חרבות ברזל עזות מצ''ח - חיילים נלקחו לחקירה בטיעון של התעללות בנוח'בות

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ידידיה אפשטיין:
המדינה צריכה לרעוד.
שוטרי מצ"ח רעולי פנים הגיעו לבסיס בשדה תימן ועצרו שלושה לוחמים בנוסף הם ניסו לעצור עוד לוחמים שהצליחו להימלט ברגע האחרון בעזרת חבריהם.
ידידיה אפשטיין
גורמים בשדה תימן שמדברים איתי אומרים לי: "נחצו הקווים האדומים אף אחד במשימה מכל הכוחות שפועלים במתקן יסרבו פשוט לצאת למשימות כולם יד אחת כח 100, שב"ה, 504"
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ידידיה אפשטיין:
המדינה צריכה לרעוד.
שוטרי מצ"ח רעולי פנים הגיעו לבסיס בשדה תימן ועצרו שלושה לוחמים בנוסף הם ניסו לעצור עוד לוחמים שהצליחו להימלט ברגע האחרון בעזרת חבריהם.
תגובת דובר צהל לאירוע החריג במתקן שדה תימן: בעקבות חשד להתעללות חמורה בעצור אשר הוחזק במתקן הכליאה בשדה תימן, נפתחה בהוראת הפרקליטות הצבאית חקירה של המשטרה הצבאית.


חבר הכנסת אלמוג כהן עזב את הישבות בכנסת ועושה את דרכו לשדה תימן: "אני מגיע לעמוד לצד הלוחמים"
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ברהנו טגניה: סיעת עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיבו על האירוע בשדה תימן: "המחזה של שוטרי משטרה צבאית מגיעים לעצור את מיטב גיבורינו בשדה תימן הוא לא פחות ממביש. ממליץ לשר הביטחון, לרמטכ״ל ולרשויות הצבא לגבות את הלוחמים וללמוד משירות בתי הסוהר - נגמרו הקייטנות והסבלנות נגד המחבלים. לוחמים צריכים לקבל גב על מלא"

דיון ועדת הכספים לעניין ההעברות התקציביות יצא להפסקה של מספר דקות לבקשת יו"ר הוועדה, לאחר שח"כ חנוך מילביצקי הודיע כי לא ימשיך להצביע: "הגיעה משטרה צבאית למתקן הכליאה בשדה תימן, כדי לעצור חיילים, אני מודיע שאני מפסיק להצביע, עד שהטרלול הזה לא נגמר שבפרקליטות חושבים שאפשר לעצור חיילים על מה שעושים למחבלי נוחבה".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
חיילים בשדה תימן מצלמים את אנשי מצ"ח שבאו רעולי פנים ואת לוחיות הרישוי של הרכבים הפרטיים שלהם ומפרסמים ברשתות החברתיות.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
מאות מילואמיניקים בדרך לחסום את בסיס שדה תימן: ״כבוד לוחמי צהל לא יהיה הפקר״ תנועת ״המילואימניקים דור הנצחון״ הודיעה כי מאות מפקדים ולוחמים במילואים עושים כעת את דרכם למחנה שדה תימן בדרום בעקבות הבזיון בו המשטרה הצבאית עצרה את חיילי צה״ל השומרים על מחבלי הנוחבות. מאות המילואימניקים צפויים לחסום את בסיס שדה תימן. סרן במיל. עומר ולדמן מתנועת המילואימניקים עד הנצחון: ״נשים סוף לביזיון הזה. כבודם של לוחמי צה״ל לא יהיה מרמס״. הצהרה תקשורתית תינתן במקום. תקשורת מוזמנת.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
חשיפת חדשות 14: יו״ר ועדת חוץ וביטחון יולי אדלשטיין מוציא זימון דחוף לפרקליטה הצבאית ומפקד המשטרה הצבאית להגיע לדיון מחר בפני הוועדה ולספק הסברים.
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, יכנס מחר דיון דחוף בנושא: מעצר הלוחמים והתנהלות הפצ"רית והמשטרה הצבאית. לדיון הדחוף יוזמנו הפצ"רית, האלופה יפעת תומר ירושלמי, קצין משטרה צבאית, תא"ל אביחי מיבר ושאר הגורמים הרלוונטים. יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין: "אני לא אתן יד למראות כמו שנראו היום בבסיס בשדה תימן. מצב בו שוטרים צבאיים רעולי פנים נכנסים לפשיטה על בסיס צה"לי אינו מקובל עליי ולא אסכים שיקרה שנית. חיילנו אינם פושעים והרדיפה הבזויה הזו אחרי לוחמנו אינה מקובלת עליי".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
אחד הלוחמים במתקן כתב: "אני מפרסם את זה בדמעות של זעם ותסכול - צה"ל נגד לוחמי צה"ל. מצ"ח הגיעו במסכות לעצור את כוח 100 של הלוחמים ששומרים על הנוחבות, פרקו אותם מנשקם, לקחו להם את הסלולרי, ועוצרים אותם באלימות וגז מדמיע. בפשיטה על כוח המילואים נאספו מהלוחמים הנשקים מכשירי הטלפון וחפציהם האישיים. "הכוח מתבצר בתוך הבסיס ולא מוכן לשתף פעולה עם החרפה הזו. בחודשים האחרונים הלוחמים שמדברים איתי אומרים שהמשטרה הצבאית מחפשת אותם ונושפת בעורפם. זה היה צפוי. חלק מהצוות כבר נעצר ונלקח לחקירה".
 

י"כ

משתמש מקצוען
ח״כ צבי סוכות: ״נחשפתי כרגע לסרטונים המזעזעים משדה תימן, היחס הזה ללוחמים שלנו שעוזבים הכל ויוצאים להילחם עבורנו בשדה תימן חייב להיעצר עכשיו, אני עזבתי את הכל ואני יוצא מהכנסת לשם כדי לעזור ללוחמים הגיבורים שלנו. חייבים לעצור את זה, עכשיו!״.

 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

קבצים מצורפים

  • X2Twitter.com_1817873903655493632(478p).zip
    3.2 MB · צפיות: 48
  • X2Twitter.com_1817874625562279936(848p).zip
    2.5 MB · צפיות: 46
  • X2Twitter.com_1817872671696117760(848p).zip
    4.7 MB · צפיות: 42

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
סימה חסון, אמא ל-2 לוחמים בגולני וצנחנים ויו"ר צעדת האמהות:

"קוראת לכל עם ישראל להגיע יחד איתנו לשדה תימן לעצור את העוול! לא נאפשר תקיעת סכין בגב הלוחמים מצד מי שדואגים למחבלי הנוחבה הרצחניים!" עם ישראל לעולם לא יפקיר את לוחמיו, מי שנתן את ההוראה לפגוע בלוחמים לטובת מחבלי הנוחבה חייב להתפטר עוד היום.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דיווח: מצ״ח עזבו את בסיס שדה תימן, לאחר שעיכבו לחקירה 9 לוחמי מילואים. כל הלוחמים עוכבו בהסכמה לאחר העימותים שהתנהלו במקום.

במצ״ח "מתפשרים" ומבטלים מעצר - הוחלט עם המילואמניקים לקחת אותם לחקירה ולא למעצר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יקי אדמקר:

מעניין למה חוקרי מצ״ח צריכים להגיע רעולי פנים כדי לעצור חיילי מילואים. יכול להיות שהם עצמם מבינים שמדובר במעצר מביש ומיותר בתקופת מלחמה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה