כללי פרסום למקומון

vmydesign

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
בס"ד
בבקשה חברים תנו לי את הדעת. נראה לי שחסר משהו.
הלקוחה מרוצה לגמרי. אבל עדיין נראה לי חסר.
איזה פונטים אתם ממליצים?
 

קבצים מצורפים

  • הפחתת משקל.jpg
    KB 80.5 · צפיות: 17

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הקופי מדבר על ניקוי רעלים, האימג' מדבר על הרזיה.
את צריכה להחליט מה הדבר המרכזי שאת מוכרת כאן ומתוך איזו תפיסה הוא נובע.

מדובר על עולמות כביכול קרובים אבל מאוד שונים -
הרזיה מתוך תפיסה של מידות גוף כאלו ואחרות זו תפיסה מאוד מערבית.
ניקוי גוף (וכן מדיטציה, תנועה, והשימוש בתפיסה של "מסע") זו תפיסה מזרחית לחלוטין.

הערה טכנית קטנה: שימי לב שהצל מתחת לתפוח נמוג ללבן במקום לאפור של המשטח שעליו הוא מונח. פותרים את זה ע"י שילוב מולטיפליי לשכבת הצל.
 
א

אליהו פריד

אורח
שלום vmydesign
מה שתפס את העין שלי בעבודה שלך הוא החלוקה הבסיסית של הדף לפי פרופורציות מדויקות של יחס הזהב.
ברם, המשך הקומפוזיציה אינה ממשיכה ע"פ רעיון זה.
הואיל וכך עיצבתי לך מודעה המבוססת על עיקר הרעיון יחס הזהב.

בדוגמה הראשונה נעשה שימוש בפייג' קאנון כדיאגרמה.
בדוגמה השניה הסרתי את הדיאגרמה, כדי להראות את הקומפוזיציה לבדה.
 

קבצים מצורפים

  • רעלים.jpg
    KB 375.5 · צפיות: 12
א

אליהו פריד

אורח
פייג' קאנון, היא שיטה בת מאות שנים שהשתמשו בה המעמדים עוד בתקופת דפוס הבלט כטכניקה ליצור קומפוזיציות קלאסיות. המון מעצבים משתמשים בטכניקה זו גם בימינו כדי לעמד קטלוגים, מאגאזינים וכו'.
מאוד מומלץ לחקור את הנושא.
 
א

אליהו פריד

אורח
הדגמת סדר הצעדים למבנה הקומפוזיציה

מהתחלה עד הסוף
 

קבצים מצורפים

  • 1.jpg
    KB 45.2 · צפיות: 13
  • 2.jpg
    KB 84.1 · צפיות: 12
  • 3.jpg
    KB 95 · צפיות: 14
  • 4.jpg
    KB 123.8 · צפיות: 12
  • 5.jpg
    KB 134 · צפיות: 14
  • 6.jpg
    KB 156.4 · צפיות: 13
  • 7.jpg
    KB 158.6 · צפיות: 15
א

אליהו פריד

אורח
לנוסחאה הזאת קוראים "פייג' קאנון"
 

Boaz sharon

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
נכתב ע"י הצבעשבתמונה;777503:
אשרייכם שיש לכם זמן לכאלו רמות של דיוקים.
כשמתרגלים לעבוד ככה, זה הרבה פחות זמן מאשר לעבוד בלי זה.
לנסות למקם דברים בדרך של ניסוי וטעיה יקח פי 4 זמן לפחות, ובסוף גם פחות מוצלח ברוב המקרים.
 
א

אליהו פריד

אורח
נכתב ע"י הצבעשבתמונה;777503:
אשרייכם שיש לכם זמן לכאלו רמות של דיוקים.

אני מצטט ממה שכתבתי באשכול הזה
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=101485

את קולי האישי מצאתי במישורים הבסיסיים ביותר של העיצוב... שימוש בצבע, קומפוזיציה וטיפוגרפיה.
את עבודותי בפוטושופ או בקורל ביצעתי גם עם הכלים הכי בסיסיים...


מבחינתי, עיצוב הוא 80% טכניקה (אין הכוונה לטכניקת ביצוע) ורק 20% יצירתיות.

אני מאמין שכאשר אחד לומד לעומק תיאוריית צבע, תיאוריית צורה, קומפוזיציה וטיפוגרפיה, הוא יבצע עבודות מבוססות בלי מה שאני קורא "טעויות קיטבג"

מכאן העבודה עוברת מסע של ליטושים ושיפצורים עד שמתקבל מקשה אחת.
הרעיון, השפה, הטקסט וכל שאר הגורמים חייבים לעבוד ביחד כעבודת צוות.
צוות מורכב מכמה אנשים. אם הם עובדים כצוות אנו מתייחסים אליהם כדבר אחד אך אם הם לא עובדים כצוות, הרי שמדובר בעירבוביא של אנשים שמתייחסים אליהם כל אחד בנפרד.


בתוך מסגרת מקובעת הזו אני מנסה לתת גם טאץ' יצירתי.

היצירתיות אצלי באה לידי ביטוי
א. בגישה הראשונית לעבודה.
ב. השפה הגרפית שאני יוצר.
ג. האטמוספירה שאני יוצר.
ד. היכולת לקחת רעיון פשוט ולשפוך עליו אור עם תובנה חדשה השונה מהמובן מאיליו.

והכל ברמה הבסיסית והפשוטה ביותר.



משמעת עצמית בעבודה, היצמדות לבריף, הצמדות למסגרת רעיון הוא מה שעושה את ההבדל בין עיצוב מקצועי לעיצוב לא מקצועי (או ללא עיצוב בכלל)
כאשר אין משמעת עצמית בעבודה, הכל פתוח והולכים לאיבוד.
 

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אלי, לא הבנתי החל משלב 4.
למה אתה ממקם את המלבן הלבן במקום הזה, ולפי מה חישבת את מיקום הנקודה האדומה?

אני מכיר את הפייג' קאנון וגם עובד לפיו, ומה שכתבת לא מוכר לי.
http://en.wikipedia.org/wiki/Canons_of_page_construction
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
למדתי את השיטה הזו בשנה ג'. כבר מההתחלה הבנתי שאני לא מתחברת אליה, ולא עובדת לפיה כיום.
בוודאי שמכירה, שולטת ומשתמשת באופן יום-יומי בקומפוזיציות שונות, כמו חתך הזהב.
אבל מכאן ועד להוריד את זה למתמטיקה? לא.
הכלי החזק ביותר של המעצב, לענ"ד, הוא העין. מעצב שיש לו עין רגישה ומנוסה יכול ליצור קומפוזיציות מרהיבות גם ללא חישובים מתמטיים.

אני מוציאה מכלל זה עבודות שהכרחי שיתבצעו לפי גריד מאוד מאוד מדוייק, כמו אתרים וקטלוגים. במקרים כאלו - בוודאי, גריד מדוייק על הפיקסל/מ"מ, יחידות מידה אחידות, יחסים שווים וכו'.
אבל במודעה קריאייטיבית, זה רק מגביל בעיניי.
 
א

אליהו פריד

אורח
נכתב ע"י חיטובים;777629:
אני מכיר את הפייג' קאנון וגם עובד לפיו, ומה שכתבת לא מוכר לי.
http://en.wikipedia.org/wiki/Canons_of_page_construction

מה שמוצג שם בויקפידיה הם כמה אפליקציות תוצאתיות של פייג' קאנון כדי להציג את השיטה.
לשיטה עצמה יש בלי סוף תוצאות אפשריות.

אם אחד נצמד רק למה שמוצג בויקיפדיה, הוא מוגבל רק לדוגמאות.
היסוד לכל הפייג' קאנונים הוא אפליקציות שונות לשימוש ביחס הזהב

יחס הזהב הוא ערך קבוע כמו פאי
הפאי הוא ערך קבוע של 3.141592653
יחס הזהב הוא קבוע של 1.618033988
ערך קבוע, כן. ערך אבסלוטי, לא
 
ק

קופירייט

אורח
נכתב ע"י חיטובים;777629:
אלי, לא הבנתי החל משלב 4.
למה אתה ממקם את המלבן הלבן במקום הזה, ולפי מה חישבת את מיקום הנקודה האדומה?

אני מכיר את הפייג' קאנון וגם עובד לפיו, ומה שכתבת לא מוכר לי.
http://en.wikipedia.org/wiki/Canons_of_page_construction


זה המקום היחיד שאתה יכול למקם את מלבן הזהב האופקי
גם ליגוע באיקס, וגם ליגוע במרובע של המלבן האנכי
משם נובע מיקום הנקודה האדומה, ומשם ממשיכים שאר השלבים.
 
א

אליהו פריד

אורח
נכתב ע"י חיטובים;777629:
אלי, לא הבנתי החל משלב 4.
למה אתה ממקם את המלבן הלבן במקום הזה, ולפי מה חישבת את מיקום הנקודה האדומה?

אני מכיר את הפייג' קאנון וגם עובד לפיו, ומה שכתבת לא מוכר לי.
http://en.wikipedia.org/wiki/Canons_of_page_construction

חיטובים:

תסתכל על השני שליש ושליש משני הצדדים
 

קבצים מצורפים

  • ll.jpg
    KB 116.2 · צפיות: 15

חיטובים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
תודה.
יש לך הפנייה למקורות נוספים חוץ מויקיפדיה הנ"ל?



נכתב ע"י naamah;777642:
בוודאי שמכירה, שולטת ומשתמשת באופן יום-יומי בקומפוזיציות שונות, כמו חתך הזהב.
אבל מכאן ועד להוריד את זה למתמטיקה? לא.
הכלי החזק ביותר של המעצב, לענ"ד, הוא העין. מעצב שיש לו עין רגישה ומנוסה יכול ליצור קומפוזיציות מרהיבות גם ללא חישובים מתמטיים.

מסכים בהחלט וגם אני לא עובד במדוייק לפי המתמטיקה אלא לפי העין.
 

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י אליהו פריד;777422:
מהתחלה עד הסוף

אולי נציע למר חיים דיקמן להזמין הרצאה בנושא בפרוג...

נשמע מרתק.
 

amirot

משתמש רשום
נכתב ע"י אליהו פריד;777756:
חיטובים:

תסתכל על השני שליש ושליש משני הצדדים
אבל למה אי אפשר שהשליש יבא משמאל, והשני שליש מימין?
 
א

אליהו פריד

אורח
נכתב ע"י amirot;777892:
אבל למה אי אפשר שהשליש יבא משמאל, והשני שליש מימין?

מי אמר שאי אפשר?
אפשר, אבל העדפתי בצורה הזאת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה