לא צוין המילה ליטאי (אין לי את הספר לידי, אבל פעם הגיתי בשאלה ובדקתי את זה)מירי אמרה פעם אחת: איך אבא שלה הליטאי קיבל חתן חסיד וחתן חב"דניק (אלעזר ויותם)
דווקא זכור לי שכולם עשו מצווה טאנץועושים מצווה טאנץ
אז אני רוצה להביע את דעתי ולומר שכוונתה לחסידים חסידים ולא לירושלמים שמורים.נראה לי שכל החסידים בספרים הם לא באמת חסידים עם אדמו"ר. כי אם כן- הם היו הולכים לטיש בשבת ועושים מצווה טאנץ. כשהיא כותבת אברך חסידי, אני חושבת שהיא מתכוונת לאברך ירושלמי שמור.
המון ירושלמים (וגם כאלו שלא) הולכים עם חליפה ארוכה ושטריימל בשבת ופאות מסוללות.
זה לא אומר שהם חסידים אמיתיים עם אדמו"ר. ולכן הם מתחתנים עם ליטאיים.
אני זוכרת רק את המצווה טאנץ בחתונה של מוישי ומלכי פרידמן.דווקא זכור לי שכולם עשו מצווה טאנץ
היה גם לשמחה ובסיאני זוכרת רק את המצווה טאנץ בחתונה של מוישי ומלכי פרידמן.
טוב, כנראה אני לא מבינה בזה יותר מידי.אז אני רוצה להביע את דעתי ולומר שכוונתה לחסידים חסידים ולא לירושלמים שמורים.
אני מכירה ירושלמים שהולכים עם חליפה ארוכה וגם עם פאות מסולסלות, חלקם הולכים עם שטריימל בשבת וחלקם לא.
אלו שהולכים בלי שטריימל, באמת לוקחים חתנים וכלות ליטאים.
אבל אלו שהולכים עם שטריימל, לוקחים חתנים וכלות ירושלמיםואפילו כאלה שנוטים יותר לחסידויות מסוימות.
אני זוכרת רק את המצווה טאנץ בחתונה של מוישי ומלכי פרידמן.
היה ממש נחמד, פעם ראשונה שהייתי בכזה דבר
ומי שהצטרף עכשיו לסדרה(חוץ מיואל)
באפילוג כתובצפה בקובץ המצורף 1365091
מה פיספסתי? מתי אמרו שלאה'לה התארסה\התחתנה?
או שהיא היא היתה נשואה גם קודם?
כשהינדי ואנשיל הגיעו לשיר בשבע ברכות של בסי ושמחה (נראה לי...)צפה בקובץ המצורף 1365091
מה פיספסתי? מתי אמרו שלאה'לה התארסה\התחתנה?
או שהיא היא היתה נשואה גם קודם?
זה הבעיה.ומי שהצטרף עכשיו לסדרה
אבל באמת שאין מה להעלב
אם הליטאי היחיד שמתואר בספר עד עכשיו הוא כזה עדיף שלא יהיו ליטאים בכלל
זאת הייתה כוונתיזה הבעיה.
את לא אוחזת שליבי היא זאת שכותבת את הספרים, זה נשמע ממך שהיא ניסתה לכתוב על ליטאי וגילתה שהוא לא משהו, אז עזבה את הליטאים. או ניסתה לכתוב על מרוקאים, והם לא הכי...
הלו, היא זאת שכותבת. והשאלה היא למה הליטאי היחיד הוא לא משהו? (היה לא משהו...)
זה דווקא היה מצחיק...סורי אם זה נשמע מוכיח,
לא התכוונתי, זה יצא כועס
נכון שהיא זו שכותבתזה הבעיה.
את לא אוחזת שליבי היא זאת שכותבת את הספרים, זה נשמע ממך שהיא ניסתה לכתוב על ליטאי וגילתה שהוא לא משהו, אז עזבה את הליטאים. או ניסתה לכתוב על מרוקאים, והם לא הכי...
הלו, היא זאת שכותבת. והשאלה היא למה הליטאי היחיד הוא לא משהו? (היה לא משהו...)
ליבי קליין בתור חבדניקית_נראה לי שכל החסידים בספרים הם לא באמת חסידים עם אדמו"ר. כי אם כן- הם היו הולכים לטיש בשבת ועושים מצווה טאנץ. כשהיא כותבת אברך חסידי, אני חושבת שהיא מתכוונת לאברך ירושלמי שמור.
זה לא אומר שהם חסידים אמיתיים עם אדמו"ר. ולכן הם מתחתנים עם ליטאיים.
לא נראה לי שהיא ישבה וחשבה איך אפשר לגרום שהליטאי היחיד שיש בסיפור יצא הרע התורן....נכון שהיא זו שכותבת
ועדיין מותר להעביר ביקורת על הספר- אחרת אין מקום לביקורות ספרים כי תמיד הכותב הוא זה שכתב את הספר
ובהחלט יצא גרוע ממש שיש ליטאי אחד ב 11 ספרים שלה
ודוקא הוא מצויר כ"כ גרוע,
מימנימום של הגינות ואיזון
ואם את ככ לא מכירה את הציבור הליטאי ואת לא מסוגלת לכתוב עליו אז שגם האיש הרע בסיפור שלך יהיה חסידי...
נניח שאת צודקת,לא נראה לי שהיא ישבה וחשבה איך אפשר לגרום שהליטאי היחיד שיש בסיפור יצא הרע התורן....
גם לא נראה לי שהיא שמה לב שכולם נהיו חסידים ואין כמעט ליטאים , עד שהעירו לה על זה.
לי דווקא זה לא מפריע, נחמד לי לקרוא על עוד סגנונות של אנשים ולא בוער לי שיהיה ייצוג לכולם. וגם בסופו של דבר כל סופר כותב על מה שקרוב לליבו,נניח שאת צודקת,
אבל העירו על זה כבר מזמן
ויצאו מאז עוד ספרים
והטעות לא תוקנה...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: