חומרה עכבר שלא עובד פתאום במחשב.

דודונוש

משתמש מקצוען
מאתמול בערב הסימון של הכבר לא עובד לי במחשב, כיביתי את המחשב, אולי הוא צריך מנוחה או משהו, אבל לא. עד עכשיו אין לי עכבר במחשב.
מישהו יודע מה אפשר לעשות? בהגדרות העכבר מוגדר כפעיל.
יש משהו נוסף שאפשר לבדוק?

תודה
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai

מהן הסיבות משטח עכבר במחשב נייד לא עובד?​

משטח עכבר במחשב נייד לא עובד? אין לכך סיבות רבות, אבל יש כמה דברים שצריך לבדוק לפני שמזמינים טכנאי מחשבים לצורך תיקון, אלו הסיבות:

  • משטח עכבר כבוי: לכל מחשב נייד יש אפשרות לבצע כיבוי למשטח העכבר, באמצעות לחיצה על 2 צירופים במקלדת או לעיתים כפתור בצד המחשב, בדקו אם אכן המצב כך אצלכם והמשטח כבוי.
  • הוגדר ביטול העכבר במחשב הנייד: אפשר לבצע דרך הגדרות עכבר במערכת ההפעלה, ביטול של העכבר במחשב הנייד (ביטול המשטח) ואז באופן תמידי עובדים עם עכבר נוסף. על מנת לבטל זאת ולחזור למצב רגיל בו משטח העכבר עובד, יש להיכנס אל הגדרות המחשב -> הגדרות עכבר ושם להפעיל את המשטח.
  • תקלה במשטח העכבר: כמובן, מעבר להגדרות וכפתורים, יכולה להיות גם תקלה אמיתית במשטח העכבר, פגיעה או סדק ואפילו ניתוק של החוטים עשוים. אם אתם צריכים לתקן את משטח העכבר, אתם צריכים שירות של טכנאי מחשבים, במקרים רבים יש צורך בהחלפה גם של המקלדת.

נעלם לי העכבר במחשב נייד​

במידה ונעלם העכבר במחשב הנייד, צריך לנסות את הפתרונות הבאים:

  • כיבוי והפעלה מחדש של המחשב.
  • ביצוע עדכון מערכת ווינדוס.
  • ניתוק וחיבור העכבר מהמחשב.
  • הפעלת פותר הבעיות במחשב: פותחים את תפריט ההתחלה וכותבים בתיבת החיפוש "פתרון בעיות". בוחרים באפשרות פתור בעיות, עוברים אל "פותרי בעיות נוספים" ושם בוחרים בחומרה והתקנים.

 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה