קניות מוצלחות ברשת! כנסו,שתפו ותזכו למצוות!

מצב
הנושא נעול.

מירי 92

משתמש פעיל
צילום מקצועי
כמה מוצרים לילדים שהגיעו ואני מרוצה
(שיווקי)
כובע מגניב - לא חורפי..
כובע פונפון מחזיק לי יפה שנה שניה
עוד כובע פונפון, כנ"ל מחזיק מעולה
חוברת דפי קסם
מחזיק למוצץ

עוד מחזיק
עוד אחד
ועוד אחד
כובע מצחיה
מצלמה
תמונות שמקרינה גם על הקיר, ממש מגניב
ספר לתינוק - דפי נילון
עט של כמה צבעים - עובד מעולה תקופה ארוכה
 

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי

אקוליס

משתמש מקצוען
משהו יכול לעזור לי דחוף------

עשיתי עכשו הזמנה גדולהה של כמה דברים מעלי והשלמתי באשראי.
עכשו שאני מסתכלת בהזמנות אני רואה שחלקם בסטטוס ממתין לתשלום וחלקם בסטטוס סגור.

מה יכול להיות????
יש למשהו מושג?
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
משהו יכול לעזור לי דחוף------

עשיתי עכשו הזמנה גדולהה של כמה דברים מעלי והשלמתי באשראי.
עכשו שאני מסתכלת בהזמנות אני רואה שחלקם בסטטוס ממתין לתשלום וחלקם בסטטוס סגור.

מה יכול להיות????
יש למשהו מושג?
הרבה פעמים בעת ריבוי מכירות (לי היה את זה ב-11.11) זמן עיבוד ההזמנה הוא ארוך,
וזה מה שהמערכת מראה,
ככה"נ עכשיו (אחרי חצי שעה) זה כבר מראה שההזמנה נקלטה.
 

סקרן בקטנה

משתמש פעיל
קופון של ה65 עבד לי לפני שלוש שעות
 

קבצים מצורפים

  • אאא.png
    אאא.png
    KB 79 · צפיות: 45

אקוליס

משתמש מקצוען
הרבה פעמים בעת ריבוי מכירות (לי היה את זה ב-11.11) זמן עיבוד ההזמנה הוא ארוך,
וזה מה שהמערכת מראה,
ככה"נ עכשיו (אחרי חצי שעה) זה כבר מראה שההזמנה נקלטה.

עדיין ההזמנות באותם סטטוס.
אני לא רוצה לשלם שוב ובסוף זה יהיה פעמיים...
גם השתמשתי בקופון וחבל לי :(

לחכות עד מחר בבוקר מה הסטטוס? לך היה כך והשתנה?
 

סקרן בקטנה

משתמש פעיל
עדיין ההזמנות באותם סטטוס.
אני לא רוצה לשלם שוב ובסוף זה יהיה פעמיים...
גם השתמשתי בקופון וחבל לי :(

לחכות עד מחר בבוקר מה הסטטוס? לך היה כך והשתנה?
גם לי זה מה שהיה והתכתבתי עם שירות לקוחות ורק היא ביטלה את ההזמנה (הכסף חוזר לחשבון אחרי 3-20 יום) למוכרים לקח יותר מיום.
 

סקרן בקטנה

משתמש פעיל
אז היית צריכה להזמין הכל מחדש?
איך אני מתכתבת עם השירות לקוחות?
כן לא מסובך הולכים לכל ההזמנות ומשם מזמינים
לגבי השירות לקוחות יש לשונית עזרה שם יש שירות לקוחות (אנגלית חייב תרגום) בהתחלה רובוט ואחרי שמשגעים אותו קצת הוא שואל אם רוצים צ'ט חי בהצלחה
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
עדיין ההזמנות באותם סטטוס.
אני לא רוצה לשלם שוב ובסוף זה יהיה פעמיים...
גם השתמשתי בקופון וחבל לי :(

לחכות עד מחר בבוקר מה הסטטוס? לך היה כך והשתנה?
באיזה סוג קופון השתמשתם ?
יש לכם דרך לברר אם כרטיס האשראי חויב ?
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
אז היית צריכה להזמין הכל מחדש?
איך אני מתכתבת עם השירות לקוחות?
לדעתי האישית,
בכל מצב עדיף לחכות לבוקר,
אני חוזר שוב לי היה אותו דבר ב-11.11 וגם נלחצתי ובפרט שכבר קבלתי הודעת חיוב מישראכרט (סכום של 115 דולר וניצול קופון של 15 דולר) ואחרי שעתיים זה הסתדר בשלבים,
כל 10-20 דקות עוד פריט (זה היה צירוף של כמה הזמנות בעגלה) הסתדר.
 

batglas

משתמש פעיל
הזמנתי ב17 ל9 נורה צבעונית עם שלט.
עדיין לא הגיע,ועכשיו נכנסתי להזמנות שלי ואני רואה שרשום: מצב ההזמנה-סגור.
פעולת מוצר- ללא תשלום. מה קרה שם? מישהו יודע להסביר לי?
 

אקוליס

משתמש מקצוען
לדעתי האישית,
בכל מצב עדיף לחכות לבוקר,
אני חוזר שוב לי היה אותו דבר ב-11.11 וגם נלחצתי ובפרט שכבר קבלתי הודעת חיוב מישראכרט (סכום של 115 דולר וניצול קופון של 15 דולר) ואחרי שעתיים זה הסתדר בשלבים,
כל 10-20 דקות עוד פריט (זה היה צירוף של כמה הזמנות בעגלה) הסתדר.

טוב תודה.
אחכה למחר בבוקר
השתמשתי בקופון gett10
באשראי בדר"כ לא רואים מידי, רק עוד יומיומיים.
 

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הזמנתי ב17 ל9 נורה צבעונית עם שלט.
עדיין לא הגיע,ועכשיו נכנסתי להזמנות שלי ואני רואה שרשום: מצב ההזמנה-סגור.
פעולת מוצר- ללא תשלום. מה קרה שם? מישהו יודע להסביר לי?
יכול להיות שהזמנתם, ועבר זמן ללא ששילמתם, אז נסגרה ההזמנה אולי.
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
הזמנתי ב17 ל9 נורה צבעונית עם שלט.
עדיין לא הגיע,ועכשיו נכנסתי להזמנות שלי ואני רואה שרשום: מצב ההזמנה-סגור.
פעולת מוצר- ללא תשלום. מה קרה שם? מישהו יודע להסביר לי?
האם זכור לכם ששילמתם ?
(ללא תשלום בתרגום של עליאקספרס יכול להתאים ל"לא טעון" - תבדקו במשובים על מטענים ניידים (-: )
אם שילמתם ע"ז, תנסו מהר לפתוח מחלוקת כי הסיבה שזה נסגר הוא כי פשוט עברו ימי הגנת הצרכן שהם כ-60 יום שזה כמו אישור שזה הגיע ואח"כ יש עוד 15 יום בשביל פתיחת מחלוקת,
מקווה שעדיין לא עברו גם ה-15 יום ועדיין אפשרי לפתוח מחלוקת.
 

חיימוש

משתמש פעיל
מישהו יכול לעזור?
עשיתי הזמנה בעלי אקספרס, שילמתי וגם קיבלתי אישור למייל שהמוכר שלח את המוצר.
אבל כשאני נכנס להזמנות שלי, נאדה, כלום, אפס.
אין מוצרים שהזמנתי ואין כלום בעגלה..
מה זה????
 

שי1

משתמש מקצוען
לדעתכם המשלוח בוטל?
יש מספר מעקב. מחוץ להזמנה הוא רושם המוכר שלח את ההזמנה רבל בפנים ההזמנה המשלוח בוטל
מה זה אומר?
upload_2019-12-2_9-58-57.png
 

שי1

משתמש מקצוען
מחפשת המלצה ממשהו שקנה למעיל\גקט לשבת לילדה בת 10.
משהו שהגיע מוצלח.
תודה
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
לדעתכם המשלוח בוטל?
יש מספר מעקב. מחוץ להזמנה הוא רושם המוכר שלח את ההזמנה רבל בפנים ההזמנה המשלוח בוטל
מה זה אומר?
צפה בקובץ המצורף 571237
המשלוח בוטל יכול להיות כמה דברים,
1. שהמוכר החליט לשנות את סוג המשלוח מהשיקולים שלו,
2. החליט לצרף עוד הזמנה שלכם (במידה ויש) לאותו משלוח,
באופנים כאלו תוך יום-יומיים תראו משלוח חדש,
ו... יכול להיות שזה נוכל,
כדאי קודם ליצור קשר אתו ולשאול מדוע המשלוח בוטל ואם אין מענה או משלוח חדש עד 3 ימים לפתוח מחלוקת.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה