ושוב זה קרה.
עזבנו ריקליינר, בית, ילדים,
בעיצומו של חורף סוער.
ולא רק שהיה חורף אלא שגם היה חם בטירוף - השמש ממש יקדה
לקחנו אוטובוס,
לא הגיע האוטובוס הזה אז עלינו על האוטובוס הבא
ואז עברנו בקונקשן לאוטובוס 2
התברר שעלינו בכיוון ההפוך
ירדנו, עלינו, תיקפנו, מיסכנו, התמסכנו, כל מה שצריך
ואז הגענו ועשינו פרוצדורה פשוטה. קלה.
למה. למה. למה.
למה לא שלחתם לי את המסמך עם יונת דואר, ואם הייתם רק מבקשים - הייתי חותם ארבע פעמים בכל דף, מארבע קרנותיו, וגם מטביע את טביעת האצבע שלי ליתר ביטחון. ומצרף העתקים של תעודת זהות, ספח, ואת המרשם האחרון של המדרסים, לזיהוי מוחלט וגמור.
מכניס כל זה ^^^ למעטפה חומה, ,מצ'פר את היונה ב20 ש"ח טיפ, וכולם מבסוטים.
ואם אין לכם יונת דואר - מברוק! בשביל זה יש אינטרנט. שמעתם אדונים? יש אינטרנט. ויש דואר אלקטרוני.
למה לעשות רע לעצמכם ולבזבז את היום שלכם בלהפגש איתי. ועוד כשאני עצבן על הנהג שלא הסכים להדליק מזגן (מנובמבר אין מזגנים. אדון. כנס פנימה שלא תיפול עוד מעט יש במפר)
למה? אתם שונאים את עצמכם? יש לכם הסדר עם נתיב אקספרס לדאוג להם ללקוחות?
למה להצמיח לכולם ????
אוקי. אז זו בעיה חמורה.
ולבעיות חמורות, יש לנו כידוע פתרון: אשכול בפרוג.
אז הנה. אשכול זה יעסוק בפרוצדורות שהיה אפשר לעשות בצורה מקוונת, ולצערנו עדיין לא מספקים את האופציה הזו, למרות התועלת המרובה שיכלו כל הצדדים להפיק ממנה.
(אגב, לפחות בשלב ראשון, הצורה המקוונת יכולה להיות אופציונלית. מי שאוהב את נתיב אקספרס - למה לא, שיבחר באופצית נתיב אקספרס. אבל אלו שיבחרו באופציית מקוון, יחסכו המון זמן וכסף, גם לעצמם וגם לנותן השירות).
עזבנו ריקליינר, בית, ילדים,
בעיצומו של חורף סוער.
ולא רק שהיה חורף אלא שגם היה חם בטירוף - השמש ממש יקדה
לקחנו אוטובוס,
לא הגיע האוטובוס הזה אז עלינו על האוטובוס הבא
ואז עברנו בקונקשן לאוטובוס 2
התברר שעלינו בכיוון ההפוך
ירדנו, עלינו, תיקפנו, מיסכנו, התמסכנו, כל מה שצריך
ואז הגענו ועשינו פרוצדורה פשוטה. קלה.
למה. למה. למה.
למה לא שלחתם לי את המסמך עם יונת דואר, ואם הייתם רק מבקשים - הייתי חותם ארבע פעמים בכל דף, מארבע קרנותיו, וגם מטביע את טביעת האצבע שלי ליתר ביטחון. ומצרף העתקים של תעודת זהות, ספח, ואת המרשם האחרון של המדרסים, לזיהוי מוחלט וגמור.
מכניס כל זה ^^^ למעטפה חומה, ,מצ'פר את היונה ב20 ש"ח טיפ, וכולם מבסוטים.
ואם אין לכם יונת דואר - מברוק! בשביל זה יש אינטרנט. שמעתם אדונים? יש אינטרנט. ויש דואר אלקטרוני.
למה לעשות רע לעצמכם ולבזבז את היום שלכם בלהפגש איתי. ועוד כשאני עצבן על הנהג שלא הסכים להדליק מזגן (מנובמבר אין מזגנים. אדון. כנס פנימה שלא תיפול עוד מעט יש במפר)
למה? אתם שונאים את עצמכם? יש לכם הסדר עם נתיב אקספרס לדאוג להם ללקוחות?
למה להצמיח לכולם ????
אוקי. אז זו בעיה חמורה.
ולבעיות חמורות, יש לנו כידוע פתרון: אשכול בפרוג.
אז הנה. אשכול זה יעסוק בפרוצדורות שהיה אפשר לעשות בצורה מקוונת, ולצערנו עדיין לא מספקים את האופציה הזו, למרות התועלת המרובה שיכלו כל הצדדים להפיק ממנה.
(אגב, לפחות בשלב ראשון, הצורה המקוונת יכולה להיות אופציונלית. מי שאוהב את נתיב אקספרס - למה לא, שיבחר באופצית נתיב אקספרס. אבל אלו שיבחרו באופציית מקוון, יחסכו המון זמן וכסף, גם לעצמם וגם לנותן השירות).
נערך לאחרונה ב: