה שאני מחכה לקו הזה, ויש תאונה בכביש הזה, וכ'ו,
כמובן כבר התקשרתי 5 דק' לפני ארבע, לעדכן על האיחור, וזאת שאחראית על הסגירה מיד העבירה את זה למטפלת אחרת שלא ממהרת הביתה, כי לה היה באותה יום חתונה, ואם הייתי מעדכנת אותה ב16:10 שאז אין לה שום מטפלת אני בטוחה שהיא הייתה הורגת אותי.....

אבל בסוף שילמי לה 60 ש"ח כי היה מדובר ב2 ילדים, והיא חיכתה עם כל הסבלנות,
(כמובן התנצלתי מליון פעם)

מה שכן שימו לב לעדכן לפני ולא אחרי.....

אבל מנסיון במעון זה בהחלט מאוד מעצבן את המטפלות, והטענה שזה לא הגורם לחוסר מטפלות, אז תדעו שזה עוד אחת מהמרכיבים.... (אחרי הכל זה עסקת חבילה....)
 
נערך לאחרונה ב:

תילתן

משתמש סופר מקצוען
יש עוד רעיון.
תחזיק חזק כי זה הולך להיות רעיון מהפכני:
אל תאחרו פעם רביעית וחמישית למען ה'
לא צריך לאחר גם פעם ראשונה בלי לעשות מהפכה..
אבל גם להגזים בקנס אסור
לפי התגובות אני מבין שאף אחד לא יודע איך מתנהלים מעונות באופן ראוי ומקצועי (לא אתה אישי, בכלל)
 

ששל

משתמש מקצוען
לדעתי זה מאוד תלוי אני פעם איחרתי ב30 דק', אבל כל הזמן הייתי עם המטפלת על הקו ואמרתי לה שאני מחכה לקו הזה, ויש תאונה בכביש הזה, וכ'ו,
כמובן כבר התקשרתי 5 דק' לפני ארבע, לעדכן על האיחור, וזאת שאחראית על הסגירה מיד העבירה את זה למטפלת אחרת שלא ממהרת הביתה, כי לה היה באותה יום חתונה, ואם הייתי מעדכנת אותה ב16:10 שאז אין לה שום מטפלת אני בטוחה שהיא הייתה הורגת אותי.....

אבל בסוף שילמי לה 60 ש"ח כי היה מדובר ב2 ילדים, והיא חיכתה עם כל הסבלנות,
(כמובן התנצלתי מליון פעם)

מה שכן שימו לב לעדכן לפני ולא אחרי.....

אבל מנסיון במעון זה בהחלט מאוד מעצבן את המטפלות, והטענה של זה לא הגורם לחוסר מטפלות, אז תדעו שזה עוד אחת מהמרכיבים.... (אחרי הכל זה עסקת חבילה....)
כשרואים אמא שמרגישים כ"כ רע עם עצמה וכ"כ לוקחת אחריות כבר מחרמים עליה במקום לחנך אותה.
זה שורש הענין.
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בפעם היחידה שאיחרתי יותר מדקה או שתיים, היה זה איחור של 8 דק', ונתתי לגננת כסף למונית הביתה + התנצלות מינימלית.



ונכון שלכתוב מכתב התנצלות וכו' מגוחך, אבל אם תגיבו בענייניות, ותשלחו מכתב קצר ומתנצל באמת - ההדורים כנראה יתיישרו.
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
מדובר באיחור בטעות חברייה
איך צולבים בן אדם על איחור בטעות??

מה קרה???????
זה החיים!!!!!!!!


כאילו שהמעון תמיד כולו מושלם

ונכון שעל טעויות משלמים
אבל

משלמים,ולא לוקחים משכנתא!!

250 שקל זה שיאאאאאאאאא החוצפההההה!!!!
 

טורינו

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ממליץ לכם לבדוק עוד דברים במעון..
זה לא תקני
זה אסור חד משמעית
ב"ה אני רגועה מאד.מעון מעולה עם צוות ותיק ולא מתחלף.
4 ילדים שלחתי למעון הזה.
מנהלת המעון דואגת שהצוות שלה יהיה מרוצה וזה משפיע על היחס שלהם לילדים.
הגיוני שהמטפלת שנשארה עם הילד תקבל את התשלום(לא יודעת איך זה היום אבל סיפרה לי מישהיא לפני שנים שהיא מקבלת שכר עד 16:00 ולא משנה מה הסיבה שנשארה מעבר לשעה זו....)
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
המחיר הוא בהחלט הזוי ואני בחיים לא הייתי משלמת את זה רק לחוצפה שלהם,

אבל כן הייתי מפנקת ומתנצלת בפני המטפלת, (שימו לב שמי שעושה סגירה במעון בד"כ מקבלת על זה תשלום נוסף , והיא יודעת שזה יכול לקרות לה באחד הימים....)

המכתב התנצלות כן הייתי כותבת אבל לא יותר מי על דף ממו קטן, עם מילים אמיתיות של התנצלות!!
 

צחית

משתמש מקצוען
ב"ה אני רגועה מאד.מעון מעולה עם צוות ותיק ולא מתחלף.
4 ילדים שלחתי למעון הזה.
מנהלת המעון דואגת שהצוות שלה יהיה מרוצה וזה משפיע על היחס שלהם לילדים.
הגיוני שהמטפלת שנשארה עם הילד תקבל את התשלום(לא יודעת איך זה היום אבל סיפרה לי מישהיא לפני שנים שהיא מקבלת שכר עד 16:00 ולא משנה מה הסיבה שנשארה מעבר לשעה זו....)
נשמח לשמוע איזה עיר ואיזה מעון ?
לא כל היום רק תלונות:( ?
 

ששל

משתמש מקצוען
מדובר באיחור בטעות חברייה
איך צולבים בן אדם על איחור בטעות??

מה קרה???????
זה החיים!!!!!!!!


כאילו שהמעון תמיד כולו מושלם

ונכון שעל טעויות משלמים
אבל

משלמים,ולא לוקחים משכנתא!!

250 שקל זה שיאאאאאאאאא החוצפההההה!!!!
האיחור היה הטעות הראשונה
הטעות השניה היא לפטור אותו בהתנצלות על המקום.


בעצם הטעות הראשונה היתה לא לפצות את הצוות על האיחורים הראשונים (שלא ידוע בכמה זמן מדובר)
 

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
במעונות רוב ההורים באים לאסוף את הילדים ב15:45 ובד"כ מודיעים את זה להורים ברישום, ב16:00 המעון ריק!!!!
יודעת, מנסיון
ממליץ לכם לבדוק עוד דברים במעון..
זה לא תקני
זה אסור חד משמעית
תיקני או לא כך מקובל בהרבה מעונות וגם מאוד הגיוני. הכסף הולך ישירות לידי בייביסיטר
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה