גם הנסיון שלי כך. אולי בגלל שבגן התנאים יותר רכים ומתאימים.בנסיון שיש לי שנים עם צהרונים
אז בגן זה ממש בסדר, לכתחילה של הלכתחילה
ובבית ספר זה הרבה פחות מומלץ
גם הנסיון שלי כך. אולי בגלל שבגן התנאים יותר רכים ומתאימים.בנסיון שיש לי שנים עם צהרונים
אז בגן זה ממש בסדר, לכתחילה של הלכתחילה
ובבית ספר זה הרבה פחות מומלץ
גם לי יש את הדילמה הזאת לפעמים כשאני ביום חופשי או מסיימת מוקדםאני גם רוצה לשאול משהו דומה
אם יש לי אפשרות ללכת לקחת מוקדם את הילדים מהמעון מיד אחרי העבודה(אזור 2.5) או לחזור הביתה לנוח/להכין אוכל ואז לקחת ב3.5
מה אתם הייתם עושים?
הצהרון הוא פתרון טכני מעולה להורים, לא בטוח שגם לילד..תלוי בבית ותלוי בילד
לא בכל בית עדיף שהילד ישתעמם בבית מאשר שיהיה עסוק בחוץ...
וגם לא לכל ילד טוב להשתעמם בבית.. יש ילדים אנרגטיים שצריכים כל הזמן תעסוקה (- לדעתי הרבה ילדים)
והצהרון בשבילם זה פתרון מעולה
אצלנו החל מגיל 5 לומדים עד 5וילדים שגרים בחול?
לא יודעת אם בגן זה מלכתחילה ממשבנסיון שיש לי שנים עם צהרונים
אז בגן זה ממש בסדר, לכתחילה של הלכתחילה
ובבית ספר זה הרבה פחות מומלץ
טוב, בהצהרות כולם אלופים, עד שמגיע רגע האמת (הכואבת)אני תמיד הצהרתי שילדים שלי יחזרו באחד הביתה
והיום אנ י רואה איך מציאות החיים משתנה
הבת שלי בת 3 מתחרפנת בבית ילדה אימפולסיבית שבבית אנחנו מתמודדים לא קל ואנחנו מטפלים בה ומשקיעים את הנשמה
והיא בחברה הגננות לא מבינות אל מה אני מדברת...
ועוד נושא
שומעים המון מהנשים אני עובדת עד מאוחר שבעלי יוכל להמשיך ללמוד
והיה לי אל זה וויכוח אם אישה שכל היום לוקחת שעות נוספות שבעלה יוכל לממוד
ובעלה עדיו לגדולות ושאלתי אותה?
אז אם זכית ובעלך לומד כל היום אז בהפסקונת שלו הוא צריך לטפל בכל החד גדיא בלי עין הרע
ושעות הצהרים לא קלות
ואחר כך לחזור לכולל מותש?
אז זה גם נקרא שאת תומכת תורה...
איזה מסקנות כתבתי בגלל זה?היו בערך 130 תנאים שהיו ופעלו לאורך כחמש דורות.
מה עשה כל אחד מאותם תנאים?
מה עשו כל שאר אנשי חמשת הדורות הללו? ובאיזו רמה רוחנית הם היו?
כמה סנדלרים ורופאים יש היום שהם גדולי הדור / מתאימים להיות גדולי הדור?
לא שאני יודעת את כל התשובות למה ששאלתי. אני בסך הכל מנסה לומר שבשביל להסיק מסקנות - חייבים לדעת הרבה יותר הן על הדורות ההם והן על ההבדל בין אז לעכשיו.
אבל אם בכל זאת אפשר לומר על משהו אחד שהוא כן ידוע,במשך אלפי שנות היסטוריה, בהמון תקופות ומקומות שונים על פני כדור הארץ, היו כל-כך הרבה דברים שונים ומשתנים.
כמה מזה ידוע לנו?
יש כאן ניקים עם אובססיה לנושא...אבל אם בכל זאת אפשר לומר על משהו אחד שהוא כן ידוע,
זה על שבכל הדורות, בכל המקומות, הגבר בעל המשפחה פרנס את משפחתו.
שהגברים למדו אז הרבה יותר רגוע.איזה מסקנות כתבתי בגלל זה?
