פוליטי עדכונים פוליטיים

האם הדרמה הפוליטית - ביטחונית תסתיים אכן בהזזת גלנט ממשרד הביטחון

  • כן

    הצבעות: 416 69.3%
  • לא

    הצבעות: 184 30.7%

  • סה"כ מצביעים
    600
  • הסקר נסגר .

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת המרכז-שמאל קדימה, יוליה שמאלוב ברקוביץ מונתה למנכ"לית ערוץ 13, עורכים וכתבים בערוץ התכנסו לישיבה דחופה ומאיימים בהתפטרות קולקטיבית בעקבות המינוי
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
שרת התחבורה לשעבר, מיכאלי, שיגרה מכתב התראה לפני תביעה לראש עיריית אשקלון בעקבות אמירתו כי מיכאלי כשרת תחבורה "לא העבירה אפילו את הכסף השוטף לאשקלון". מיכאלי דורשת התנצלות פומבית של וכן 50,000 ש"ח שיועברו למטה משפחות החטופים
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית

שמוא דו

משתמש מקצוען
אחרי שפרש מהממשלה - בני גנץ בסדרת ראיונות למהדורות המרכזיות. ׳ערוץ 14׳: ״ראיון ראשון לאחר הפרישה״. ׳כאן 11׳: ״ראיון ראשון לתקשורת מתחילת המלחמה״. ׳ערוץ 13׳: ״גנץ פותח הכל על נתניהו ועל ניהול המלחמה״.
גנץ מתראיין הערב גם אצל קושמארו בערוץ 12
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
מהליכוד נמסר בתגובה לראיונות של גנץ: ״מצער שגנץ החליט לשבת הערב באולפני הטלוויזיה במקום בקבינט שממשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל חטופינו ולחסל את החמאס״.
 

בן מיכאל

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
סקר שערך מכון 'מאגר מוחות' עבור העיתון 'ישראל היום' מעלה כי אם ייערכו בחירות בקרוב, מפלגה בראשות בנט, ליברמן וסער גורפת 25 מנדטים.

בתסריט כזה מפלגת הליכוד מקבלת 18 מושבים, יש עתיד 13, המחנה הממלכתי 13, ש"ס 9, מפלגת בראשות יוסי כהן 8, עוצמה יהודית 8, יהדות התורה 7, רע"ם 5, חד"ש-תע"ל 5, מרצ 5 והעבודה 4. מפלגת הציונות הדתית לא עוברת את אחוז החסימה.

בתרחיש בו מתמודדות בבחירות לכנסת מפלגה ברשות נפתלי בנט ומפלגה אחרת בראשות יוסי כהן מקבל הליכוד 16 מנדטים ומפלגה בראשות בנט גם כן 16 מנדטים. יש עתיד זוכה ב-14, המחנה הממלכתי גם כן ב-14, ש"ס ב-9, ישראל ביתנו ב-8, מפלגה בראשות יוסי כהן ב-8, יהדות התורה ב-7, עוצמה יהודית ב-6, רע"ם ב-5, מרצ ב-5, מפלגת הציונות הדתית ב-4, העבודה ב-4 וחד"ש תע"ל ב-4.

אם יתמודדו המפלגות הקיימות כיום מקבלת המחנה הממלכתי 24 מנדטים, הליכוד 21, יש עתיד 16, ישראל ביתנו 12, ש"ס 10, עוצמה יהודית 8, יהדות התורה 7, חד"ש-תע"ל 5, העבודה 5, מפלגת הציונות הדתית 4, מרצ 4 ורע"ם 4.

במקביל, סקר שערך מכון 'לזר מחקרים' עבור העיתון 'מעריב' מצביע על מגמת התחזקות של מפלגת ישראל ביתנו.

מפלגת המחנה הממלכתי מקבלת בסקר 24 מנדטים, הליכוד - 21, יש עתיד - 15, ישראל ביתנו - 14, ש"ס - 10, עוצמה יהודית - 9, יהדות התורה - 7, העבודה - 5, חד"ש-תע"ל - 5, רע"ם - 5 ומפלגת הציונות הדתית - 5.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
נפתלי בנט בטוויטר: ״‏אויב אכזר ופעיל תוקף אותנו מצפון, ממזרח ומדרום, ומדינת ישראל בעת קשה וזקוקה לחיילים. אין מקום עוד לפטור גורף לאוכלוסייה שלמה. צריך את כולם יחד במלחמה מול האויב״.
ישי כהן: נפתלי בנט חוזר לפוליטיקה כשהוא מנסה להציג עצמו כמי שכביכול יגייס את החרדים. לקחת את האסון הכבד ברפיח למקום כזה ולערב פוליטיקה גם במונחים של בנט זה לרדת נמוך ומכוער. ורק מזכיר: הוא האיש שמנע מ׳המחנה הממלכתי׳ לקדם את גיוס החרדים וכל זה כי בנה על אופציה של שת״פ עם הסיעות החרדיות.

דפנה ליאל: נפתלי בנט בוודאות יתמודד בבחירות הבאות.

בצלאל קאהן על הציוץ של נפתלי בנט: ״די לרקוד על דם ההרוגים הקדושים הי״ד לקידומך הפוליטי. מיותר ופוגעני״.

שמעון ריקלין: ‏על רקע האסון ברפיח ממשיך בנט את הקמפיין שלו לגיוס חרדים ומצייץ הערב לצד הבעת צער שחייבים לגייס את החרדים. לגיטימי לגמרי לתמוך בגיוס חרדים, רק למה לכרוך את זה באסון הקשה ברפיח?

עוד משמעון ריקלין: כפי שכתבתי בשישי בנט בקמפיין לכאורה לגיוס חרדים ומקור ראשון מתנדב לעזור לו. כתבתי לכאורה כי לדעתי גיוס חרדים כן או לא פחות מזיז לבנט, רק קידומו האישי. היכונו לתככים, המזימות, השקרים והצווחות המעושות.

שר הפנים משה ארבל: ״בנט! אסור לאף אחד לעשות קמפיין פוליטי על דמם של חללי צה״ל הקדושים. גם אני יחד עם חברי כנסת רבים בש״ס, עם בני משפחה קרובה המשרתים ברגעים אלו בתפקידי לחימה משמעותית בדרום ובצפון העוברים לילות ללא שינה למען בטחונה של המדינה. אל תרקוד על הדם. פוליטיקה זה לא הכל!״.

שימי שפר: ‏נפתלי בנט שעמד בראשות ממשלה בלי מפלגות חרדיות במשך שנה וחצי לא העביר חוק לגיוס חרדים. האיש שהיה עסוק בלתחזק את ממשלתו עם רע״מ והערבים לא התעניין כלל בנושא גיוס חרדים וכעת מנסה לרכב על האסון ברפיח ועל גל המחאה בנושא.

מיכאל שמש: מעט מאוד אנשים צריכים לשתוק כשמדברים על חוק הגיוס. בנט הוא כנראה הראשון שבהם. לממשלה בראשותו היתה הזדמנות היסטורית להביא הצעת חוק שתנסה לשנות מציאות שקיימת עשרות שנים. מה בנט עשה? הביא חוק בלי שיניים. חגג במליאה, תוך שהוא רומס את עמדת שר הביטחון שלו בני גנץ (שהתעקש על מתווה שירות לכולם). ועכשיו כשמקדמים את ההצעה שלו. הוא עושה סיבוב ציני על משפחות שכולות בעיתוי רגיש מאוד.

יהודה שלזינגר לנפתלי בנט: סליחה, אבל אתה מדבר?! ראש ממשלה, בממשלה בלי חרדים, עם ליברמן ולפיד, ואשכרה הבאתם חוק שאמור היה לגייס השנה 1973 חרדים מתוך 12 אלף?! ועוד התפארתם שזה פתרון לעשורים קדימה. בלוף.

אריה זיסמן: מה שהחל עם הקריקטורה בעיתון הבנטיסטים, נמשך הערב עם הדמגוג בנט שמבקש לחזור לפוליטקה תוך ניצול אסון רפיח עם הסתה נגד לומדי התורה. בושה.
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
׳ערוץ 14׳: שרים בממשלה נגד גלנט: ״שוב לא נכח היום בישיבת הממשלה, מתנהל כסיעת יחיד וקובע סיורים ביטחוניים בכוונת מכוון לזמן הישיבות כדי להימנע ממפגש עם חבריו ושאלות קשות״.
 

אימון- והנחייה בNLP

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אבי מוסקוב: לישיבת הסיעה של יהדוה״ת יצטרפו היום פורום תקווה המייצגים את משפחות החטופים המתנגדים לעסקה המוצעת עם חמאס. בכל שבוע משתתפים בישיבת הסיעה נציגים של משפחות חטופים.
 

אברהם חסיד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
חוק הרבנים מאיים על פירוק הממשלה: ביממה האחרונה מתקיימות שיחות בין דרעי לבין אנשי נתניהו בניסיון לפתור את המשבר • הדילמה של דרעי – הנראות של הפלת ממשלה על חוק כזה • לא ידוע עדיין האם מבחינת דרעי יש דד-ליין
נראה שזה ההתחלה של פירוק הקואליציה
כידוע ממשלות נופלות מפנים וזה נראה כהתחלה חזקה
לדעתי ש"ס מעדיפים שזה יתפוצץ על חוק הרבנים מאשר על חוק הגיוס
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל
הליכוד ונתניהו כבלו את עצמם לחוק הרבנים באופן כזה שיש רק דבר אחד יותר גרוע מבחינתם מאשר שהחוק לא יעבור - והוא שהחוק כן יעבור
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה

סערת חוק הרבנים: הליכוד מדיח את סעדה וגוטליב מוועדת החוקה​

דרמה במפלגת השלטון: בליכוד הודיעו לחברי הכנסת גוטליב וסעדה ששניהם יודחו מועדת החוקה בעקבות התנגדותם לחוק הרבנים ויוחלפו ביו"ר הקואליציה כץ ובח"כ צגה מלקו • גוטליב זועמת: "כץ פיון של דרעי ונתניהו"
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
יעקב ריבלין: ‏המפגינים בקפלן ומול בית ראש הממשלה יכולים לחזור הביתה. כמו ממשלות רבות אחרות שמתו קודם זמנם בגלל חיכוכים פנימיים ותחושת מיאוס בין השותפים - גם ממשלה זו בדרך לקריסה. ההפגנות נגדה יכולות רק לחזק אותה מבפנים.
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יאיר נתניהו, בנו של רה"מ: הממשלה איננה רצתה להתעסק בחוקים כמו חוק הרבנים וחוק הגיוס. בגצ הוא זה שכפה זאת על הממשלה באמצעות פסיקות אשר מחייבות את נציגי החרדים בכנסת לחוקק בדד ליין (שאותו פסק בגצ) של מושב הקיץ הזה. ‏לבג״צ לא אכפת מהחרדים כאשר יש ממשלת שמאל מכהנת (עם או בלי חרדים). ‏הסיבה היחידה שבגצ פסק את הדברים הללו, היא כדי לגרום לריב ומדון, כאוס, אלימות ברחובות ופירוק הממשלה. ‏המטרה של פירוק הממשלה מבחינת בגצ, היא הקמת ממשלת בובות של השמאל, אשר תיכנע לחמאס וחיזבאללה ותקים מדינה פלסטינית

(אמס)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל:

הכתובת הייתה כתובה די ברור על הקיר. מול קואליציה של ראשי ערים וקבוצת ח״כים ליברלית בליכוד ובציונות הדתית לא היה סיכוי להעביר את החוק בלי לשלם מחיר ציבורי אדיר.

הבעיה העיקרית של הממשלה נותרה בן גביר. דרעי הזועם לא יעבור בשתיקה על הפרת המשמעת הקואליציונית מצד עוצמה יהודית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה