השאלה הזו חוזרת ע"ע כאן המון. מעלה את המאמר שכתבתי בנושא: [הקישורים המוטמעים שיווקיים]
איך מזמינים מוצר בהתאמה אישית???
...
התעוררה השאלה: איך מזמינים ממוכר מחוצלארץ, מוצר עם שם/ כיתוב/ תמונה?
איך שולחים לו הודעה או קובץ, באיזו שפה?
נלך שלב אחר שלב:
מוצר עם כיתוב / שם
נכנסתי למוצר.
שם לקיר במראה אקרילי.
בחרתי
צבע [עץ] ו
גודל [הכי גדול]
ולחצתי על
"קנה עכשיו", או
"הוסף לעגלה" [לקנייה מרוכזת]
אם נכנסתם דרך סל הקניות, השלב הבא יופיע בעמוד התשלום
בחלון שנפתח לחצתי על הסימון הזה:
וכתבתי
את השם בלבד, ללא הוראות מיותרות שרק יבלבלו את המוכר...
לעתים יופיעו בעמוד המוצר הוראות מיוחדות, כגון לפרט בהודעה צבע וגודל שאינם קיימים במפרט, וכדו'. יש לפעול בחכמה וב"ראש קטן" כמו שאומרים...
ומה לגבי עברית?...
אם יש במוצר
אופציה לכיתוב בעברית -
חובה לצרף בנוסף קובץ JPG [תמונה] למוכר!!! או כל קובץ אחר שאינו ניתן לעריכה / הפיכה לטקסט חי...
מניסיון, הכיתוב עלול להגיע הפוך/ בכתב מראה/ משמאל לימין ועוד...
לדוגמה:
הדפסת תמונה על מוצר:
הפעם בחרתי ב
ציפית לכרית עם הדפסה אישית.
כאן מופיעות לי
הוראות ברורות, באנגלית אמנם...
לאחר הרכישה יש להיכנס ל"הזמנות שלי" וללחוץ על הבלון הנ"ל:
מיד תגיעו לשירות הלקוחות של אותה חנות. בצ'אט תעלו את התמונה שלכם [איכותית כמובן], וזהו.
השתדלו לוודא שהמוכר קיבל את הודעתכם.
עכשיו, כשהכל ברור ומובן, לכם נותר רק לבחור מתנה מושלמת.
צרו קשר באישי/ באתר ואחפש לכם את השי המותאם עבורכם
בהצלחה!!!