יש לי 4 פריטים שזמן רכישת ההגנה שלהם הולך ואוזל, ווממילא הם לא מופיעים ברשימה של AWATING DELIVERY יותר, אלא ברשימה נפרדת. בהקשה על הפריטים האלו אני נשלחת ישירות לעמוד של פתיחת סכסוך.
שניים מהפריטים קיבלתי, אני רוצה לסמן אותם ולדרג אותם, אבל מתאפשר לי לפתוח סכסוך בלבד-
האם לכתוב למוכר שקיבלתי אותם? לכתוב את זה במשבצת של הסכסוך? איך אני בעצם מסמנת לעלי אקספרס שקיבלתי את ההזמנה והם יכולים לשלם למוכר?
שני הפריטים האחרים לא הגיעו אליי עדיין, אולי כן, אבל אין לי אפשרות להגיע לדואר בימים הקרובים, זמן ההגנה נגמר עוד יומיים, האם כדאי לפתוח סכסוך? האם הם עונים בכלל? ואם כן, מתי? אחרי זמן ההגנה הם פשוט מקבלים את הכסף שלהם? איך זה הולך בדיוק?
לא יכול להיות שהם סתם ימרחו אותי עד שיגמר זמן ההגנה כדי לקבל כסף ללא תמורה?
אם אני לא מקבלת מענה- למי אפשר לפנות, איפה להתלונן?
אשמח אם מישהי מנוסה תענה לי על השאלות