תראו את אושר עד, המסר החד והצולף של קוטיינר, מספק בגרושים קטנים של קמפיין אחת לתקופה תחרות אמיתית ויעילה אל מול 'יש', בר-כל, נתיב-החסד, וכו'.נכתב ע"י שרה דן;554688:
אכן חבל שלוקחים את זה לכיוון של יותר חוברות ושטחי פרסום; במקום להתחרות במסרים צולפים שמדברים, ובעיקר אמיתיים.
רק שתבינו: רשת בר-כל, מפרסמת בכל שבוע, בכל המקומונים בארץ כמעט (במקומונים אןין מחירי גרושים ושחיטה!!) בנוסף, המודיע, יתד, המבשר. (לכאורה הסכום הסופי גדול יותר מאור החיים שקונה בגרושים כמה 'סדינים' ביומונים), ומודעות רחוב.
רשת יש, קונה שטחי פרסום ענק, עם עמלות לעיתונים, מודעות רחוב גליון, פליירים בכל שבוע בכל ערי הציבור החרדי (עלויות ענק ואין שום הנחות בזה!!).
אושר עד, קמפיין קטן, חכם, לחודש ומחצה, ונאמר אמן! ועל כך אומרת הגמרא טבא פלפלא חריפתא (הפולני המשופשף קוטיינר) ממלא צנא דקרא וד"ל...