קורונה קורונה 6 - היתה פטפטת...

מצב
הנושא נעול.

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לא נכון!!!
אם הבדיקה יוצאת שלילי לא ייתכן שלאחר מכן הוא יימצא חיובי
כמובן אם מזמן הבדיקה ואילך הוא נשאר בבית ושמר על כל הכללים ממש
מאיפה הבאת את זה???

זה יכול להופיע גם לאחר מספר ימים!!!
חייבים להישאר בבידוד גם לאחר תשובה שלילית!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
קרוב ל-100,000 מובטלים חדשים נרשמו בתוך כמה שעות
מגפת הקורונה ממשיכה לפגוע בכלכלה: מאמש ועד הבוקר נרשמו 95.6 אלף בקשות חדשות לדמי אבטלה בשירות התעסוקה. מתחילת חודש מארס נרשמו בסך הכל כ-330 אלף בקשות לדמי אבטלה, מהם 86% בחופשה ללא תשלום. מעל מחצית המובטלים הם גברים
משבר הקורונה ממשיך לחסל את הכלכלה הישראלית: מאז אמש בשעות הערב כמות הנרשמים בשירות התעסוקה ממשיכה לעלות בקצב מסחרר. משעות הערב אתמול (18:00) ועד הבוקר (8:00) היום (חמישי), נרשמו 95,613 דורשי עבודה חדשים בשירות התעסוקה.
משירות התעסוקה מתחילת חודש מרץ נספרו 329,812 נרשמים חדשים בסך הכל, מתוכם 86% הוצאו לחופשה ללא תשלום, 9% פוטרו, 2% התפטרו, 3% – סיבות אחרות. כל זה בעקבות משבר הקורונה הפוקד את ישראל. עוד נתון מעניין הוא גילאי דורשי העבודה החדשים: 35-54 (45%), 20-34 (37%), גיל 55 ומעלה (18%). 53% מדורשי העבודה החדשים הם גברים, 47% נשים.

בהודעה שנמסר מטעם לשכת התעסוקה נאמר כי, "בעקבות סדרה של התבטאויות מטעות וחסרות אחריות שנשמעו בזמן האחרון, מנכ"ל שירות התעסוקה רמי גראור מבהיר שבשום אופן לא בוטל הצורך ברישום דורשי עבודה בשירות התעסוקה. כל טענה אחרת, שאין יסודה בעובדות, עלולה לפגוע בראש ובראשונה בדורשי העבודה בישראל.

"על פניו, רוב מוחלט של דורשי העבודה החדשים הם בחופשה ללא תשלום. עובדה זו עלולה לתעתע. מניסיוננו, אנו יודעים לומר שרבים מהעובדים שהוצאו לחל"ת, 20% לפחות וייתכן שיותר, עלולים בסבירות גבוהה לא לחזור לעבודה לאחר המשבר. אנו נערכים למציאות זו שמתדפקת על דלתנו".

בנוסף נכתב, כי "גם בימים טרופים אלה, פונים לשירות התעסוקה מעסיקים ממגוון תחומים, המשוועים לידיים עובדות – ואנו בשירות התעסוקה מסייעים להם, ולדורשי העבודה, בהתאם למידע שברשותנו. פעילות זו אינה בהפסקה, נהפוך הוא. היא בשיאה. קיצור הבירוקרטיה, שמטרידה רבים מסיבות מובנות, הוא מצב שכולנו היינו רוצים בו. מסיבה זו ממש, שירות התעסוקה יזם טופס מאוחד להגשת תביעות לשירות התעסוקה ולביטוח הלאומי. מהלך זה לא יצא לפועל, לצערנו הרב, בשל התנגדות הביטוח הלאומי, וטעמיו עמו.

"בעקבות ייעול ושדרוג אתר שירות התעסוקה, אנו קולטים גם במצב הקיים ועל אף עומס הפניות העצום והחריג, את מאות אלפי דורשי העבודה החדשים, באופן מלא. עבודתנו זו היא שתאפשר לביטוח הלאומי לשלם בזמן לכל אותם אנשים לפי זכויותיהם. כבר בשעות הקרובות, נוכל להתחיל בהעברת הפרטים והנתונים המושלמים על דורשי העבודה לביטוח הלאומי, בקבוצות של 100 אלף כל אחת. רק אם נפעל בשיתוף פעולה מלא, נוכל לתת את השירות הטוב ביותר לציבור בישראל".

אמש, נרשם עומס חריג בלשכות התעסוקה כאשר 246 אלף ישראלים פוטרו או הוצאו לחופשה ללא תשלום. גיל בפמן מבנק לאומי העריך בראיון ל'חדשות 12' כי "שנת 2020 צפויה להסתכם בעלייה משמעותית בשיעור האבטלה כתוצאה מהשלכות משבר הקורונה כשחברות ומעסיקים, לרבות בסקטור הציבורי, עברו למתכונת פעילות מצומצמת ביותר, דבר אשר גורר פיטורי עובדים (בעיקר בתחומי התיירות, הבילוי והפנאי אבל לא רק) והוצאה של עובדים לחופשה, לרבות הוצאה לחופשה ללא תשלום (חל"ת)".

"משמעות חופשה ללא תשלום הינה כניסה למעגל האבטלה, גם אם באופן זמני. לאור זאת, בטווח המיידי מספר הבלתי-מועסקים בכלל המשק צפוי לעלות בחדות "ולמשוך" את שיעור האבטלה כלפי מעלה לפרק זמן מסוים. שינוי כיוון במגמה זו צפוי רק לאחר החזרה של המשק לפעילות תקינה.

בפמן אומר כי, "במהלך הרביע השני של השנה, בהנחה שיהיה רביע השיא של משבר הקורונה, שיעור האבטלה אף עשוי להיות גבוה ואולי אף להתקרב באופן זמני לשיעור דו ספרתי. לאחר מכן, במהלך הרביע השלישי של השנה, עם ראשית החזרה הצפויה של המשק לפעילות על-פי התרחיש המרכזי/אופטימי, שיעור האבטלה צפוי להתחיל לרדת מרמות השיא, אך אינו צפוי לחזור במהלך 2020 לרמתו ערב המשבר, אלא רק במהלך 2021."

לסיום אומר בפמן כי, "במבט קדימה, שנת 2020 צפויה להסתכם בעלייה חדה בשיעור האבטלה לכ-5% עד 7%, בממוצע שנתי, זאת בתלות במשך הזמן עד לחזרה לשגרה ומידת החומרה של צעדי הסגר".
 

מאיר בר דיין

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מאיפה הבאת את זה???

זה יכול להופיע גם לאחר מספר ימים!!!
חייבים להישאר בבידוד גם לאחר תשובה שלילית!
הבדיקה לא בודקת האם הוירוס עצמו קיים בגוף?!
אתה אומר שגם אחרי שלילי חייבים בידוד???
 

avi media

משתמש מקצוען
ארה"ב דוחה בקשות מהעולם להקל הסנקציות על איראן בעקבות מגפת הקורונה
19/03/2020 Nziv 0 Comments אירן, ארה"ב

לא רק שפומפאו דוחה את דרישותיהם של מדינות רבות בעולם מוושינגטון להקל בסנקציות ובמדיניות "הלחץ המקסימאלי" של ארה"ב נגד איראן ,לנוכח משבר הבריאות הציבורי בעקבות התפרצות הקורונה, בדיוק הפוך ,פומפאו מפעיל סנקציות כלכליות חדשות נגד איראן.
פומפאו אומר כי "הפעלת הסנקציות החדשות נועדו לצמצם את היצוא של התעשייה הפטרוכימית של איראן, כדי להדק את המצור הכלכלי על איראן."
"וושינגטון מוכנה לספק סיוע "הומניטרי" לאיראן,המדיניות שלנו לא תשתנה בשום מצב ,הבנק המרכזי של טהראן הוא ישות טרורוסטית שדואגת להעסיק שכיריי חרב המסכנים את שלום חיילנו ובניי בריתנו במקום לדאוג לבני עמם ,ההנהגה באיראן משקיעה את כספה וממנת ארגוני טרור" – סיים בדבריו.
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
הבדיקה לא בודקת האם הוירוס עצמו קיים בגוף?!
אתה אומר שגם אחרי שלילי חייבים בידוד???
ברור שחייבים בידוד 14 יום ממגע עם חולה מאומת.
גם אם ביום ה-13 הבדיקה יצאה שלילית צריך להמתין ליום ה-14 ורק אם לא הופיעו תסמינים אפשר לצאת.

