בריאות פמפיגוס, מכירים מישהו שיצא מזה?

10101010

משתמש חדש
מכירה מישהי ששם כעת בטיפול פרופ' פיין
לא מתחילים ישר בתרופות מחקר , מתחילים קודם בתרופות המקובלות בשיטה שונה מהארץ במינונים גדולים
ואם לא מושגת שליטה על המחלה עוברים לשלב המחקר...
אשמח לכל מידע בנושא!
יש דרך לתקשר באישי?
 

שיר212

משתמש חדש
שלום. בעלי אובחן ממש לאחרונה בפמפיגוס. החל טיפול בסטרואידים ו
משכות,ומחכים לאישור לטיפול ביולוגי דרך הווריד. יש פה מישהו שאני יכולה לפנות אליו בפרטי או שיפנה אליי לשמוע קצת איך זה היה אצלו, איך מרגישים אחרי טיפול ביולוגי. אשאל את השאלות בפרטי. בבקשה, אנחנו ממש זקוקים לשמוע ממישהו שגם עובר את זה
 

שיר212

משתמש חדש
או חי עם זה טוב?
לאיזה רופאים הוא הלך?
מה הטיפול שהוצע לו?

המידע חשוב ודחוף מאד!!!!

תודה מראש
אנחנו מטופלים כרגע בבלינסון. התחלנו אצל דר אנה אהרונוביץ הגענו אליה קודם בקליניקה פרטית בספוט קליניק בתל אביב (אנחנו מהצפון). אחרי בדיקה אצלה היא הפנתה אותנו לבלינסון. היא רופאה בכירה שם.
רפואה שלמה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה