כל שם שתרצה
מהמשתמשים המובילים!
רעיון טוב.אני מלמדת אותם להסתכל על הצורה של האצבעות בכל נעל ולהתאים אותה לצורה של הרגל.
נראה לא כל כך ישים בסנדלים, שבהם כמעט אין הפרש בין ימין לשמאל.
אבל אפשר לנסות.
רעיון טוב.אני מלמדת אותם להסתכל על הצורה של האצבעות בכל נעל ולהתאים אותה לצורה של הרגל.
אוואבלת"ק
תחנת את אוטובוס עם מזגן עוצמתי.
אם אוטובוסים לא באים לפחות שיהיה מזגן...
פתרון הקסם הזה יעיל רק על נעליים, או גם לכל שאר הביגוד?היא אמרה שהיא לא מבינה מה הבעיה, אם ככה היא שמה את הנעליים אז כנראה שזה לא מפריע לה, ותמיד היא נותנת לילדים שלה ללכת למוסדות לימוד עם נעליים הפוכות אם ככה זה יוצא להם.
האמת? לפי השיער של הילדה, נראה לי שזה לא רק לנעליים.פתרון הקסם הזה יעיל רק על נעליים, או גם לכל שאר הביגוד?
כי אני לא רואה ממש הבדל..
מה שבטוח, חוסך הרבה כאב ראש להורים: קח, תתלבש, תהיה מוכן לבד. צלצל אלי כשאתה חוזר מבית הספר..
אפשר לעשות סימן של מזוזה על נעל שמאל, ולהסביר לו, שכשהוא יוצא מהבית, הנעל הזו צריכה להיות בצד של המזוזה.דרוש בדחיפות פטנט להוציא את הילד מגדר 'אינו יודע בין ימינו לשמאלו'..
לגבי ימין ושמאל עצמם, כבר הבנתי את התהליך.
בהתחלה לימדתי ש'זו ימין וזו שמאל'. אבל הוא קלט שתי מילים וכמובן החל להתבלבל, כנראה היה פשוט לו ש'אפילו על ימין שהוא שמאל' רק שלא זכר מה אמרו לו, ימין או שמאל.
ומאז לימדתי רק צד אחד: ימין. מידי פעם מזכיר שההיא ש'לא ימין' יש לה גם שם.
אבל הבעיה האמיתית היא בנעלים.
אלו הנסגרות עם סקוטש (או סנדלים).
משום מה נראה כאילו אין לך ילד שאינו מחליף באורח קבע את הימין והשמאל.
וכנראה זה בגלל שהוא מביט על כיוון הפתיחה של הסקוטש. אם הוא נפתח לצד ימין, מסתבר - כך המוח הילדותי מתרגם - שהסנדל שייך לימין.
ומה זה כל כך מציק? - אתם תוהים לעצמכם: הלא יגדל וידע לבדו?
ובכן, בשעות הבוקר שכל רבע שעה עוברת במהירות של שניה וחצי, כל כיפוף גוו לסדר לו שוב את המנעל, מעלה את מפלס הלחץ בכמה עשרות אחוזים, כשבראש מנקרות שלש המשימות הבאות של הכנת האוכל לשני וארגון תיק לההוא שמרחף וכו'.
ובכן, דרוש מייצר סנדלים ומנעלים שייפתחו לצד הרצוי.
אקנה אותם אפילו במחיר של סנדל וחצי. ובלבד שיובטח שהילד ידע בין ימינו לשמאלו.
רעיון.אפשר לעשות סימן של מזוזה על נעל שמאל, ולהסביר לו, שכשהוא יוצא מהבית, הנעל הזו צריכה להיות בצד של המזוזה.
אם לאמא ולילדים יש הפרעות קשב, יש מצב שזה הדרך היחידה של הילדה להגיע לגן...האמת? לפי השיער של הילדה, נראה לי שזה לא רק לנעליים.
ועכשיו אני מבינה למה הבת שלי מספרת לי שלפעמים הילדה מגיעה לגן עם גרב אחת לבנה ואחת בצבע אחר...
פתרון פשוט ויעיל:דרוש בדחיפות פטנט להוציא את הילד מגדר 'אינו יודע בין ימינו לשמאלו'..
לגבי ימין ושמאל עצמם, כבר הבנתי את התהליך.
בהתחלה לימדתי ש'זו ימין וזו שמאל'. אבל הוא קלט שתי מילים וכמובן החל להתבלבל, כנראה היה פשוט לו ש'אפילו על ימין שהוא שמאל' רק שלא זכר מה אמרו לו, ימין או שמאל.
ומאז לימדתי רק צד אחד: ימין. מידי פעם מזכיר שההיא ש'לא ימין' יש לה גם שם.
אבל הבעיה האמיתית היא בנעלים.
אלו הנסגרות עם סקוטש (או סנדלים).
משום מה נראה כאילו אין לך ילד שאינו מחליף באורח קבע את הימין והשמאל.
וכנראה זה בגלל שהוא מביט על כיוון הפתיחה של הסקוטש. אם הוא נפתח לצד ימין, מסתבר - כך המוח הילדותי מתרגם - שהסנדל שייך לימין.
ומה זה כל כך מציק? - אתם תוהים לעצמכם: הלא יגדל וידע לבדו?
ובכן, בשעות הבוקר שכל רבע שעה עוברת במהירות של שניה וחצי, כל כיפוף גוו לסדר לו שוב את המנעל, מעלה את מפלס הלחץ בכמה עשרות אחוזים, כשבראש מנקרות שלש המשימות הבאות של הכנת האוכל לשני וארגון תיק לההוא שמרחף וכו'.
ובכן, דרוש מייצר סנדלים ומנעלים שייפתחו לצד הרצוי.
אקנה אותם אפילו במחיר של סנדל וחצי. ובלבד שיובטח שהילד ידע בין ימינו לשמאלו.
איך ניחשת? לשני ההורים יש ולפחות לשלושה מתוך ארבעה ילדים גם. (הרביעית עדיין קטנה.)אם לאמא ולילדים יש הפרעות קשב, יש מצב שזה הדרך היחידה של הילדה להגיע לגן...
מניסיוןאיך ניחשת? לשני ההורים יש ולפחות לשלושה מתוך ארבעה ילדים גם. (הרביעית עדיין קטנה.)
גאוני כמה שזה פשוט!פתרון פשוט ויעיל:
בלורד ארטליין מציירים פרפר על סוליות הנעלים מאחורה - בכל נעל כנף אחת.
לפני שהילד נועל את הנעלים הוא הופך אותן ובודק שיש "פאזל" בין הנעלים
אם כן- מניח אותן על הרצפה ונועל בסדר הנכון.
ניסיתי עם ילדה בת 5 ועבד פלאים
בלתקדרוש בדחיפות פטנט להוציא את הילד מגדר 'אינו יודע בין ימינו לשמאלו'..
לגבי ימין ושמאל עצמם, כבר הבנתי את התהליך.
בהתחלה לימדתי ש'זו ימין וזו שמאל'. אבל הוא קלט שתי מילים וכמובן החל להתבלבל, כנראה היה פשוט לו ש'אפילו על ימין שהוא שמאל' רק שלא זכר מה אמרו לו, ימין או שמאל.
ומאז לימדתי רק צד אחד: ימין. מידי פעם מזכיר שההיא ש'לא ימין' יש לה גם שם.
אבל הבעיה האמיתית היא בנעלים.
אלו הנסגרות עם סקוטש (או סנדלים).
משום מה נראה כאילו אין לך ילד שאינו מחליף באורח קבע את הימין והשמאל.
וכנראה זה בגלל שהוא מביט על כיוון הפתיחה של הסקוטש. אם הוא נפתח לצד ימין, מסתבר - כך המוח הילדותי מתרגם - שהסנדל שייך לימין.
ומה זה כל כך מציק? - אתם תוהים לעצמכם: הלא יגדל וידע לבדו?
ובכן, בשעות הבוקר שכל רבע שעה עוברת במהירות של שניה וחצי, כל כיפוף גוו לסדר לו שוב את המנעל, מעלה את מפלס הלחץ בכמה עשרות אחוזים, כשבראש מנקרות שלש המשימות הבאות של הכנת האוכל לשני וארגון תיק לההוא שמרחף וכו'.
ובכן, דרוש מייצר סנדלים ומנעלים שייפתחו לצד הרצוי.
אקנה אותם אפילו במחיר של סנדל וחצי. ובלבד שיובטח שהילד ידע בין ימינו לשמאלו.
חבל שבלתק.בלתק..
נראה לי שמדבקה פחות פרקטית.או פשוט לקחת מדבקה ולחצות אותה לשתיים. בכל נעל חצי מדבקה - והילד מסתכל ומשלים לעיגול שלם וכך יודע איך להלביש.
באמת נצרך!אני חושב שצריך להמציא דפנות לסוכה - מתקפלות!
קרם ידיים ניסיתם?המצאה שתרככך לחלוטין את חלקה האחורי של הנעל.
סוג של אבסורד- 2023
אדם הגיע לחלל מזמן
אבל עדיין סובל תופת מכל נעל חדשה.
גם אם שמים פלסטר/וזלין וכו'
בכל מקרה- סיוט.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: