את יודעת אילו תורות יש לאימוץ, כך שגם אם הרווחה תחשוב שזה מהלך נכון להוציא אותה מבית הדודים, את, לעולם לא תקבלי אותה.
סיפור מקסים וכתוב יפהפה ונוגע ללב. אבל אין תור לאימוץ של ילדות בנות שש. הלוואי והיו.
התורות הם לתינוקות בני יומם.
ייתכן שלא יאשרו לה להיות משפחת אומנה כיוון שברווחה מעדיפים בית עם זוג הורים, אבל לא התור יהיה הסיבה.
בלי יודאשימה
אני מניח שכאן ניסית לתת תחושה של חיפזון לא חושב שזה תופס (נראה כמו שחסר אות)מהגינ-
אני מניח שכאן ניסית לתת תחושה של חיפזון לא חושב שזה תופס (נראה כמו שחסר אות)
אם זה קורה כך, יש כאן קצת טעם לפגם. למה? כי כאילו ההורים נחמדים ומתחייבים לאומנה כדי לספק תעסוקה לרווקתם המתבגרת? נשמע מאולץ גם מצד הקוראים וגם מצד הרווקה המתבגרת עצמה (אני מייחסת הרבה חשיבות למה שהדמויות עצמן תרגשנה ותחשובנה)
נקודה אחרי:"למה נראה לך שהיא לא רוצה"
וכל שאר המשפטים של דיבור ישיר, אמורים להסתיים בנקודה, סימן קריאה או סימן שאלה."אני בסך הכל רוצה שיהיה לך טוב"
אני אוהב את הכיוון חזרה לחייקי, נראה לי שפחות מתעסקים עם מושא הקנאה, (מקווה שאת הולכת לשם...) בדרך כלל מתעסקים בלפרק את הרגשות המקנא.
ועוד נושא שהלוואי והלוואי שיעלה לסדר היום זו ההבנה הרגשית של זוג, האחד כלפי השני בשנים הראשונות שאחר החתונה, אימפתיה, קשב, הבנה של תחושות, (ולא רק האיש לתחושות האשה, גם להיפך).
זה נשמע שהיא קוראת מספר, או מקריאה קטע לא מעובד בהצגה. לא מנהמת הלב.בתור בחורה דמיינתי את ההזדקנות שלי בבית לצד אחותי עד עולם, לא חלמתי שאני אגאל לפניה. הכאב, הקושי, הסבל הנפשי שבדמיונות השחורים. מגיל ארבע עשרה כבר התחלתי לדמיין את זה, כשאתה לא חלמת להתעניין עדיין בנושא הפגישות. וכשחברות ראשונות התארסו, ראיתי את עצמי מגיע לבר מצוות של ילדיהן לבד. אז נכון שב"ה לא הייתי מהאחרונות בכתה. אבל אני הראשונה שיכולה להרגיש מה עובר בראשה של רווקה מתבגרת, מנסיון. וכואב לי עליה מאד!
מצטרף.זה נשמע שהיא קוראת מספר, או מקריאה קטע לא מעובד בהצגה. לא מנהמת הלב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: