תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
אם אתם צריכים כמות גדולה, למה לא תצאו יום אחד מב"ב?
שימו לב, יש הרבה שיגידו לכם "תגידו ש**** שלח אתכם", אל תתפתו, הם בד"כ מרוויחים אחוזים לא רעים, מה שמונע להתמקח מול החנות על הנחות.
שמעתי לא מזמן על מישהו שמצליח לארגן בזול מחנות בתלפיות, הוא טוען שאפשר לבחון אותו וכדו', נדמה לי שהעוקץ שם הוא תשלום במזומן.
 

אבן שוהם

עיצוב | מיתוג | UXUI
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
נחום שיש וקרמיקה
אמין מאנ"ש
המלצות רבות
חפש בגוגל
 

נתי בא -און

משתמש רשום
בהמשך לאשכול רצינו להמליץ על חנות מעולה שקנינו בה את הקרמיקות.
הסתובבנו בהמון חניות החל מהחניות ברחוב הלחי בבני ברק וכלה בחניות בתוך בני ברק חלקם יוקרתיות מאוד
ראינו המון סוגים והרבה טווחי מחיר
בסוף ממש לפני שהזמנו שמענו על יניב קרמיקה והחלטנו ליסוע לראות,
האמת שזה ממש קפיצה מבני ברק( נסענו בבוקר בסביבות 10 ולקח לנו בערך 25 דקות) , יש שם מבחר מאוד גדול ויפה והמחירים לא דומים לשום מקום שראינו,
לדוגמא ראינו קרמיקה מסויימת 60*120 של חברה ספרדית בחנות מפורסמת ברחוב הלחי בבני ברק ושם אחרי הרבה הנחות הם הגיעו למחיר של 100 ש"ח למטר ואילו ביניב קרמיקה אותה הקרמיקה בדיוק עלתה 85 ש"ח למטר בלי הנחות ובלי טובות.
חוץ מזה היחס שם היה ממש מדהים קרן ליוותה אותנו לאורך כל הבחירה ומה שמאוד נהננו שהיא בכלל לא לחצה עלינו לסגור ולקנות (בשונה מחניות אחרות) הרגשנו שהיא רוצה את הכי טוב בשבלינו, והיא אמרה לנו את זה כמה פעמים שהיא לא רוצה שנקנה בלחץ ונתנה לנו את כל הזמן.
למסקנה: אחרי הרבה סיבובים הגענו למקום הנכון שמשלב איכות שירות ומחיר. ממליצים בחום השירות בשמים והמחירים ברצפה
גם המשלוח הגיע מאוד מסודר התחילו לרצף אצלינו בהמשך בעז"ה נעלה תמונות
בהצלחה לכל המשפצים!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה