חרבות ברזל עזות מצ''ח - חיילים נלקחו לחקירה בטיעון של התעללות בנוח'בות

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
שופרי הצבא בפעולה.
דורון קדוש: הסניגוריה הצבאית פועלת באופן מיידי להעמיד לרשות החיילים צוותי סניגורים ותיקים ומנוסים בשירות מילואים וסדיר, לייעוץ וייצוג בחקירה היום ובהליכי המעצר הצפויים ככל שיהיו.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
שר התקשורת חה"כ שלמה קרעי בטוויטר:

‏שר הביטחון, הפצ"רית והיועמ"שית נושאים באחריות לרדיפת לוחמי צה"ל בזמן מלחמה. השימוש בשוטרים רעולי פנים לעצור חיילים, כאילו היו פושעים, הוא חרפה שאין לתאר.

גלנט מאפשר את ההפקרות הזו. עד שלא יעזוב את תפקידו, נמשיך לראות את הגיבורים שלנו נרדפים כאחרוני העבריינים ואת ידיהם כבולות בשדה הקרב. הגיע הזמן לחילופי הנהגה בטחונית. הגיע הזמן לצאת מהתפיסות השגויות ולהכריע את המערכה ברוח של גבורה יהודית.
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
יו״ר הקואליציה אופיר כץ: "אי אפשר שהמצב הזה יקרה. מילואימניקים שמחרפים את נפשם, נותנים את הלב והנשמה שלהם למען המדינה, נחקרים כאחרוני העבריינים. אני מתבייש במי שנתן את ההוראה הזו, למישהו יש פה זיכרון קצר והוא התבלבל בין הטובים לרעים. אנחנו לא נשתוק, נדרוש תשובות ופעולות" .
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
תורת לחימה:

ארגון הפשע "אחים לנשק" לא צייצו שום מילה עדיין לטובת הלוחמים מ"צוות 100" ששומרים על הנוחבות ונעצרו.אתם כבר יודעים של מי הם אחים לנשק.המטרה היא מדינה פלסטינית לנוחבות האלה.
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
פעיל הימין יגאל מלכה כתב: "די!!!!! מצ"ח פשטו כעת על בסיס שדה תימן, כשבידם 8 צווי מעצר ללוחמי מילואים. חבריהם של הלוחמים החליטו לשים לזה סוף וכרגע שוטרי מצ"ח מעוכבים בבסיס על ידי הלוחמים עצמם. הפצ"רית עובדת אצל סינוואר? מה קורה פה לעזאזל?".
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
חברת הכנסת גוטליב כתבה: "בואו בהמונכם למחנה שדה תימן!! לא נעמוד מנגד כששונאי ישראל מבית מובילים למעצר את חיילנו הגיבורים. שתתבייש הפרקליטה הצבאית יפעת תומר ירושלמי. חרפה לעם ישראל. שיידעו לוחמנו הגיבורים כי הפרקליטות הצבאית מפקירה אותם ומעדיפה את מחבלי הנוחבות האכזריים על פניהם".
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: ״חיילי צה״ל ראויים לכבוד. חיילי צה״ל לא יעצרו כאחרוני העבריינים. אני קורא לפצרי״ת, תורידי את הידיים שלך מהלוחמים הגיבורים שלנו!״.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
עורכי הדין עדי קידר ונתי רום מארגון חוננו, עושים דרכם לבסיס מצ"ח בצומת בית ליד, לשם הובאו כל החיילים שעוכבו לחקירה מוקדם יותר בבסיס שדה תימן בדרום, בחשד לתקיפת מחבלי נוחבא. בשלב זה ארגון חוננו מייצג 4 מתוך העצורים אשר פנו בבקשת סיוע מהארגון.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו : "בושה, בושה, בושה. אני בדרכי לחיילים שנעצרו, כקצין מילואים עד לאחרונה במשך מעל 25 שנה, אני מתבייש היום, ובכלל בתקופה האחרונה. מידי יום אני מייעץ לטובי חיילנו, שעזבו את משפחתם ויצאו לשרת את המדינה בשעת מלחמה, ומוצאים עצמם בחדרי החקירות, מישהו בפרקליטות הצבאית איבד את זה. אנחנו נדרוש את שחרורום כבר היום".

עו"ד נתי רום הוסיף: "אני בדרכי לסייע ללוחם מילואים, בן למשפחה שכולה, שביצע מאות ימי מילואים במסירות רבה, בתנאים קשים בשדה תימן. שוחחתי עם אישתו כעת, היא מספרת בבכי האירוע, זה מעביר צמרמורת. הדבר הזה אסור שיעשה, ודאי לא בצורה בה נעשה, אנו מקווים כי כל הלוחמים ישוחררו לאלתר".
(ערוץ 7)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
סיעת ש"ס בתגובה לאירועים בשדה תימן: המראות החמורים של שוטרים צבאיים רעולי פנים פושטים על בסיס צה״ל ועוצרים חיילים כאחרוני הפושעים - צריכים להטריד כל אזרח במדינה. חיילנו היקרים המוסרים את נפשם במלחמה קשה מול אוייבי החמאס הרצחניים צריכים לקבל את מלא הגיבוי ומלא הכבוד וההערכה.

אביגדור ליברמן: "״כל עוד אדם לא הורשע הוא חף מפשע, בטח כאשר מדובר בחיילים ששומרים על המחבלים הנתעבים ביותר. יש דרך לברר כל סוגיה, אך הדרך היא בטח לא בהסתערות על בסיס צבאי ומעצר של מילואימניקים כאילו הם פעילי טרור".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה