אז ככה.
פרסום חזק הוא עיתון שהוקם בהשקעה אדירה, והצליח מאד.
יום אחד מתקשר בן אדם למערכת העיתון; אני מעוניין להיות שותף שלכם בעיתון. לשמע התשובה השלילית, הוא איים בהוצאת עיתון מתחרה - מה שנקרא - גם לי גם לך לא יהיה.
יתן ה' ויצליחו כולם.
סיפור קטן שכמעט והיה; (הסיפור הגיע ממנכ"ל ספייס מחשבים לאחר פתיחת המתחרה שלו לנדא)
בחור אמריקאי עלה לארץ והיה צריך פרנסה, ייעץ לו אביו מאמריקה, שיחפש איזה חנות חסרה בבני ברק ויפתח.
לאחר עיון ובדיקה מעמיקה הגיע הבן האהוב למסקנה שחסר בבני ברק חנות למוצרי סקי.
האבא השקיע את המליונים של הפתיחה, וכמובן פרסום מסיבי ומיקום טוב עשו את שלהם וכל העיר צהלה ושמחה - חנות למוצרי סקי במרכז רחוב רבי עקיבא. וכדרכם של הבני ברקים החנות היתה עמוסה באנשים שבאו להתרשם מהמוצרים.
לאחר שבוע האב העשיר מתקשר לבן ושואל אותו איך הולך. עונה הבן; ברוך השם נכנסים כמויות של אנשים נשים וטף, אבל אף אחד עדיין לא קנה. אומר לו האב, טוב, כך זה בהתחלה בא נחכה עוד שבוע. אחר שבוע, הבן מספר לאבא; שוב מגיעים כאן כמויות אנשים לא רגילות אבל אף אחד אינו קונב, והאב עונה לו, מוזר, אבל נחכה עוד שבוע.
אחרי שבוע אומר לו הבן לאב1 איזה עיר מטומטת, אף אחד לא קנה כלום, וכבר פתחו חנות מתחרה ממול.
וד"ל
(אז יש לבני-ברקים כל יום ראשון:1 פרסום חזק, 2 בעוצמה 3 כח הפרסום, 4 בונוס.