דרוש מידע צלמת ניו בורן בבית שמש

לוליין

משתמש רשום
שלום
אני מחפשת צלמת ניו בורן בבית שמש ברמה איכותית מאד ובמחיר שפוי - אני מאד מפונקת באיכות של תמונות אבל לא מעוניינת לשלם 800 ש"ח ל-6 תמונות... יש דבר כזה? אפי' צלמת מתחילה אבל שיש לה את זה...
זה די דחוף כי התינוקת כמעט בת שבועיים.
תודה רבה
 

רחל תן עמי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
שלום, קודם כל מזל טוב!
אני צלמת מומחית לצילומי ניו בורן, התמונות שלי קסומות ברוך ד'. הנה האתר שלי https://photo.r-t.co.il/

לגבי מחיר אם הבנתי נכון את מחפשת משהו לא מציאותי לדעתי אלא אם כן תמצאי משהי מתחילה ותותחית- קצת נדיר ולא הולך במיוחד עם ניו בורן. אם מתאים לך מוזמנת לפנות אלי ולקבל מידע ומחירון... (החבילה שלי בהחלט יותר סבירה ממה שכתבת פה)
הרבה נחת!
 

קדימה צעד

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עימוד ספרים
ראיתי תמונות של רחלי תן עמי, תמונות מדהימות!
 

י. גולד

משתמש מקצוען
צלמת ברמה גבוהה מאוד. ממש מושלם
נדמה לי מחירים טובים
מינצברג 054-8593220
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה