עזרה ב 3ds בעיות בטיקסטור

כנתנאל

משתמש חדש
אני באמצע לטקסטר רכב וברגע שאני מוסיף unwarp uv למושב הטקסטורה נופלת בצורה גרועה גם אחרי שסידרתי הכל ב editor זה לא קרה לי לפני ואין לי מושג מה לעשות
 

קבצים מצורפים

  • בעיה.jpg
    KB 262.3 · צפיות: 18

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
איזו תוכנה?
מ"מ תעלה תמונת מסך של ה - UV אדיטור יחד עם הצגת הטקסטורה באדיטור
 

כנתנאל

משתמש חדש
כך נראה אצלי המסך התוכנה היא 3ds max
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1.jpg
    KB 507.3 · צפיות: 21

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
הנורמלים לא הפוכים?, כי זה נראה כך.
 

כנתנאל

משתמש חדש
האמת היא אני די חדש
(מה הכוונה נורמלים הפוכים ו) מאיפה זה נשלט איך אני אני הופך אותם חזרה?

חוץ מזה הבעיה קוראת רק בשניה שאני מוסיף unwarp uv
 

התלתיסט

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י כנתנאל;996901:
האמת היא אני די חדש
(מה הכוונה נורמלים הפוכים ו) מאיפה זה נשלט איך אני אני הופך אותם חזרה?

הנורמלים הינם הפוליגונים של האובייקט , ב- Edit poly ישנה פקודה העונה לשם Flip , סימון הפוליגון ולחיצה על הפקודה פשוט תהפוך את הפוליגון המסומן לצד ה'נורמאלי' שלו ...

דרך אגב , להלבשת טקסטורה בצורה נכונה חייבים כמעט תמיד להיעזר במודיפייר UVW Map
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
חברי, סליחה,
אבל אין קשר בין הצגת הטקסטורה על האובייקט לבין הנורמלים.
נורמליים הינם כיון הצגת הפאסים (faces), דבר שיכול להשפיע על באמפ', רפלאקסן ועוד (אגב, גם על מידול, כאשר יש סתירה בין הפאסים השונים).
תוכנת התלת צריכה מושג של נורמל כדי שהתוכנה תבין לאיזה כיון החומריות צריכה להיות, כמובן שהנורמל משפיעה על הצגת הטקסטורה, אך כפי שכתבתי בבאמפ' וכו'.
בנידון הנ"ל צער לי אינני יכול לעזור מכיון שאינני מכיר את הממשק של מקס.
 

כנתנאל

משתמש חדש
ניסיתי ישר הפוך ועדיין ישנה הבעיה
ניסיתי לכבות את הנורה של ה edit poly ןגם של הunwarp uv והכל בסדר רק ברגע שאני מוסיף אותם הכל חוזר להיות פוליגונים ומשולשים
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
נכתב ע"י גיל קוליוק;996932:
חברי, סליחה,
אבל אין קשר בין הצגת הטקסטורה על האובייקט לבין הנורמלים.
נורמליים הינם כיון הצגת הפאסים (faces), דבר שיכול להשפיע על באמפ', רפלאקסן ועוד (אגב, גם על מידול, כאשר יש סתירה בין הפאסים השונים).
תוכנת התלת צריכה מושג של נורמל כדי שהתוכנה תבין לאיזה כיון החומריות צריכה להיות, כמובן שהנורמל משפיעה על הצגת הטקסטורה, אך כפי שכתבתי בבאמפ' וכו'.
בנידון הנ"ל צער לי אינני יכול לעזור מכיון שאינני מכיר את הממשק של מקס.
נורמלים חופפים הפוכים יוצרים שחור.
דרך אגב , להלבשת טקסטורה בצורה נכונה חייבים כמעט תמיד להיעזר במודיפייר UVW Map
המודיפייר הזה לא מתאים להרבה דברים, רק מי שמשתמש בתלת לארכיטקטורה חושב כך :).


דבר נוסף שאני חושב עליו עכשיו, תבדוק שאין לך את המודל משוכפל פעמיים באותו מקום.
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י trew;996963:
נורמלים חופפים הפוכים יוצרים שחור.
תודה רבה, לא ידעתי.
האם התכוונת לתמונה הסופית?
לא ראיתי שום הבדל לאחר שהפכתי נורמלים ושמתי אותם חופפים.
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י trew;997028:
ראשית, תודה רבה.
בתחילה לא הבנתי על מה אתה מדבר.
מ"מ לגבי הצגת הטקסטורה ורנדור התמונה השחור הזה לא אמור להראות, אא"כ יש רפלקסן וכו',מנסיון.
לענ"ד השחור הזה נועד רק כעזרה למשתמש, מבחינה חזותית , לא שזה משנה לרנדור מבחינת הטקסטורה עצמה.
היו לי כמה פעמים שזה קרה ולא ראו שום דבר שונה בטקסטורה אלא ברפלקסן.
לגבי עזרה לפותח האשכול, הצעה - תעלה את הקובץ או שתשלח למי שרוצה לעזור והוא יבדוק אצלו.
אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי במייל שבחתימה, ובעז"ה בלנ"ד אני אבדוק את הנושא (אני אמיר את הקובץ ל - OBJ, ואבדוק במאיה).

נ.ב.
כמובן שכל הכתוב כאן הינו לגבי מאיה, יתכן שתוכנות אחרות מתוכנתות אחרת.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
נכתב ע"י גיל קוליוק;997078:
ראשית, תודה רבה.
בתחילה לא הבנתי על מה אתה מדבר.
מ"מ לגבי הצגת הטקסטורה ורנדור התמונה השחור הזה לא אמור להראות, אא"כ יש רפלקסן וכו',מנסיון.
לענ"ד השחור הזה נועד רק כעזרה למשתמש, מבחינה חזותית , לא שזה משנה לרנדור מבחינת הטקסטורה עצמה.
היו לי כמה פעמים שזה קרה ולא ראו שום דבר שונה בטקסטורה אלא ברפלקסן.
לגבי עזרה לפותח האשכול, הצעה - תעלה את הקובץ או שתשלח למי שרוצה לעזור והוא יבדוק אצלו.
אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי במייל שבחתימה, ובעז"ה בלנ"ד אני אבדוק את הנושא (אני אמיר את הקובץ ל - OBJ, ואבדוק במאיה).

נ.ב.
כמובן שכל הכתוב כאן הינו לגבי מאיה, יתכן שתוכנות אחרות מתוכנתות אחרת.
blender
צפה בקובץ המצורף 160578


יהיה נחמד אם תראה לנו ניסוי במאיה.
 

קבצים מצורפים

  • BLABLABLA.png
    KB 85.6 · צפיות: 22

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
בבקשה -
אחד ללא סימון של הנורמלים ואחד עם, כאמור לענ"ד רק לתצוגה
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם.png
    KB 29.1 · צפיות: 18
  • 1ללא שם.png
    KB 28.6 · צפיות: 18

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
לא כמו בבלנדר אבל עדיין רואים הבדל.
תגדיר את מצב השיידינג לסמוס ואם אפשר רינדור.
 

גיל קוליוק

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
בבקשה -
נ.ב.
לא אמרתי שלא רואים בכלל, אבל זה רק ייצוגי.
 

קבצים מצורפים

  • 1ללא שם.png
    KB 65.4 · צפיות: 23
  • 1.png
    KB 265.7 · צפיות: 27

משה קבלה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
תעשה לכיסא החלקה SMOOT או תוריד את הסמוט(כמובן שצריך לבחור את פוליגונים של הכיסא)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה