מה הכוונה ?
מה הכוונה ?
יצא קובץ PDF של המתווה?
מי שרוצה להיות בטוח שהוא הולך להגיע למירון, שיקח זאת בחשבון!גם השנה ישנה היערכות לאפשרות שהמתווה יקרוס וייאלצו למנוע את הגעת ההמונים להר מירון. בעקבות כך, גם במשטרה וגם בסביבת הפרויקטור מדגישים שבמידת הצורך ימנעו התקדמות של אוטובוסים לכיוון מירון ויעצרו אותם בשלל חניוני ויסות שהוכנו מראש.
כל אחד והעסקים שלו , מה אכפת לך ? ...גם לזכור שנוסעים למירון ולא ל"מתחם ההילולא".
אני לא מכריח אף אחד, אני רק מזכיר, מבהיר, מעורר, מעיר, מאיר, או בכל לשון שתקרא לזה.כל אחד והעסקים שלו , מה אכפת לך ? ...
אתה מקפיד תמיד להכנס לציון? אחרת זה לא נחשב שהיית במירון?הרבה כאלה ש"יתקעו" ב"מתחם ההילולא" ובגלל זה לא יעלו
מה זה משנה אם אתה נמצא במרחק ק"מ מהציון?אתה מקפיד תמיד להכנס לציון? אחרת זה לא נחשב שהיית במירון?
מה זה משנה אם בנאדם נמצא בהדלוקה של ר' מיילך במרחק 100 מטר מהציון או במרחק קילומטר מהציון?
מחוץ להר.אם כן, לכאורה זה מחוץ להר בכלל..
עדיין,ואני רק מזכיר מבהיר מעיר מאיר וכו' שבכל שנה רוב האנשים באו להילולא והמסתעף ולא לציון עצמו
כנראה שזה בושם להם
נכוןעדיין,
האנשים הללו הסתובבו סביב הציון,
הם לא באו לפסטיבל דוכנים,
והדלקות ומזללות בחניון כבוש ומוסדר,
הם שוטטו ונהנו מהאוירה והצפיפות,
אני חושב שרובם כן יעלו ללמעלה...
אתה מקפיד תמיד להכנס לציון? אחרת זה לא נחשב שהיית במירון?
מה זה משנה אם בנאדם נמצא בהדלקה של ר' מיילך במרחק 100 מטר מהציון או במרחק חצי קילומטר מהציון?
ואני רק מזכיר מבהיר מעיר מאיר וכו' שבכל שנה רוב האנשים באו להילולא והמסתעף ולא לציון עצמו
כנראה שזה בושם להם
זה משנה מאד אם באת לר' שמעון, לשמחות וההילולות והסעודות והריקודים שבחצרו ומסביב, גם אם בפועל אתה השתתפת מיותר רחוק, לא נגשת עד הציון (או עד החצר).מה זה משנה אם אתה נמצא במרחק ק"מ מהציון?
או במרחק 5 ק"מ באצטדיון ענק ומוסדר שיקימו בצומת חנניה?
מחוץ להר או מחוץ ליישוב?מחוץ להר.
אם לא הבנת כתבתי בציניות גמורה,זה משנה מאד אם באת לר' שמעון, לשמחות וההילולות והסעודות והריקודים שבחצרו ומסביב, גם אם בפועל אתה השתתפת מיותר רחוק, לא נגשת עד הציון (או עד החצר).
או שנמצאים במתחם מרוחק באיזור אחר.
ושכל אחד יעשה כפי מה שנראה לו, זה נכתב רק למי שבאיזשהוא מקום מזדהה עם זה.
השמחה בשמחת רבי שמעון חשובה יותר מהתפילות בציונו, לפחות ביום שמחתו.ובמבט רוחני-חסידי , מי אמר שתפילות בציון יותר חשובות משמחה בשמחת ר' שמע'ן ?
אז לשיטתך אפילו מתחם בני עקיבא כבר לא נחשבהשמחה בשמחת רבי שמעון חשובה יותר מהתפילות בציונו, לפחות ביום שמחתו.
אבל השאלה אם יש הבדל בין ריקודים בחצר רשב"י, ב"מתחם הילולא" מרוחק, ובבית כנסת בבני ברק.
זה ממש לא כמה מאות מטרים...מחוץ להר או מחוץ ליישוב?
מי קבע את גבולות מירון ה"מקודשים"? השער בכניסה?
הרי לפני 150 שנה אפילו מתחם בני עקיבא לא היה קיים!
אז הרחיבו את מירון בכמה מאות מטרים, מה יש?
בלי קשר לאסון, ההר פשוט לא מתאים לכזה אירוע ענק! עליות ירידות מעברים צרים וכו'זה ממש לא כמה מאות מטרים...
זה פשוט מחוץ ליישוב ובמרחק ממש גדול מההר ומהציון,
לא יודע לי זה לא מרגיש מירון,
זה מרגיש כמו אירוע שהחליטו להסדיר אותו בכוח,
יעשו מתחם ענק לאוכל מתחם ענק לשתיה מתחם ענק לתפילה וכו'...
זה לא מירון ולא האוירה של מירון,
ונא לא לענות לי בסגנון אתה יודע שנהרגו 45 אנשים, כי אני יודע את זה לבד...
ההסבר לעניות דעתי הוא שקיימת עדיפות גדולה בחגיגה הסמוכה למירון מאשר סתם לחגוג ליד הבית , כי איך שלא נסתכל על זה , למעשה זוהי ההילולא לכבוד רבי שמעון , והמגיע לשם זה ודאי נחשב שהגיע להילולתו של רשב"י ,השמחה בשמחת רבי שמעון חשובה יותר מהתפילות בציונו, לפחות ביום שמחתו.
אבל השאלה אם יש הבדל בין ריקודים בחצר רשב"י, ב"מתחם הילולא" מרוחק, ובבית כנסת בבני ברק.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: