עולם הפרסום, לאן?

דואר

משתמש צעיר
שימו לב,
התחלתם בדיון במדיה המפוזרת ללא שום פופורציה, והגעתם לאושר עד שמפרסמת בפופורציה..

גם אני הקטן חושב שאף אחד לא עובר על כל העיתונים והמקומונים, יש גבול!

לא מצליח להבין את המפרסמים למה לפרסם בעיתון פרסומות של 150 או אפילו 110 עמודים בלי תוכן וחושבים שבגלל שזה משהו ידוע אנשים קוראים, למי יש זמן לראות את מה שפרסמת בעמוד 98 ולראות לפני ואחרי את כל המתחרים, ולא להתבלבל לגמרי, השימוש ממש לא נכון.. חוץ ממשוגעים כמוני שרוצים לדעת מה קורה ומי יצא בקמפיין וכו', איזה עקרת בית מצליחה לראות את היתד, מרכז הענינים, קו עיתונות לעניין ותכלס וכל השאר, מילא מרכז וקו עיתונות אולי יש גם מה לקרוא אז קוראים את זה ואח"כ משהו אחר, אבל שאר העיתונים והמקומונים שהם נטו פרסום? למה לעבור על 100 עמודי פרסום?
לאלוקים פתרונים..
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י דואר;555166:
שימו לב,
אבל שאר העיתונים והמקומונים שהם נטו פרסום? למה לעבור על 100 עמודי פרסום?
לאלוקים פתרונים..
מה לעשות, כמו שמדושנים אוהבים להסתכל בתפריטי מסעדות יוקרה, כמו שצעירים אוהבים לעיין בכל ריבוע בפרוספקט של ספייס (גם אם אל מתכננים לקנות),
כך הנשים, שבעיקר עבורם מיועדים המקומונים הללו, לא מפספסות חצי שמינית של מכירת גרביים, שבשבילן זה 'תוכן' ולא 'פרסום'.. הן משוגעות על זה, מכירות כל רבע ושמינית עמוד שאנחנו הגברים לא מבינים מה ההבדל בין כל כך הרבה מכירות סוף עונה ותחילת עונה;););)
הרשתות שמפרסמים במקומונים הללו, מרוויחים רק בזכות המכירות הקטנטנות, שאם לא כן, איש לא היה מעיין בהם. ולדעתי, ואומר זאת בזהירות, לכן אין סיכוי לעלונים ארציים ללא כתבות, שאן בהם את התוכן ששמו 'מכירות'...
 

ליקי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אלי אלימלך;555194:
מה לעשות, כמו שמדושנים אוהבים להסתכל בתפריטי מסעדות יוקרה, כמו שצעירים אוהבים לעיין בכל ריבוע בפרוספקט של ספייס (גם אם אל מתכננים לקנות),
כך הנשים, שבעיקר עבורם מיועדים המקומונים הללו, לא מפספסות חצי שמינית של מכירת גרביים.. הן משוגעות על זה, מכירות כל רבע ושמינית עמוד שאנחנו הגברים לא מבינים מה ההבדל בין כל כך הרבה מכירות סוף עונה ותחילת עונה;););)
הרשתות שמפרסמים במקומונים הללו, מרוויחים רק בזכות המכירות הקטנטנות, שאם לא כן, איש לא היה מעיין בהם.

אתה צודק... אבל אני חושבת שחלקית.
ממה שאני שמה לב על עצמי בכ"א יכולים להיות עמודים שלמים שאני לא קולטת שמשהו מפרסם שם.
הקריאה שלי היא סלקטיבית, אני מחפשת את המחירות הקבועות שאני קונה בהם... או את התחום שעכשיו אני צריכה. ככה שהרבה פעמים אני לא רואה מודעות אחרות, ובודאי שאני לא אקרא את המודעות של נתיב החסד וכו... שהן מלאות מלל לא משכנעות ובכלל לא מענינות אותי.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה