אלו לא דברים מוגדרים, אבל הרעיון הוא, שמראים ללקוח שלשה סקיצות, הראשונה, שאותה אנחנו רוצים שהוא יבחר, מעצבים בחזות וויזואלית טובה יותר, מוגמרת יותר וכו' השאר זה רק כדי שהוא ייראה 'כמה הראשונה טובה יותר'...
אמר לי מעמד ספרים שתמיד היתה לו בעיה עם לקוחות שיש להם 'הערות ושיפורים' שלא נגמרים, הוא מצא פתרון, והוא אמר לי שזה בדוק ומנוסה!!! נגמרו כל הבעיות!!!
לאחר שהוא גומר לעמד ספר, הוא עושה שלש/ארבע 'בעיות' בולטות וחריגות ממש, לדוגמא: הוא מקטין באופן בלתי פורפרציונלי את הכותרות, מספרי עמודים ופיסקאות במיקום לא נוח או לא לעניין, וכל מידי כאלה...
הלקוח מגיע, תשמע, צריך לסדר את זה, אוי, צודק, אסדר...
ואת זה...
צודק, אסדר...
אוה, עכשיו זה מצוין!!!
קחו את זה רק כרעיון, הטקטיקה רק היא שמשתנית לפי תחום המקצוע וסוג הלקוח (ואיש המקצוע...)
מקווה שהועלתי, בהצלחה.