ההסבר פשוט: לו נניח שאדם ודאי נדבק היום, ברור שהבדיקה היום תצא שלילית, כי טיפת הרוק שבה עבר הנגיף לא תהיה בדיוק בדגימה שתלקח ממנו.
וכשעובר זמן הנגיף מתרבה ואז ניתן לראותו בבדיקות.
לכן גם אם היום לא ראו אותו זה לא ראיה שלא נדבקת אתמול, אלא זה בסה"כ אומר שעדיין לא רואים אותו בבדיקות.
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
מאיפה הבאת את זה???

זה יכול להופיע גם לאחר מספר ימים!!!
חייבים להישאר בבידוד גם לאחר תשובה שלילית!
אם ממילא נמצאים בבידוד, לשם מה הבדיקה?
יהיו בבידוד ואם לא תהיינה תופעות תוך 14 יום יצאו. למה צריך להיבדק?
 

avi media

משתמש מקצוען
מבזקי חדשות ליום ה- 19-3-20. מתעדכן
*- דובר מחלקת המדינה ,וושינגטון – ארה"ב חודלת מהיום להנפיק ויזות חדשות.
*- האסטרונאוטית היהודיה של נאס"א, ג'סיקה מאיר, שולחת מסר מלא תקווה לכולם על כדור הארץ המתמודדים עם מגיפת וירוס הקורונה בדיוק כשהביטה ביום שלישי על ישראל מהחלל.
"אני מתבוננת לעיר בה גדל אבי, אני זוכרת בלב את אחד הביטויים המעודדים ביותר שלו, שדאג להזכיר בעת צרה את המשפט "'גם זה יעבור'". מילים חכמות שכדאי לכולנו לזכור, גם בתקופות פחות טובות וגם ברעות.היו חזקים ליבנו איתכם".
*- ראש ממשלת בריטניה הכריז על סגירת כל בתיי הספר והגנים במדינה.
*- שיא של 18 שנים . מחיר חבית נפט ירד ל 20 $.
*- ספינת בית החולים של חיל הים האמריקני USNS Comfort(בהוראתו של הנשיא) בדרכה לנמל העיר ניו יורק כדי לסייע לתושבים במאמצים להילחם בהתפרצות נגיף הקורונה.
*- *פסק דין דרמטי במאבק בנגיף הקורונה: "אדם שנלקחה ממנו בדיקה חובה להיות זמין בשבת ולענות לטלפון בשינוי"*
*ברחבי הערים החרדיות נערכים למחזות לא שגרתיים. הערב מתפרסם פסק דין תקדימי של הפוסק החרדי הבכיר הגאון הרב יצחק זילברשטיין, חתנו של מרן פוסק הדור הרב אלישיב זצ"ל המחייב את מי שממתין לתוצאות בדיקת הקורונה לענות לטלפון בשבת בשינוי, ולהשיב לכול השאלות הנדרשות לצורך החקירה האפידמיולוגית. פסק הדין הנחרץ נערך לאחר הליך בירור מקיף עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ועם שר הבריאות יעקב ליצמן ששוחח עם הרב הפוסק. כל הפרטים*
*נערכים לשבת בצל הקורונה.* בכיר הפוסקים הליטאי הגאון הרב יצחק זילברשטיין רבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, חתנו של מרן הרב אלישיב זצ"ל וגיסו של הרב חיים קנייבסקי, פרסם הערב פסק דין תקדימי הקובע כי "אדם שנלקחה ממנו בדיקה לנגיף הקורונה, חייב להיות זמין בשבת קודש, ולענות לטלפון המתקשר בשבת, בשינוי, קרי שלא כדרך הרגילה בחול, אך עליו כאמור לענות לשיחה".
*-איראן – נתוני הקורונה הרשמיים מתעדכנים: 17361 חולים , 1192 מתו עד כה.
סגן שר הבריאות האיראני אינו אופטימי:" לא נראה שנשתלט על המגיפה בעתיד הנראה לעין.
יש לנו נדבק חדש כל דקה וחצי. כל 20 דקות מת אדם באיראן מקורונה. על פי האופוזיציה יש 5,000 מתים.
*- יותר מ 99% מההרוגים מנגיף הקורונה באיטליה היו אנשים שסבלו ממחלות בריאותיות קודמות, כך עולה ממחקר שנערך על ידי רשות הבריאות הלאומית.
*- כלכלני S&P: ישראל לא תיקלע למיתון – למרות המשבר העולמי . בחברת הדירוג צופים שהמשק הישראלי יצמח גם ב-2020 למרות הקורונה, ורק אירוע גיאו-פוליטי או קריסת מגזר הנדל"ן יעבירו אותו לצד השלילי.
*- נורבגיה גייסה עוד 300 חיילים לשמור על גבולה עם שבדיה מפני כניסת זרים.
*- הרוסים בונים בית חולים בפרברי מוסקבה. הבטיחו שיהיה מוכן בעוד חודש . מעניין מה יהיה אז ?
*- מקורות איראנים מדווחים על מותו של אחד המפקדים האיראנים החשובים ביותר בסוריה – אל"מ מהראן עזיזאני שנמנה על שורות משמרות המהפכה האיראני . לא נמסרה סיבת מותו אך מקורות איראנים טוענים כי הוא מת בסוריה . מקורות אחרים טוענים כי הוא מת מווירוס הקורונה . هلاك العقيد في الحرس الثوري "مهران عزيزاني"، والذي كان من أهم قادات إيران في سوريا. لم يتبين سبب ومكان هلاكه، تقول مصادر ايرانية أنه هلك في سوريا، ومصادر أخرى تقول أنه هلك بالكورونا.
*-חיילים טורקיים בצפון סוריה נמצאו נגועים בווירוס הקורונה.

*- רץ ברשתות החברתיות בטורקיה. מדריכה בסמינריון בבית חולים: "סיפור השבים מן העומרה היה אסון. מספר הנדבקים עכשיו הוא לא מאות, אלא אלפים. איסטנבול גרוע מאוד. באנקרה גם התחיל, יש גם במזרח המדינה".

*- הכדורגלן האנגלי ממוצא מצרי – מוחמד סלאח תורם 20 מיליון לירות מצריות (כמיליון דולר) למלחמה בקורונה.

*- משרד הפנים הטורקי מודיע: 'זוהו' 137 איש החשודים בהפצת מידע חסר בסיס ופרובוקטיבי בנוגע לקורונה, 24 מתוכם נעצרו.

*- דובר הממשלה הפלסטינית איברהים מלם אומר כעת:

"ממשלת הרשות תקבע החלטות חדשות וקשות על מנת להגביל את התפשטות מגיפת הקורונה.
אנו מזהירים את תושבינו לא לחצות את הקווים לעבודה בישראל, שכן ישנם איזורים שהפכו למוקד של המחלה.
התפשטות המחלה בין השאר נובעת מחוסר זהירות וחוסר מחוייבות של משפחות מסויימות ואנחנו קוראים לכולם להתמודד עם הענין בכובד ראש ורצינות רבה". קרדיט : יוסי א 301 העולם הערבי.

*- גרמניה: חברת מחשבים קנתה לאפטופ משומש ממשרד ההגנה הגרמני וגילתה מסמכים מסווגים. המחשב שנימכר בebay ב$100 הכיל מידע על מערכת הנ"ם מ`ונקודות תורפה שיאפשרו לאוייב להשמיד אותה.

*- רשות האוכלוסין וההגירה – בשבועיים האחרונים (3.3.2020) עזבו את ישראל 145,796 זרים, מתוכם 5,805 במהלך היממה האחרונה. מאז יום שישי, 6.3.2020, סורבה כניסתם לישראל בכלל המעברים (נתב״ג, רמון, טאבה, רבין) מעל 750 זרים העומדים בתנאי איסור הכניסה.

*- ‏ישראל והפלסטינים הקימו חמ״ל מיוחד כדי להיאבק בהתפשטות הקורונה. כנראה שהיינו זקוקים למגפה עולמית כדי להתחיל לעבוד ביחד ולראות זה בזה שותפים.

*- בלגיה: ד"ר איגנאס דמייר טוען שסריקות ה CT ריאה שנעשו לחולי קורונה צעירים באורח קשה "לא פחות ממחרידות".
 

מבקשת מידע

משתמש מקצוען
אותי מעניין בדיקת קורונה לאדם ששב מחו"ל במטוס פרטי (מדינה 'נקיה' באירופה)
כדי לחסוך את הבידוד או כדי להקל את תנאי הבידוד -
יש 'חיה' כזו?
אין, כי יכול להיות אחרי 10 ימים שאדם יהיה נקי, ואחרי 14 שהוא יצא חולה,
חייבים בידוד
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
ברור שחייבים בידוד 14 יום ממגע עם חולה מאומת.
גם אם ביום ה-13 הבדיקה יצאה שלילית צריך להמתין ליום ה-14 ורק אם לא הופיעו תסמינים אפשר לצאת.
השאלה שלי התייחסה לא למגע עם חולה מאומת, אלא לאדם ששב מחו"ל.
 

avi media

משתמש מקצוען
אם ממילא נמצאים בבידוד, לשם מה הבדיקה?
יהיו בבידוד ואם לא תהיינה תופעות תוך 14 יום יצאו. למה צריך להיבדק?
בידוד בבית לא מבודד מהמשפחה, אדם שנמצא בבדיקה נגוע מבודד בבית מלון או במרכז רפואי אחר רחוק ממשפחתו.
 

3333ציפי

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ברור שחייבים בידוד 14 יום ממגע עם חולה מאומת.
גם אם ביום ה-13 הבדיקה יצאה שלילית צריך להמתין ליום ה-14 ורק אם לא הופיעו תסמינים אפשר לצאת.
יש לזה הסבר,
הוירוס הזה בעצם מתרבה כל הזמן, לכן יכול להיות שבהתחלה הוא עוד לא "נתפס" כי יש מעט מידי חידקים, אבל יכול להיות שמחר כבר כן יהיה מספיק.
כנראה ש 14 זה הזמן הקסימלי, שאם לא התפרץ עד אז כנראה שאין וזהו.
 

יורם של

משתמש פעיל
נערך לאחרונה ב:

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לא רק בעפולה נכנסים לבידוד. גם בפוריה בטבריה החברה בבידוד

ב'כיכר השבת' דווח על חולה הקורונה תושב שכונת נוף פוריה בטבריה שגרם לרבים מתושבי השכונה להיכנס לבידוד, הבוקר התגלה כי גם אשתו, שמשמשת אחות רפואית בבית החולים פוריה בטבריה, נדבקה בנגיף הקורונה, מה שגרם לכך שכל מי ששהה בסמוך אליה נכנס לבידוד.

בנוסף, בגלל שרוב תושבי השכונה נמצאים בבידוד ואינם יכולים להכין את צורכי השבת, התארגנו מספר תושבים ושכרו קייטרינג מיוחד שיספק אוכל לכלל התושבים.
 

דבר סתר

משתמש פעיל
יש לזה הסבר,
הוירוס הזה בעצם מתרבה כל הזמן, לכן יכול להיות שבהתחלה הוא עוד לא "נתפס" כי יש מעט מידי חידקים, אבל יכול להיות שמחר כבר כן יהיה מספיק.
כנראה ש 14 זה הזמן הקסימלי, שאם לא התפרץ עד אז כנראה שאין וזהו.
הנדבק מוויזניץ נדבק מאשתו שנדבקה מרופא שחזר לעבודה אחרי שבועיים בידוד
כך ש14 יום זה לא סופי
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
אם ממילא נמצאים בבידוד, לשם מה הבדיקה?
יהיו בבידוד ואם לא תהיינה תופעות תוך 14 יום יצאו. למה צריך להיבדק?
מי שלא מופעים לו תסמינים באמת לא צריך להבדק (ואחרי 14 יום הוא משוחרר לחופשי).

ומי שכן מופעים לו תסמינים חייב להיבדק משתי סיבות:
א. כדי לעקוב אחריו ולטפל בו באשפוז אם יצטרך.
ב. הבידוד של חשש חולה הוא מיקל מאוד בגלל "ספק ספיקא", אבל מחולה מאומת חייבים הרחקות הרבה יותר הרמטיות.
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
❗❗קורונה בעולם ❗❗ הקורונה: המקרים ואחוז התמותה (נכון לפני כמה שעות) ‏איטליה: 35,713 מקרים - 2978 מתים (8.3%) ‏ספרד: 14,769 מקרים - 638 מתים (4.3%) ‏צרפת: 9,134 מקרים - 264 מתים (2.9%) עמיחי שטיין כל העדכונים בטלגרם ®~
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה