עזרה בגיבוי של גוגל (Backup and Sync from Google)

א. פלוני

משתמש רשום
שלום וברכה,
אני משתמש בגיבוי של גוגל (
1596617859588.png
Backup and Sync from Google) כדי לגבות חומר מהמחשב שלי לדרייב.
כעת קניתי מחשב חדש, העברתי את החומר למחשב החדש והתקנתי את תוכנת הגיבוי, וחשבתי שהוא יזהה אוטומטית שזה אותו חומר ויסנכרן אותו עם מה שכבר היה בדרייב, אבל הוא קולט את זה כשני מחשבים שונים, ורוצה להתחיל להעלות לי את כל החומר מהתחלה... (מדובר ביותר מ100 ג'יגה, ולא שייך פשוט למחוק את כל הגיבוי הקודם ולהתחיל להעלות מחדש).

(צילום מסך: ה'מחשב נייד שלי' זה המחשב החדש, וה'המחשב שלי' זה המחשב הישן)
1596618108817.png


מישהו יודע על פיתרון? יש משהו אולי בהגדרות?

תודה רבה מראש!
 

א. פלוני

משתמש רשום
כשניסיתי לעשות העברה של הקבצים מהתיקיה בדרייב של הגיבוי מהמחשב הקודם לתיקיה החדשה של הגיבוי זה התחיל להכפיל לי את הקבצים, (וגם להוריד לי למחשב עותק נוסף של הכל...).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה