פרבור במגדלים רבי קומות: המצאה ייחודית לישראל

יצחק למפרט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
יצחק למפרט submitted a new Article:

פרבור במגדלים רבי קומות: המצאה ייחודית לישראל [ג]

פרבר עירוני- המצאה ייחודית לישראל

כל מי שראה את הפרסומות על "שכונה ירוקה" בתמונה של מגדל (עדיף יותר מאחד) גבוה עם גינה מתחתיו, 2 חניות לכל דירה – אחת מקורה ואחת לא על קרקע הסמוכה לשדות, יודע על מה אני מדבר. זה הפרבור הישראלי.
צפה בקובץ המצורף 587848
ככה זה נראה מלמעלה בתכנון - שכונת הנופרים בראש העין. על התמונה הזו (ועוד רבות אחרות במאמר זה) תודות לאדריכל מיכאל יעקבוסון מהבלוג "חלון אחורי"

בעוד שבעולם מקובל סוג אחד של פרבור: זה האמריקאי עם דירות רחבות ידיים, כבישים וחניות,...

Read more about this article here...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה