זבון וזבין
משתמש מקצוען
בדרך כלל זה סימן על מוכר נוכל ולכן חובה לפתוח מחלוקת כדי שעליאקספרס יסמנו אותו,אצלי יש מספר מעקב שמוביל למעקב אחרי מוצר שהוזמן ב 18/7 והגיע ליעדו במקסיקו...
האם לפתוח סכסוך או שמספיק לבקש מהמוכר החזר?
הבעיה היא שלפעמים הוא ישלם מיידית כדי שהמחלוקת תיסגר לפני שעליאקספרס מתערב,
אך בכל מצב אתם תקבלו את כספכם באותו מהירות.
(יצויין, שלפעמים זה יכול להיות גם טעות אנוש אבל בד"כ זה סימן של נוכלות).