כללי עזרו לנו לבחור נתיב

HUXH86

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מס' 2 מקדש את המטרה
וקורא לאנשי המחשב -לקרוא את המודעה עד קיצה

ברכת הצלחה-עבודה נפלאה
 

שי דרומי

משתמש צעיר
1: האמת היא שכל זמן שלא בחרנו מה קהל היעד שלנו, מאוד קשה לקבוע, כי הם קמפיינים שמכוונים כל אחד ליעד אחר.
2: לדעתי הלא מקצועית בעליל, קמפיין א' אולם היית משנה אותו מעט, וכדלהלן.
3: קמפיין ב' הופך את נתיב למתערבת לך בחיים. אל תתערבו לי ואל תתאימו לי אישית את האינטרנט... אין לי חשק להעביר לאפ'חד את רשימת האתרים שאני מבקר בהם בקביעות.
4: קמפיין ג' נכנס לנישה הפרסומית של המתחרה רימון 'מה שטוב באינטרנט'. בכלל הסלוגן 'מוגנת באמת' מצטייר לי קטנוני. כאילו 'אב'שלי אמר לי שאנחנו הכי טובים'...אלא אם כן מדגישים את את הקטע שנתיב הוא ה'אבא' של החסימות בארץ. כמו שמישהו כבר הזכיר איפשהו 'לא דומה לא כמעט, נתיב'... על משקל הסלוגן של קוקה קולה.
5: קמפיין א' מתייחס לעובדה הידועה שהאינטרנט הוא כלי שיש בו הרבה מן הנזק ויש להישמר מפניו, וקובע, הנה זה מה שאתה מחפש. לעבוד נכון. יתכן גם שיש פה מחמאה נסתרת ללקוח, אתה עובד נכון. אתה איש יעיל. אלא שרק הייתי מחליף את הסלוגן מ'לעבוד עם הכלי הנכון' ל'לעבוד נכון'. כיון שנתיב הוא לא כלי. הוא לא איזה דפדפן או מנוע חיפוש. הוא משהו פנימי במחשב שמצטייר די פאסיבי. כך שלא מתאים לקרוא לו עבודה בכלי כמו סכין ופטיש.
 

vj

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
השלישי קולע - רק הייתי מחליפה למסננת אולי פחות יפה אבל זו המוכרת לכולם, ולא מסננת של איזה עשירה.

השני - רק לשנות משפט מחץ - כי זה לא מסוגנן ולא ברור.

הראשון - חמוד אבל ... לא זה.
 

ataraz

משתמש צעיר
השלישי כי:
הראשון נחמד אבל כמו שמשהו אמר מי שובר ביצה עם פטיש

השני לא מובן... מה גם אולי אתם מאפשרים לבחירת נושאים או אתרים זה לא שרות שידוע כל כך לאנשים (או יותר נכון זה לא המוצר העיקרי שאתם מוכרים) והמסננת כן. כלומר, הסינון.

בנוסף, השלישי מושך והשדר עובר בצורה ברורה ומהירה (מה שהכי חשוב)
 

נעמי.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י שי דרומי;427537:
1: האמת היא שכל זמן שלא בחרנו מה קהל היעד שלנו, מאוד קשה לקבוע, כי הם קמפיינים שמכוונים כל אחד ליעד אחר.
2: לדעתי הלא מקצועית בעליל, קמפיין א' אולם היית משנה אותו מעט, וכדלהלן.
3: קמפיין ב' הופך את נתיב למתערבת לך בחיים. אל תתערבו לי ואל תתאימו לי אישית את האינטרנט... אין לי חשק להעביר לאפ'חד את רשימת האתרים שאני מבקר בהם בקביעות.
4: קמפיין ג' נכנס לנישה הפרסומית של המתחרה רימון 'מה שטוב באינטרנט'. בכלל הסלוגן 'מוגנת באמת' מצטייר לי קטנוני. כאילו 'אב'שלי אמר לי שאנחנו הכי טובים'...אלא אם כן מדגישים את את הקטע שנתיב הוא ה'אבא' של החסימות בארץ. כמו שמישהו כבר הזכיר איפשהו 'לא דומה לא כמעט, נתיב'... על משקל הסלוגן של קוקה קולה.
5: קמפיין א' מתייחס לעובדה הידועה שהאינטרנט הוא כלי שיש בו הרבה מן הנזק ויש להישמר מפניו, וקובע, הנה זה מה שאתה מחפש. לעבוד נכון. יתכן גם שיש פה מחמאה נסתרת ללקוח, אתה עובד נכון. אתה איש יעיל. אלא שרק הייתי מחליף את הסלוגן מ'לעבוד עם הכלי הנכון' ל'לעבוד נכון'. כיון שנתיב הוא לא כלי. הוא לא איזה דפדפן או מנוע חיפוש. הוא משהו פנימי במחשב שמצטייר די פאסיבי. כך שלא מתאים לקרוא לו עבודה בכלי כמו סכין ופטיש.

טוב, אז בקצרה:

קמפיין ב': אתה מעלה נימוק מוזר: מפריעה לך ההדגשה של התאמה אישית, משום שזה נותן הרגשה של 'מתערבת בחיים', אבל זה ממש לא כך, יש לקוח שלא מבקש פתיחת אתר משום שהפקיד שם במשרד לא ידע מה אני עושה כרגע? (השאלה מופנית גם אליך כלקוח של נתיב) 
והרי זאת שיטת העבודה הבסיסית של נתיב, שזאת מעלתה הגדולה, ברירת מחדל של רשימת אתרים לא מובטלת כלל, ובנוסף פתיחת אתרים ספציפיים לפי דרישת הלקוח,כמובן, אם הם בקריטריונים המאושרים (ולאו דווקא לפי רמת סינון).
אז למה לקחת את זה בתור מגרעת כשאפשר לנפנף בזה בתור מעלה יוצאת דופן???
קמפיין ג': הקמפיין לא מתקרב לנישה של רימון, אלא הוא מדבר נטו על מהות החברה, שהיא מסננת אינטרנט, אולי לכן אתה מקיש, דיברנו על כמה חשובה לך אינטרנט מסונן באמת? וזה לא אב'שלי אמר לי, זאת מציאות שאין ברמת החסימה של נתיב, גם גיבוי הרבנים והמלצותיהם מוכיחה זאת, http://www.enativ.com/certificates.aspx
וללכת על 'לא דומה לא כמעט' זה מבחינתי ללכת ראש בראש עם המתחרים, זאת ממש לא כוונתי ורצוני.
קמפיין א': מקבלת את הערתך, בתחילת הדרך זאת הייתה הכותרת, אך בנסיבות שלא בבחירתי הכותרת שונתה.

תודה על בחירתך.
 

bhj

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לדעתי יש בעיה בראשון, שפונה לציבור הנשים והטבחים בלבד. לא דיבר אלי בכלל.
השלישי עם המסננת - גם חוזר לסביבת המטבח. (מה? אין עוד סביבות עבודה????)
קיצור- השני הוא ברירת המחדל,
אבל את האמת? גם אליו לא התחברתי,
מצטערת.
חוץ מזה, הלוגו יפה והעיצוב הכללי היה מרשים מאד! בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה