איפה יש עוד אחד?למה שני אשכולות נפרדים על אותו נושא?
איפה יש עוד אחד?למה שני אשכולות נפרדים על אותו נושא?
כן, ראיתי...פה בפרוג במקביל תעשה חיפוש
ואיך ע"י חתימה על עצומה מתחזקים בכבוד תלמידי חכמים?זאת התשובה:
כשרואים כאלה דברים כל אחד חייב לקחת לתשומת ליבו להתחזק בכבוד תלמידי חכמים וח"ו לא לזלזל בשופ"א
(כמו שהחזון איש ראה שהחילונים מחללים שבת ואמר שאנחנו צריכים להתחזק בזה ואם היינו חזקים בזה הם לא היו מחללים שבת)
איך חתימה על עצומה קשורה לקידוש שם שמים?חוץ מהקידוש שם שמים שכתבנו קודם לכן...
מה בדיוק זה מוכיח? שהציבור חי מהלב ולא מהשכל?תראו איך העצומה רצה, ב"ה כבר יותר מאלף חתימות והמספרים מטפסים כל שנייה ב"ה.
וזאת מנין לך?זה וודאי מחזק את הציבור מבפנים בחיזוק כבוד התורה של גדולי ישראל.
לקרר? למה לקרר?חבל לקרר את האמבטיה.
קל לומר לאחרים מה לעשות, וחוץ מהתגובה המפורטת היה לך זמן לחתום?לקרר? למה לקרר?
קח את כל הלהט הזה שבוער בך, ותעשה איתו משהו אמיתי, לא צעד סמלי שרק מרגיע את המצפון שלך מבלי שישאיר רושם של ממש.
ואיך ע"י חתימה על עצומה מתחזקים בכבוד תלמידי חכמים?
איך חתימה על עצומה קשורה לקידוש שם שמים?
איזה חילוני רואה את זה?
וגם אם חילוני רואה את זה, זה יותר חילול ה' מקידוש ה'.
אם המדד למחאה היא מספר האנשים החתומים על העצומה, אזי זה ביזיון כבוד התורה וחילול ה' שרק לX אנשים אכפת כאשר הציבור החרדי מונה פי כמה וכמה, ואם זה לא מדד למחאה, אז היכן יש כאן קידוש ה'?
מה בדיוק זה מוכיח? שהציבור חי מהלב ולא מהשכל?
וזאת מנין לך?
באופן אישי, עצומה, ולא משנה על מה, מעוררת גיחוך.
זה צעד הצהרתי חסר משמעות. מלבד החותמים עליה היא לא מעניינת איש.
לקרר? למה לקרר?
קח את כל הלהט הזה שבוער בך, ותעשה איתו משהו אמיתי, לא צעד סמלי שרק מרגיע את המצפון שלך מבלי שישאיר רושם של ממש.
אז למה בחילול שבת "מסתפקים" בקריאת "שאבעס" וכאן צריך עצומה?אני חושבת שזה כמו קריאת "שבת" כשעוברת מכונית.
יש בזה קריאה לעורר גם את עצמנו לא להתרגל לארוע כזה.
כנראה שמישהו אצלינו גם עשה את זה. הוא לא נותן לי לחתום באף אחד מהמיילים שלי, כי לא ניתן לחתום פעמיים...חתמתי מכל המיילים של בני הבית...
לגמריאני חושבת שזה כמו קריאת "שבת" כשעוברת מכונית.
יש בזה קריאה לעורר גם את עצמנו לא להתרגל לארוע כזה.
אז למה בחילול שבת "מסתפקים" בקריאת "שאבעס" וכאן צריך עצומה?
כבוד שבת (שהוא עדות שה' ברא את העולם) פחות חשוב מכבוד חכמי התורה?
הקפצהבעקבות הדברים החמורים של השופט בדימוס אורי שוהם נגד מרן פוסק הדור רבינו יצחק יוסף שליט"א, יצרנו "עצומת מחאה", למען לא ניכלל חלילה בעוון השומעים ביזיון כבודם של ת"ח ואינם מוחים.
הנ"ל והוציא מכתב ובו "קבע" את הדברים כדלהלן:
• איסור על הראש"ל הגר"י יוסף להביע עמדה בעניינים שתחת סמכותו: גיורים וכשרות.• המלצה לשר מתן כהנא לנזוף בראש"ל על הבעת דעה על רפורמות דת שמקדמת הממשלה.• לשקול את הדחת הראש"ל מתפקידו כדיין.• איסור על דייני ישראל להשתתף בכינוסי הרבנות הראשית.
היכנסו לעצומה, חתמו, והפיצו הלאה, לחברים ומכרים ובני משפחה, כדי שיהיו כמו שיותר חתימות. כל חתימה היא קידוש שם שמים!
למען כבודו לא נחשה!!
קישור לעצומה: https://www.atzuma.co.il/haravyztchakyosef
חתמתי
ואני חושבת שצריכים לצאת לעצרת המליון למחות סתם כך על כל מה שקרה לאחרונה......בפרט על ביזוי תלמיד חכם!!
הגיע הזמן שנעשה סתום!!
לא הגיוני שבמדינה כזאת יש אפלליה כזאת והסתה נגד הציבור החרדי ולא רק זה גם משתיקים אותנו!!
(כמובן ההוראה הזאת צריכה לבוא ממועצת חכמי התורה!)
דבר ראשון, כן!!! בלי גדולי התורה איפה היינו נמצאים היום???!!!אז למה בחילול שבת "מסתפקים" בקריאת "שאבעס" וכאן צריך עצומה?
כבוד שבת (שהוא עדות שה' ברא את העולם) פחות חשוב מכבוד חכמי התורה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: