בטחוני פיגוע ירי בבקעת הירדן • אם ושתי בנותיה למשפחת די הי"ד

טאבו

משתמש סופר מקצוען
מפתיע:
מושל שכם איברהים רמדאן תקף באופן חריג יחסית את המחבלים ואמר כי "חיסול הצעירים בשכם הבוקר הוא תוצאה טבעית של אי-היענותם לשירותי הביטחון הפלסטינים וסירובם למסור את נשקם לרשות. הביטחון המסכל ניסה לשכנע אותם לפני כמה שבועות להסגיר את עצמם ולמסור את הנשק, והם סירבו".

לעומת זאת חבר הלשכה המדינית של חמאס עיזאת א-רישק אומר:
"קוראים לכוחות ההתנגדות הפלסטינית החיים בתוך פלסטין ומחוצה לה להסלים את התגובה לכיבוש למול ההתנקשות בשכם, ולגרום לו לשלם מחיר כבד על הטרור האכזרי והפשעים שלו".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הלל ביטון: ‏חיסול רוצחי משפחת די: מספר ימים קיים מידע מודיעיני איכותי ששוב השב״כ מביא על הדירה בלב הקסבה בה הם מסתתרים. לוחמי הימ״מ מחופשים לנשים, עוטפים את הבית ומחליפים לבגדים הטקטים, זורקים מטענים ורימונים לתוך הדירה. סייען בורח - מחוסל. נכנסים לבית - שני המחבלים גם הם. לכוחותינו שלום.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
גורם צבאי בכיר אחרי הפעולה בשכם: "אין ערי מקלט באיו"ש, נגיע לכל מקום; רואים חשיבות גדולה לזמן - ככל שמסכלים במהירות, זה מרסן טרור. אם הזמן מתארך, זה מעורר השראה לטרור נוסף"

דורון קדוש: פרטים נוספים על המבצע בקסבה של שכם: יותר מ-200 לוחמים השתתפו במבצע, שנמשך פחות משעתיים. הסייען הבכיר שחוסל היה בעל הדירה שהסתיר בביתו את המחבלים. גורמי ביטחון: "היה מידע מודיעיני על המחבלים לאורך כל הדרך, חיכינו לשעת כושר נכונה לשים עליהם את היד" .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה