קניות מוצלחות ברשת! כנסו,שתפו ותזכו למצוות!

מצב
הנושא נעול.

חרמון

משתמש מקצוען
אשמח לקבל קישורים לבגדי מעבר וקיץ לילדות קטנות.
זה הזמן להתחיל להתארגן לפסח:)
 

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שלום אני רוצה לשתף הזמנתי כעת מזיפי את המגבות ידיים החמודים האלו לילדים, (הזמנתי את הפיל התכלת ואת הברווז הצהוב) נראה חמוד, לא מצפה למשהו מי יודע מה, זה בסך הכל עלה לי 3.6 כל אחד אז ננסה...
הגיע הברווז הצהוב, צהוב לגמרי יותר יפה מהפיל הכחול. לקח כחודש להגיע!
 

בעריש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צבעי שמן
למישהו יש מושג בכמה צבעים מדובר? 36??? או 1??
הגיעו הלורדים האלו קטנים (10 סנטימטר) וחמודיםםםםםם תוך פחות מחודש!
הכוונה שם שיש 36 צבעים, והמוכר שולח באקראי. לנו הגיע אחד בצבע כחול - תכלת עם חותמת של מטריה, ואחד אדום עם חותמת של עץ.
כשאני הזמנתי זה עלה 2.4 עכשיו אני רואה שזה עולה 2.3
 

gila zohar

משתמש מקצוען
לא מוצאת את הקישור לשל (שכמיה) מאליאקספרס, מישהי העלתה פעם- כזה של שהיה אותו בהרבה צבעים, סיומת קטיפה או פרווה לא זוכרת, משהו שווה, היו עליו המלצות...
יש למישהי את הקישור?
 

סא איור

מהמשתמשים המובילים!
איור וציור מקצועי

bp1

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
הגיעו:
מגפונים מתוקים מקישור שהעלו פה, נראה איכותי מאוד. כדאי לקחת מידה יותר גדולה כי קצת קשה להכניס את הרגל.
סרבל- לא זוכרת אם כבר העלתי, בשביל תחפושת כפרי, הגיע תוך 3 שבועות. יפה מאוד. הזמנתי את החום.
 

לבטוב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זהירות!
גם אם אתם אוהבים לבצע את הקניות שלכם ברשת, אל תפלו בפח של קניית טלית או ציצית ברשת.
בתוך הטלית יכולים להיות חבויים מסרים נוצריים ומיסיונרים.
בימים האחרונים העלה מוכר בשם - Jinjin.QC Official Store באתר הקניות הסיני, 'עלי אקספרס', טליתות וציציות, והציע אותן, למכירה במחיר של 20 דולר בלבד. אלא שמתברר, כי לא רק שלא מדובר בטליתות כשרות, אלא בטליתות מיסיונריות. (מתוך כתבה)

(יש שם 34 קניות)

קישור של הטלית
 

א. איזראעל

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
שלום וברכה. הזמנתי מאלי אקספרס משהו והוא לא הגיע, מסתבר שהוא נתקע עוד בשלב שבו הם אמורים לשלם על המשלוח או משהו כזה. אחרי שפתחתי סכסוך עם המוכר הוא כותב לי כך:
dear,i beg u close dispute ,we have extended the time and checked it for u again,it is in transit,but have already left my country,pls wait patiently and not worry , We still have long protection and during this period, the aliexpress will protect your money and you won't lose anything .due to the strict custom and your country is remote,it need some time,pls wait patiently,i can guarantee u will receive it,so could you pls wait some days? i believe your parcel will arrive at you soon.
if still haven't the item at that time,pls contact me.we will resend or refund you,is ok ?could u close the dispute?it has caught bad effects on us,thank u for your kind
שזה אומר, פחות או יותר שהוא מצטער ובלה בלה, הוא שלח מוצר חדש ומבקש שאאזר בסבלנות וכו' כמו"כ הוא מבקש מאד לסגור את הסכסוך כי יש לה השפעה רעה על החנות שלו, מה הייתן מציעות לי לכתוב לו בחזרה?
@קופצנית , ראיתי שיש לך הרבה נסיון בזה, תוכלי לייעץ לי? תודה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה