נכתב ע"י תותח שיווקי;2288801:בולט מאוד שבמקור היה כאן גן זו לטובה ומישהו התעקש 'לתקן' את זה.(אחרת לא מובן ההקשר)
נכתב ע"י spich;2289314:קיימת בעיתיות רבה בשימוש בפסוקים ובמאמרי חז"ל בעלי משמעות בלתי ניתנת למשחק ולזילות.
ישנה נטיה קופירייטרית בוערת, לעשות "שימוש" בפסוקים ומאמרים כאלו ואחרים.
אפשר לומר שזהו ה"יצר הרע" שלנו.
לוותר על רעיון מבריק כדי לא להוציא פסוק מהקשרו ולא להיות ממחללי הקודש, זה ניסיון שלא תמיד קל. במיוחד אם כל התחליפים לא משתווים לו. מפעם לפעם אנו רואים את המפרסמים השונים "חוטאים" בכך, ומקדמים את ההברקה הפרסומית שלהם, על חשבון הערכים הכי בסיסיים.
אני לא באה לדון איפה נמצאת האמירה של "גם זו לטובה" בעניין הזה, אבל אם מישהו ויתר על כך למען הערך, זה ראוי לכל הערכה!
הלוואי והיו חותמים אמנה בין כל אנשי הקופי והקריאיטיב החרדי, על המנעות משיבוש פסוקים בכתיבתם ומשמעותם, במסגרת פרסומית.
נכתב ע"י המפצח;2289389:אני מסכים עם מה שכתבת, אבל אפשר גם ללמד זכות על ה'יצר' הזה שלנו הקופירייטרים להשתמש בפסוקים או במקרה הזה בציטוט ממעשיית חז"ל. זה פשוט מעיד שזה מה שיש לנו בראש. בזה אנחנו מתעסקים. אנחנו לא מתעסקים בדוגמניות או באלמנטים רדודים אחרים.
וחוץ מזה - כשבאים להגביל שימוש באלמנטים בפרסום במגזר שלנו, אסור לשכוח שאנחנו גם ככה מוגבלים ולא יכולים להציג כל דבר - אפילו שלפעמים אין בזה ממש בעיה וזה רק 'לא לעניין'. אז אפשר למחול ואפילו להסכים לפעמים לעשות שימוש כזה.
נכתב ע"י spich;2289415:ברור שזה דבר חיובי שעסוקים בפסוקים, אבל החכמה היא לא רק לקחת את המעטפת, אלא גם את הפנים, שזו יראת שמים ובחירה בטוב, גם כשלא כ"כ קל...
ואם אנחנו מוגבלים, אז מי ה"מתיר" וה"מוחל" המדובר? אם קיבלתם אישור מדעת תורה, זה משהו אחר.
בכל מקרה, אני כבר ראיתי וחוויתי בחיי הרבה מאד בעניין, ואוכל לחלוק איתכם 2 מסקנות, אחת "גשמית" ואחת "רוחנית"
הגשמית - כלל ידוע בעולם הפרסום: ככל שאתה מוגבל יותר, כך הסיכוי להגיע להברקה מלוטשת יותר - גדול בלי השוואה. ואכהמ"ל.
הרוחנית - ככל שאתה מציב לעצמך גבולות רוחניים בטווח רחוק יותר מנקודת החיכוך והסכנה (הן ברעיון עצמו והן בסביבת העבודה), כך אתה זוכה לראות סייעתא דשמיא גדולה יותר בכל העניינים.
מבלי להיכנס לעניין של להשתמש במונחים חז"לים, המטרה שצריכה להיות לנגד עיני הקפירייטר היא, לדבר לקורא כדבר איש אל רעהו, ולא סתם לערטל בדאבל מינינג (-כפל משמעות).נכתב ע"י spich;2289314:קיימת בעיתיות רבה בשימוש בפסוקים ובמאמרי חז"ל בעלי משמעות בלתי ניתנת למשחק ולזילות.
ישנה נטיה קופירייטרית בוערת, לעשות "שימוש" בפסוקים ומאמרים כאלו ואחרים.
אפשר לומר שזהו ה"יצר הרע" שלנו.
לוותר על רעיון מבריק כדי לא להוציא פסוק מהקשרו ולא להיות ממחללי הקודש, זה ניסיון שלא תמיד קל. במיוחד אם כל התחליפים לא משתווים לו. מפעם לפעם אנו רואים את המפרסמים השונים "חוטאים" בכך, ומקדמים את ההברקה הפרסומית שלהם, על חשבון הערכים הכי בסיסיים.
אני לא באה לדון איפה נמצאת האמירה של "גם זו לטובה" בעניין הזה, אבל אם מישהו ויתר על כך למען הערך, זה ראוי לכל הערכה!
הלוואי והיו חותמים אמנה בין כל אנשי הקופי והקריאיטיב החרדי, על המנעות משיבוש פסוקים בכתיבתם ומשמעותם, במסגרת פרסומית.
נכתב ע"י כוכב103;2289429:המגוחך בסיפור שלא התכוונו לדבר על הקושי
הפרסומאי רצה לומר- משהו טוב בדרך
בלי ההקשר של הקושי והויתור...
נכתב ע"י יהודה רוסט;2289436:מבלי להיכנס לעניין של להשתמש במונחים חז"לים, המטרה שצריכה להיות לנגד עיני הקפירייטר היא, לדבר לקורא כדבר איש אל רעהו, ולא סתם לערטל בדאבל מינינג (-כפל משמעות).
נכתב ע"י המפצח;2269740:"גן זו לטובה" לא מתבקש?
מה דעתכם?
זו היתה הסיבה.אני לא באה לדון איפה נמצאת האמירה של "גם זו לטובה" בעניין הזה, אבל אם מישהו ויתר על כך למען הערך, זה ראוי לכל הערכה!
נכתב ע"י spich;2289314:קיימת בעיתיות רבה בשימוש בפסוקים ובמאמרי חז"ל בעלי משמעות בלתי ניתנת למשחק ולזילות.
ישנה נטיה קופירייטרית בוערת, לעשות "שימוש" בפסוקים ומאמרים כאלו ואחרים.
אפשר לומר שזהו ה"יצר הרע" שלנו.
לוותר על רעיון מבריק כדי לא להוציא פסוק מהקשרו ולא להיות ממחללי הקודש, זה ניסיון שלא תמיד קל. במיוחד אם כל התחליפים לא משתווים לו. מפעם לפעם אנו רואים את המפרסמים השונים "חוטאים" בכך, ומקדמים את ההברקה הפרסומית שלהם, על חשבון הערכים הכי בסיסיים.
אני לא באה לדון איפה נמצאת האמירה של "גם זו לטובה" בעניין הזה, אבל אם מישהו ויתר על כך למען הערך, זה ראוי לכל הערכה!
הלוואי והיו חותמים אמנה בין כל אנשי הקופי והקריאיטיב החרדי, על המנעות משיבוש פסוקים בכתיבתם ומשמעותם, במסגרת פרסומית.
נכתב ע"י efrat1;2297547:זה אכן היה המקור,
ונפסל בבולטון עוד לפני המבקר.
זו היתה הסיבה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: