גולן קשוח, כך זה בדרך כלל.
אני אעלה דוגמא, נניח שסופר כתב ספר, איך אתם עוזרים לו לקדם את הוצאתו לאור?
אני מאוד שמח על השאלה הזאת, כי זה כבר מוכיח שאין כאן שאלה שאולי מדובר כאן "בתרמית" אלא מדברים תכלס על איך להתקדם בעסקים.
ולכן התשובה על שאלה כזאת לא קשורה לכאן אלא באמת בשיטה שבה נעבוד בתוך הנטוורקינג.
אבל... אני כן אתן תשובה חלקית על השאלה:
כשמישהו מוציא ספר לאור, כמו רבים - נכשלים.
הרוב מוציאים לאור כדי להתפרסם ומתוך זה להגיע ליעדים אחרים.
ולכן צריך לדעת מה המטרה של ההוצאה לאור. זה ספר ראשון מתוך סט שהולך לצאת? יש כאן אסטרטגיה? מה קהל היעד? מה השיטה? מה מיוחד? מה הבידול? מה אנשים אוהבים לקנות בחנות ספרים?
כל תשובה על כל שאלה תפקס אותי תמקום אחר לגמרי שמשם ממשיכים הלאה.
את התשובות האלה מספקים לנטוורקינג בשיטה מיוחדת ומעניינת ובכך באמת מורידה ב60% את ההפסדים שהמוציא לאור היה מקבל.
כמו כן בקבוצה עילית (אבל רק עילית) אפשר להגיע לדברים כמו:
פרסום עסקים בתוך הספר,
חסויות,
פרסומות סמויות,
הוצאה לאור יחד עם עוד מישהו שמוציא לאור ובכך חוסכים כסף רב,
ועוד ועוד הרבה דברים שאפשר לעשות בקבוצה חזרה ואיכותית.
זהו תשובה חלקית ויש הרבה מה לדעת.
שמח שהשאלה עלתה כאן כי זה הכיוון.
בקבוצת הנטוורקינג תקבלו חתיכת קורס שיווק ומכירות עם שיטות ודרכים ומיזמים וסטארטאפים - כל אחד שייכנס יברך את השם על היום שהגיע לכאן.
יאללה
בהצלחה
אני רוצה להוסיף שאחד הדברים העיקריים של הוצאה לאור זה התוכן עצמו.
ומעניין שבדיוק על הוצאה לאור שאלת מה קבוצה יכולה לעזור, כי תאר לעצמך לפי התגובות שקיבלתי כאן - כמה תגובות יקרות מפז יקבל מישהו שרוצה להוציא לאור ספר ונותן ל50 אנשים שמסכימים לקרוא כדי לתת תגובות ועוד בפרט שמדובר בלא סתם אנשים אלא אנשי עסקים וממתגי עסקים וכו. זה יכול ממש לשנות מקצה לקצה את ההצלחה של המוציא לאור. לתת לו זוויות אחרות, סידור שונה, עימוד שונה, תוספות מטורפים שמקפיצים את הספר והרבה דברים שממש ישנו את הספר למהות אחרת.
לדעתי הוצאה לאור בנטוורקינג זה הדוגמה הכי טובה.