לדעתי ללכת הביתה לנוח.אני גם רוצה לשאול משהו דומה
אם יש לי אפשרות ללכת לקחת מוקדם את הילדים מהמעון מיד אחרי העבודה(אזור 2.5) או לחזור הביתה לנוח/להכין אוכל ואז לקחת ב3.5
מה אתם הייתם עושים?
בכל חל"ד אני נמצאת בהתלבטות הזואני גם רוצה לשאול משהו דומה
אם יש לי אפשרות ללכת לקחת מוקדם את הילדים מהמעון מיד אחרי העבודה(אזור 2.5) או לחזור הביתה לנוח/להכין אוכל ואז לקחת ב3.5
מה אתם הייתם עושים?
תשאלי את הצוות במעוןאני גם רוצה לשאול משהו דומה
אם יש לי אפשרות ללכת לקחת מוקדם את הילדים מהמעון מיד אחרי העבודה(אזור 2.5) או לחזור הביתה לנוח/להכין אוכל ואז לקחת ב3.5
מה אתם הייתם עושים?
את מביאה כל מיני דוגמאות ממקום ספציפי מסוים, אצלנו בכל אופן בבית ספר המורות היו מקסימות, מדהימות כל כולן למען הבנות, פעילות חווייתית ומטורפת ללא סרטים כלל, אין לי מושג על מה את מדברתלא יודעת אם בגן זה מלכתחילה ממש
אבל בואי נגיד שזה הרבה יותר מאשר בבית הספר!
גם מבחינת ההתנהלות וגם מבחינת התכנים-
כי אם בבי"ס בי"ע מצויין מראים בממוצע פעם בשבוע סרט בצהרון, מבחינתי זה בעיה גדולה מאד!
ואם מתוך ה 3 שעות של הצהרון יש להם שעה וחצי הפסקה!
כן.
שעה וחצי!!! הפסקה! ומה עשיתן בהפסקה?
"שחקנו בחצר בחבל". (בשמש, בגשם בכל מזג אוויר הן יוצאות לחצר...)
ואיפה הייתה המורה?
"המורה בחדר מורות והיא אמרה לא להפריע לה, אפילו שילדות גדולות הציקו לנו ובכיתי....."
נאום הבחורה שבכיתה א'.
או-
"היום ממש התעייפתי, כי הייתי תורנית והרמתי את הקרטון של האוכל 3 קומות"
סליחהההההההההה היא בצהרון או על תקן סבל??? לא הבנתי.
כל מיני מעצבנים כאלה.
ואני רוצה לנצל"ש ולשמוע-
מה דעתכם על האוכל בצהרון?
כי מבחינתי ולהבנתי הוא על גבול ה"נבלע בקושי"
הילדים שלי אוכלים "רק את השניצל" או "רק את העוף" וזה רק אם הם ממש ממש רעבים,
אחרי שהבת שלי הביאה לבית כמה מנות מיותרות שהמורה אמרה לה לקחת לבית כי זה בל תשחית
אז הבנתי בדיוק למה הם לא אוכלים...
את הבל תשחית לא ממש הצלחנו למנוע (אם היה על זה בל תשחית בכלל....)
אבל לפחות הבנתי אותם ואני מציידת אותם במזונות בכמות גדולה יותר שיישמרו לצהריים
וכשהם חוזרים לבית הם ישר אוכלים משו משביע.
אין דרך לשפר את המגשיות המזעזעות האלה???
ולא הצלחתי להבין למה מביאים כיכר לחם שהולך קומפלט לבית של הגננת או המורה של הצהרון??
לא אמורים למרוח שם משו לילדים הרעבים שלא רוצים את האוכל המבושל?
ואני אומרת את זה מידיעה! לא מהשערה!!
ולא מגן / כיתה בודדת, כבר שנים שאני שומעת ורואה שהלחם הולך לצוות ככה בשלמותו,
וכשאני שואלת את הילד "למה לא ביקשת לחם?"
אז התשובות הן "כי אין בכלל לחם" או "כי הגננת אמרה שאוכלים את המבושל" או כל מיני כאלה מתחמקות.
האם ההדגשה היא שגברים פרנסו? או ההדגשה היא שנשים לא עשו דברים לפרנסת המשפחה?אבל אם בכל זאת אפשר לומר על משהו אחד שהוא כן ידוע,
זה על שבכל הדורות, בכל המקומות, הגבר בעל המשפחה פרנס את משפחתו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: