דר' אילן בלאט, גדול באבחונים
איפה ואיך אפשר להשיג אותו?ד"ר חנוך קאסוטו. אלוף! וגם מענטש.
מקבל בלאומית. התורים אליו יכולים לקחת גם שנה...
מקבל פרטי פעם בחודש בטף לטף בקריית ספר- 3 מפגשי אבחון ביחד עם הפסיכולוג עומר ברק.
סה"כ 2000 ש"ח. שווה כל שקל ולא יקר יחסית למה שמקבלים.
גם דר וייטמברג עם כל הכבוד להמלצות עזר מציון טס לריטלין אפילו בלי אבחון
שואל את הילד שתי שאלות ורושם מרשם
כתיבת הקבלה ל1600 שח שמקבל ממך
לוקח יותר זמן מכתיבת המרשם כולל שתי השאלות ששאל את הילד
חבל על הכסף
לכו לנאורולוג טוב מהקופה .לא פחות טוב .
קשב וריכוז זו תופעה נפוצה ולא נדירה בכלל
ובקלות אפשר לאבחן זאת
לא צריך רופא פרטי מיוחד לזה
מיניסיון !
איפה ואיך אפשר להשיג אותו?
בכללית אמרו לי שהוא הפסיק לעבוד איתם
וכמה שחיפשתי מספר להגיע אליו איכשהו - לא הצלחתי.
אם צריך לנוסע לק"ס בשביל תור אצלו נעשה את זה.
אשמח לפרטים.
יש רופא ילדים מקסים במגדלי שקל בני ברק- ד"ר מוקאמל מנשה.הילד היה בן 6
היום המורות לא רוצות לעבוד, לא נותנות יחס לילדות בבתי ספר היסודי
יש לציין שבסמינר זה ממש השתפר היחס ממש טוב
רמת הלימודים עלתה וכן הדרישות
הגיעה הזמן שהמורות יעבדו על השיעורים ,שיתנו יחס אוהב מחבק ואימהי
בבית ספר של הבנות שלי למעלה ממחצית הכתה לוקחת מורה פרטית בחשבון ובאנגלית
מה זה אומר שהמורות לא מלמדות טוב אין להם כבר כח
מעבר לזה למעלה ממחצית הבנות לוקחות רטלין
זה דרשני גדול וענק מי נותן את הדעת בענין הזה?????????????
לדעתי אלו לא המורות באופן ספציפי, אלא כל המערכת שמתנהלת היום בצורה הזאת.אל תאשימי את המורות!!!!
הן עומדות בלחץ מטורףףףףףף מצד המערכת להספיק המון חומר!!!
המפקחות עומדות להן על הראש שצריך להספיק כמות מסוימת וענקית של חומר לימודי וברור שזה בא על חשבון האיכות.
ואני לא מורה!!!!
פשוט אתמול דיברתי עם מורה אחת והיא אמרה לי שזו ממש דרישה חזקה על המורות לתת לבנות המון עבודה כי שלא יהיה להן זמן לשטויות (גם לעזור בבית נחשב שטויות?- למפקחות הפתרונים)
אני מניחה שאת מדברת לפי היכרות עם מערכת מסוימת (בית הספר של הבנות שלך, השכונה, של החברות)מצטערת אין להם שום לחץ לילדים יש לחץ לא למורות
מעולה בכל מקום עבודה המנהל עומד על הראש וצריך לעמוד ביעדים
המורות עונות טלפונים בשעת השיעור, אותו מבחן כבר 20 שנה אותו שיעור כבר 20 שנה
אני ממש לא מרחמת על המורות
במקום לפטפט בעליה לחדר ולהגיע 5 דקות לפני סיום השעור ולהפיל הכול על התלמידות
הם אמורות להיות סמל ודוגמא מה זה עמידה בזמנים
תחשבי כמה ימי עבודה יש למורה אולי 6-7 חודשים בשנה
21 שעות מקסימום
כשלעובדת אחרת שלא מורה יש 45 שעות שבועיות
תחשבי כמה ימי חופש יש להם בשנה
נכון יש מורות מעולות וטובות אבל הם חוגגות בעובודה שלהם
אני מעריכה מאד מאד מורות טובות אבל לצערי יש ממש מעט
סיפרתי איך היה אצלי@רותי12 לא יודעת מה הניסיון שלך עם הד"ר.
מידע שלי על ילד בגילאי 4+ היה אבחון ארוך ומקיף (כשעה!). דרישה לביקורת כעבור תקופה לבחינה מחודשת. וליווי מסור מאד. (התאמת סוג ומינון)
הציל את ילד שחבריו כבר קראו והוא עדיין לא תפס א' ב'.
נכון, יכול להיות שלו היה לומד כמו בנות קריאה בגיל 7 הכל היה בסדר. והקצת רחפנות, וההיפר שלו היו נספגים לחלוטין.
אבל במציאות הוא לומד בת"ת. ובגיל +7 כבר מתחילים שם ללמוד גמרא. זאת המציאות.
מאחר ולא היתה מטרה להפוך אותו לחריג. הריטלין הציל אותו. (כיום בקצב עם תגבור. עם ריטלין השיג את הקצב תוך חודשיים שלוש, המורה הפרטית שלו נדהמה!)
סיפרתי איך היה אצלי
יפה שאבחןלא מסכימה.
הילד שלי עבר אבחון מקיף אצל ד"ר ווטמברג במשך כשעה.
הוא הציל את הילד!!!
ולמה לא לטוס לריטלין אם זה מה שיציל את הילד?? נשגב מבינתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: