עזרה עלו על פרטי האשראי שלי וקנו עם זה בסכום של מעל 1200 ש"ח

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

soundwave

משתמש צעיר
בדיוק בשביל זה הזמנתי אותו בפעם הראשונה....בשביל קניות מחו"ל.... אבל מאז אני משתמש בו גם בקניות פה בארץ בסכומים שלא עולים על 1000 שקל. זה פשוט נוח שאין יותר מידי חששות איתו כיוון שהוא לא מקושר ישירות לחשבון.
 

soundwave

משתמש צעיר
אין על כל חיוב, אלא על סכמים גבוהים, או כשהכרטיס לא מוצג, אם אני זוכר נכון.
אני מקבל SMS כמעט כל קנייה........... כשאני חושב על זה , זה נדיר שאני לא מקבל SMS כשאני קונה איתו ....... פשוט מקבלים הודעה עם המחיר שחויב וגם כמה עוד נשאר לך בכרטיס לאחר החיוב.
 

אלי @@@

משתמש מקצוען
בדר"כ יש מצלמת אבטחה מעל כל קופה בכל חנות
מספיק שאתה מניח את הכרטיס על הדלפק וכל המספרים מצולמים מה שנשאר להם לגלות זה רק את ה3 ספרות מאחורה ויש להם כרטיס אשראי מלא בלי הרבה מאמץ
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  23  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה