עיתון חדש: בונוס

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הונח לי היום בתיבות הדואר (בני ברק).
בדיוק בגודל, בצורה, ובקונספט של 'פרסום חזק'.
מופץ אף הוא ב - 100000 עותקים, בכל ריכוזי הציבור החרדי בדיור ישיר.
בהצלחה למשקיעים החדשים!
(אז יש לבני-ברקים כל יום ראשון:1 בונוס, 2 בעוצמה 3 כח הפרסום, 4 פרסום חזק.
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
בשביל מה תגיד לי?
אני כל כך מפקפקת באפקטיביות של הפרסום בעלונים הללו.
מספיק 2 עלונים גג 3 בשבוע. שיהיה ביום אחד כמה. למה? מה הטעם בכישלון?

בנאדם בטוח בצדקת מחשבתו משקיע כספים הוצאות שלא נגמררות לחץ אטומי להשיג מפרסמים להשאיר מחירים שפוים כדי שיגיעו לפרסם אצלו ולא אצל המתחרה, להחזיק נשות/אנשי מקצוע בעיצוב ומזכירות. אחרי כמה חודשים מפרכים שאולי נראים טובים ומבטיחים הוא מוטש עייף ורצוץ ומתחיל להתלבט אם לסגור את העסק או לא.

לענין נוסף- גם באשדוד יש כעת עלון חדש שמאד דומה לעלון המוכר והאהוב "קול הקריות" ושוב אני שואלת למה? להוריד מחירים? זה לא יוריד כי העולם הזה גם כך מוזל יחסית לעולם הפרסום.
מענין למי הפתרונות.
 

דואר

משתמש צעיר
ניחוש שזה אחד מהמתחרים ששולט על השווקים המקומיים בכמה ערים ומנסה לייצר משהו חיקוי לפרסום חזק?
אלי, נראה לי שאתה יודע קצת יותר מאשר הונח לך בתיבת הדואר..

ספר לנו..
 

ח-מ

משתמש צעיר
מענין של"אלי אלימלך"
תמיד מונח בתיבות הדואר...

על אילו מהם אתה חולש?
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אז ככה.
פרסום חזק הוא עיתון שהוקם בהשקעה אדירה, והצליח מאד.
יום אחד מתקשר בן אדם למערכת העיתון; אני מעוניין להיות שותף שלכם בעיתון. לשמע התשובה השלילית, הוא איים בהוצאת עיתון מתחרה - מה שנקרא - גם לי גם לך לא יהיה.
יתן ה' ויצליחו כולם.

סיפור קטן שכמעט והיה; (הסיפור הגיע ממנכ"ל ספייס מחשבים לאחר פתיחת המתחרה שלו לנדא)
בחור אמריקאי עלה לארץ והיה צריך פרנסה, ייעץ לו אביו מאמריקה, שיחפש איזה חנות חסרה בבני ברק ויפתח.
לאחר עיון ובדיקה מעמיקה הגיע הבן האהוב למסקנה שחסר בבני ברק חנות למוצרי סקי.
האבא השקיע את המליונים של הפתיחה, וכמובן פרסום מסיבי ומיקום טוב עשו את שלהם וכל העיר צהלה ושמחה - חנות למוצרי סקי במרכז רחוב רבי עקיבא. וכדרכם של הבני ברקים החנות היתה עמוסה באנשים שבאו להתרשם מהמוצרים.
לאחר שבוע האב העשיר מתקשר לבן ושואל אותו איך הולך. עונה הבן; ברוך השם נכנסים כמויות של אנשים נשים וטף, אבל אף אחד עדיין לא קנה. אומר לו האב, טוב, כך זה בהתחלה בא נחכה עוד שבוע. אחר שבוע, הבן מספר לאבא; שוב מגיעים כאן כמויות אנשים לא רגילות אבל אף אחד אינו קונב, והאב עונה לו, מוזר, אבל נחכה עוד שבוע.
אחרי שבוע אומר לו הבן לאב1 איזה עיר מטומטת, אף אחד לא קנה כלום, וכבר פתחו חנות מתחרה ממול.
וד"ל

(אז יש לבני-ברקים כל יום ראשון:1 פרסום חזק, 2 בעוצמה 3 כח הפרסום, 4 בונוס.
 

ליקי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אלי אלימלך;556289:
הונח לי היום בתיבות הדואר (בני ברק).
בדיוק בגודל, בצורה, ובקונספט של 'פרסום חזק'.
מופץ אף הוא ב - 100000 עותקים, בכל ריכוזי הציבור החרדי בדיור ישיר.
בהצלחה למשקיעים החדשים!
(אז יש לבני-ברקים כל יום ראשון:1 בונוס, 2 בעוצמה 3 כח הפרסום, 4 פרסום חזק.
נראה לי שרק לך יש את זה!
מאז שכתבת אני בודקת ולא קיבלנו שום עיתון נוסף!
 

lmaof

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עזבו אותו, גם אלי העיתון הגיע
לי דווקא יש הרגשה שזה עיתון חזק
שעושה עוד עיתון כדי שלא יהיו לו מתחרים.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י מיכל123;558868:
אז ככה.
פרסום חזק הוא עיתון שהוקם בהשקעה אדירה, והצליח מאד.
יום אחד מתקשר בן אדם למערכת העיתון; אני מעוניין להיות שותף שלכם בעיתון. לשמע התשובה השלילית, הוא איים בהוצאת עיתון מתחרה - מה שנקרא - גם לי גם לך לא יהיה.
יתן ה' ויצליחו כולם.

סיפור קטן שכמעט והיה; (הסיפור הגיע ממנכ"ל ספייס)
בחור אמריקאי עלה לארץ והיה צריך פרנסה, ייעץ לו אביו מאמריקה, שיחפש איזה חנות חסרה בבני ברק ויפתח.
לאחר עיון ובדיקה מעמיקה הגיע הבן האהוב למסקנה שחסר בבני ברק חנות למוצרי סקי.
האבא השקיע את המליונים של הפתיחה, וכמובן פרסום מסיבי ומיקום טוב עשו את שלהם וכל העיר צהלה ושמחה - חנות למוצרי סקי במרכז רחוב רבי עקיבא. וכדרכם של הבני ברקים החנות היתה עמוסה באנשים שבאו להתרשם מהמוצרים.
לאחר שבוע האב העשיר מתקשר לבן ושואל אותו איך הולך. עונה הבן; ברוך השם נכנסים כמויות של אנשים נשים וטף, אבל אף אחד עדיין לא קנה. אומר לו האב, טוב, כך זה בהתחלה בא נחכה עוד שבוע. אחר שבוע, הבן מספר לאבא; שוב מגיעים כאן כמויות אנשים לא רגילות אבל אף אחד אינו קונב, והאב עונה לו, מוזר, אבל נחכה עוד שבוע.
אחרי שבוע אומר לו הבן לאב1 איזה עיר מטומטת, אף אחד לא קנה כלום, וכבר פתחו חנות מתחרה ממול.
וד"ל

(אז יש לבני-ברקים כל יום ראשון:1 פרסום חזק, 2 בעוצמה 3 כח הפרסום, 4 בונוס.

אז אמרנו לך שאת מכירה אותם חוץ מרק לפרסם שם...
 

go

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
גם אלי הגיע העיתון החדש כשהסתקלתי כדרכי מיהם המעצבים שעיצבו את המודעות גיליתי דבר מדהים את רב המודעות עיצב - מצהר!
המסקנה המתבקשת ברורה
למצהר היה חסר עבודה או שהוא ניסה להשיג את הכסף בדרך שונה והחליט להוציא עיתון.
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
קצת לא יפה הדברים הבלתי תכליתיים שנאמרים כאן.
מה דסני עלך.
ואין אדם נוגע במה שמוכן לחבירו.
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ח-מ;558855:
מעניין של"אלי אלימלך"
תמיד מונח בתיבות הדואר...
על אילו מהם אתה חולש?
מונח לי בדואר כמו לכולם.
ואגב, בני ברק דווקא לא משופעת כמו ירושלים במקומונים.
בירושלים יש (לפי א"ב), בונוס, ג'רוזלם לייף פעם בחודש. דער אידישע שטראל (=מעיין הפרסום), השבוע בירושלים, העיתון של השכונה, יתד נאמן, לעניין, לעניין אנגלית, מידע השכונות, מרכז העניינים, תכלס, פירסומית אנגלית, פרסום חזק,
בבני ברק יש: בונוס, בעוצמה, יתד נאמן, כח הפרסום, מידע, מרכז הענינים, פרסום חזק, קול העיר.
(גי"נ יש לי קשר לאחד משני הרשימות כאן, לא לבונוס...)
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
(גי"נ יש לי קשר לאחד משני הרשימות כאן, לא לבונוס...)[/QUOTE]

אולי תגלה לנו את הסוד ?

חוצ'מזה, לא נראה לי נכון להשוות את פרסום חזק וכח הפרסום ליתד נאמן ומרכז הענינים, זה סוג עיתון שונה.
 

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
גם בירושלים הגיע "בונוס" של ערב החג וחלקו את זה באסרו חג,
 

ליקי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י lmaof;559071:
עזבו אותו, גם אלי העיתון הגיע
לי דווקא יש הרגשה שזה עיתון חזק
שעושה עוד עיתון כדי שלא יהיו לו מתחרים.
אני מבקשת סליחה!
אבל מי שמפיץ את זה יכול להיות ממש לא רגוע אם באזור שאני גרה זה לא מחולק.
ואני חיפשתי את זה!
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י ליקי;559439:
אני מבקשת סליחה!
אבל מי שמפיץ את זה יכול להיות ממש לא רגוע אם באזור שאני גרה זה לא מחולק.
ואני חיפשתי את זה!

באיזה איזור את גרה ?
 

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
שחכת את קו עיתונות, מרכז העניינם

שחכת את קו עיתונות, מרכז העניינם
נכתב ע"י אלי אלימלך;556289:
הונח לי היום בתיבות הדואר (בני ברק).
בדיוק בגודל, בצורה, ובקונספט של 'פרסום חזק'.
מופץ אף הוא ב - 100000 עותקים, בכל ריכוזי הציבור החרדי בדיור ישיר.
בהצלחה למשקיעים החדשים!
(אז יש לבני-ברקים כל יום ראשון:1 בונוס, 2 בעוצמה 3 כח הפרסום, 4 פרסום חזק.
 

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אני לא מבין את העיתון החדש הזה הוא טוען שיש לו ידע בפרסום ובחלוקה וכו אז למה לכל הרוחות הוא מוציא עיתון ראשון שלו בזמן הכי גרוע שכמעט אף אחד לא הוציא עיתון ואף אחד לא קונה שעתיים לפני פסח כן כן זה הזמן שהוא חילק את העיתון שלו

דבר שני - מי שראה בתוך העיתון היה ראיון עם המנכל מי אבל מי עשה את הרעיון המנכל העורך שתיהם ביחד או שני המשקיעים או המנכל עצמו (מחק את המיותר)

ומה הוא אומר כדי לתת שירות טוב הגרפיקאית תשב על כל פרסום אם צריך יום שלם נו באמת אם הגרפיקאית שלי הייתה עובדת על פרסום אחד יום שלם הייתי מפטר אותה לאלטר

אז בבקשה תפסיקו למכור לנו תותים ותמכרו לנו עיתון קצת ברמה כי הלקוחות לא קונה שטיות.
 

update

משתמש רשום
עיצוב גרפי
דיון מעניין שרק עכשיו ראיתי..

יש גם את מגזין "הבית" פעם בחודש, הפקה יפיפיה די דנדשה בערך 3 חודשים בכל ירושלים, חוץ מזה כמעט לכל שכונה בי-ם יש את השכונתון שלה החל בממזרח בנווה יעקב ועד ללוח קיר ברמות, ידיעון הרכס ברכס, פסיעות בגב"ש, העיתון של השכונה ועוד, שכל עיתון במיקוד ובאזוריות שלו חזק מאוד..
חוץ מזה שכחת כמובן את המגזין שלנו- The English Update, מגזין יוקרתי באנגלית , בקונספט ייחודי, שמופיע מידי שבוע בשבוע..

והלוואי שכולם ימשיכו לפרוח ולצמוח...
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י AN130;561040:
אני לא מבין את העיתון החדש הזה הוא טוען שיש לו ידע בפרסום ובחלוקה וכו אז למה לכל הרוחות הוא מוציא עיתון ראשון שלו בזמן הכי גרוע שכמעט אף אחד לא הוציא עיתון ואף אחד לא קונה שעתיים לפני פסח כן כן זה הזמן שהוא חילק את העיתון שלו

דבר שני - מי שראה בתוך העיתון היה ראיון עם המנכל מי אבל מי עשה את הרעיון המנכל העורך שתיהם ביחד או שני המשקיעים או המנכל עצמו (מחק את המיותר)

ומה הוא אומר כדי לתת שירות טוב הגרפיקאית תשב על כל פרסום אם צריך יום שלם נו באמת אם הגרפיקאית שלי הייתה עובדת על פרסום אחד יום שלם הייתי מפטר אותה לאלטר

אז בבקשה תפסיקו למכור לנו תותים ותמכרו לנו עיתון קצת ברמה כי הלקוחות לא קונה שטיות.
הי, הלו, תירגע בבקשה. אדם נמרץ, פותח עיתון, על כל הקושי הכרוך בכך, על כל ההוצאות המטורפות שלו. דווקא העיצוב נקי ומסודר, יותר מהמתחרה שלו, וכן ההדפסה. כמובן שהוא עושה את הטעויות שכולנו עשינו כשפתחנו עסקים למיניהם, אבל למה להתקיף? תפרגן לו, תעזור לו, כולנו משפחה אחת.
שמעתי משפט חכם, נראה לי ממוטי קוטינר אולי ממישהו אחר:
עוגת הפרסום גודלת ככל שהמנג'ט גדול יותר. עוד מנג'ט (עיתון או מדיה) עוד טורט (פרסום)...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה